Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä kuulostaa meidän suhde?

Vierailija
09.04.2020 |

Meillä menee hyvin. Viihdytään toistemme seurassa, kotityöt menee tasan eikä niistä riidellä. Päällisin puolin kaikki hyvin siis.

Ainoa asia mikä minusta mättää on se, että seksiin aloitteen teen aina minä. Minä pidän huolta että meillä on kosketusta, pusuja, haleja, mukavia tekstiviestejä toiselle ja rakkauden osoituksia. Ne lähtee aina minun aloitteesta.

Päätin kolme viikkoa sitten etten tee mitään aloitetta itse mitä tulee hellyyden osoituksiin ja seksiin. Edelleenkin kaikki on hyvin, ei riitoja ja kohdellaan toisia hyvin. 15 vuotta oltu yhdessä.

Kolmeen viikkoon ei ole vaihdettu yhtään mukavaa piristävää tekstiviestiä esim. työpäivän aikana. Yhtään kertaa ei olla seksiä harrastettu, aloitteita ei siis ole tullut.

Itse kaipaan molemminpuolisia osoituksia että toinen on tärkeä, rakas jne. Haluan että molemmat saa tuntea olonsa halutuksi jne. Ollaan keskusteltu aiheesta, tuloksetta. Ilmeisesti nämä asiat eivät ole vaimolle yksinkertaisesti vain tärkeitä eikä hän voi ymmärtää että minulle on. Jos jatkan samaa linjaa, tiedän että sama 3 viikkoinen jatkuu. Jollain aikaa hän seksiä ehdottaa, rakastelemme ja seuraavaa kertaa saan odotella taas kuukausi tolkulla. Ellen siis tee itse aloitteita.

Kommentteja?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

*syttyykö

Vierailija
22/40 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko suhteen alku sitten hyvin erilainen, enemmän pusuja ja haleja silloin? Onko vaimosi muuttunut? Onko hänellä stressaava elämäntilanne? Mitä vaimosi sanoi, kun keskustelitte tuloksetta? Mikä hänen ajatus on hellittelyn, läheisyyden ja seksin merkityksestä?

Viestittelyn tärkeyden tavallaan ymmärrän, mutten silti pidä siitä, että ihmissuhteita hoidetaan puhelimen välityksellä. Kun olen mieheni kanssa kahdestaan, keskityn häneen. Minulle ne viestit ei vain ole tärkeitä. Olen suorastaan iloinen, että ollaan useita tunteja erossa ja molemmat saa aikaa ajatella ja tehdä muuta.

Hän oli ensimmäiset 8 vuotta todella aloitteellinen ja intohimoinen kumppani. Todella. Sitten pikkuhiljaa hän on muuttunut kyseiseen suuntaan. Hän rakastaa minua paljon, pitää minun seurasta ja arvostaa kumppanina. Näin ainakin koen ja hän sanoo. Hymyilee paljon, keskustelee ja on läsnä arjessa. Elämä ei ole mitenkään stressaavampaa hänellä kuin aikaisemminkaan. Kaikki on siis hyvin. Minusta tuo on asenne kysymys. En ymmärrä miksei hän osaa ajatella asiaa minun kannalta. Ei edes yritä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat käymään salaa vieraissa, ei kukaan saa määrätä toisen seksielämää

Vierailija
24/40 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kolmen viikon jälkeen emme ole asiasta jutelleet, koska aion jatkaa tätä. Haluan nähdä missä kohtaa hän huomaa muutoksen. Mitään merkkejä ei ole ollut siitä, että hän tajuaisi etten ole lähestynyt häntä. Ehkä vielä kieltäydyn muutaman kerran seksistä, haluan nähdä reaktion.

Joku kysyi miten hän reagoi huomioon. No, vastaa yleensä että rakastaa sinua, mutta ei lähde leikittelyyn mukaan. Seksi on usein velvollisuus, vaikka hän siitä sitten nauttiikin kun pääsee alkuun. Välillä tosiaan sitten innostuu kuten alkuaikoina, mutta enemmän tuntuu velvollisuudelta nykyään.

Vierailija
25/40 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on huomioiva, se on aamuisin niinä aamuina, kun hän haluaa että innostun päivällä tekemään jotain mitä hän itse haluaa eikä halua mun kieltäytyvän. Silloin saattaa jopa ehdottaa itse seksiä. Iltaisin taas vetäytyy omiin oloihin ja vähän jo varmuuden vuoksi toteaa että päähän koskee tms, etten vahingossakaan ehdota seksiä. Osaan lukea häntä jo todella hyvin.

Vierailija
26/40 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän suhde kuulostaa hyvälle, teillä on vain haaste tietyllä osalla suhdettanne, niin kuin kaikissa suhteissa on omansa. Tuskin hän tulee palautumaan samanlaiseksi mitä oli aikaisemmin ja tuskin sinä pystyt häntä ymmärtämään täysin ja muuttumaan hänen kaltaiseksi asiassa.

Vierailija
27/40 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teidän suhde kuulostaa hyvälle, teillä on vain haaste tietyllä osalla suhdettanne, niin kuin kaikissa suhteissa on omansa. Tuskin hän tulee palautumaan samanlaiseksi mitä oli aikaisemmin ja tuskin sinä pystyt häntä ymmärtämään täysin ja muuttumaan hänen kaltaiseksi asiassa.

Tiedän. Liian paljon hyvää menetettäväksi enkä halua rikkoa ydinperhettä, lapset nauttii perhe-elämästä todella paljon. Jotakin mun on kuitenkin keksittävä koska itse koen ongelmat välinpitämättömyytenä ja toiseksi olen ollut aina hyvin seksuaalinen ja haluan seksiä paljon. Vain ja ainoastaan vaimoni kanssa! Pettäminen ei tulisi kuuloonkaan. Eikä se olisi sama asia.

Vierailija
28/40 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta toivon että jompikumpi alkaisi ymmärtää toista ja saisitte yhteisen sävelen asiaan.

Ulkopuolisena ymmärrän teitä molempia, mutta erittäin paha mennä sanomaan että mitä tuossa tilanteessa pitäisi tehdä. Kuitenkin se että torjuisit hänen aloitteensa seksiin ei kuulosta kovinkaan hyvältä idealta.. se on mielestäni ok ettet tee aloitetta, mutta jos hän tekee niin sinuna lähtisin mukaan.

Vierailija
29/40 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän. Liian paljon hyvää menetettäväksi enkä halua rikkoa ydinperhettä, lapset nauttii perhe-elämästä todella paljon. Jotakin mun on kuitenkin keksittävä koska itse koen ongelmat välinpitämättömyytenä ja toiseksi olen ollut aina hyvin seksuaalinen ja haluan seksiä paljon. Vain ja ainoastaan vaimoni kanssa! Pettäminen ei tulisi kuuloonkaan. Eikä se olisi sama asia.

Kuinka vanhoja teidän lapset ovat?

Vierailija
30/40 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluikäisiä 2 kpl. Helppoja tapauksia molemmat. Mietin siksi sitä seksistä kieltäytymistä, että jos hän sillä tavoin ymmärtäisi miltä se tuntuu kun toinen ei osoita halua. Silti kohtelisin muuten hyvin. Asiallisesti kieltäytyisin. Miksi keskustelu siirtyi seksi osioon palstalla?

Vierailija
31/40 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyppä häneltä saatko hakea seksiä ja läheisyyttä muualta.

Vierailija
32/40 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt vaikea ymmärtää, että naiset on Veenuksesta ja miehet Marssista. Se nyt vaan on fakta, että enin osa naisista haluaa miehiltä huomiota ja liehittelyä, jotta seksuaalinen halu syttyy. Sitä varmemmin mitä pidempi parisuhde. Tasa-arvoa on ihan turha odottaa. Jos haluat enemmän seksiä liehettele ja tee tiettäväksi, että käyt kuumana vaimoosi. Tästä tyytyväinen vaimo tarjoaa "palkinnoksi" pillua ja molemmat voittaa. Mitä hittoa sä siinä liehittelyssä häviät, et mitään. Toki voit ottaa itseesi ja kärsiä marttyyrina. Oma valinta.

Mulle vaimo tokaisi viime vuonna, kun ihmettelin jo yli viikon taukoa, että minun pitäisi näyttää himoani enemmän, jotta hänkin syttyisi. Siinä on vissi viisaus ja ekaksi tuli itselle mieleen, piru vie, olisin aktiivisempana saanut enemmän seksiä ja himokkaamnalta vaimolta. Mietipä sitä.

Vierailija
33/40 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos oot näyttänyt ja himoinnut vaimoa vuosikymmenet, tehnyt ummet ja lammet ja vaimoa se vain ärsyttää?

Vierailija
34/40 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä siis hellyyttä vain, kun haluat seksiä? Kuulosti siltä. Hyvin outoa.

Kannattaisiko keskustella? Kuinka usein ihannemaailmassa teillä olisi seksiä vaimosi mielestä? Entä sinun?

Lähteekö hän kuitenkin aina mukaan, jos teet aloitteen? Oletko kertonut, että tuntuu pahalta, kun hän ei tee ikinä aloitetta? Voisitko pyytää, että hän tekisi aloitteita?

Ottakaa hyvä hetki keskustelulle. Puhukaa asiat halki. Kerro, miltä sinusta tuntuu.

Jos hän rakastaa sinua, hän haluaa ratkaista ongelman, joka teillä on.

Vierailija
35/40 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap joskus antanut vaimolle pakit? Jos olet, hän on saattanut traumatisoitua siitä.

Vierailija
36/40 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, Kyllä tuo tutulta kuulostaa - lähinnä pohdin, että onko ihan oikeasti muunkinlaisia avioliittoja. M53

Vierailija
37/40 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Ap joskus ikinä arvostellut vaimon ulkonäköä?

Vierailija
38/40 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

Onko teillä siis hellyyttä vain, kun haluat seksiä? Kuulosti siltä. Hyvin outoa.

Kannattaisiko keskustella? Kuinka usein ihannemaailmassa teillä olisi seksiä vaimosi mielestä? Entä sinun?

Lähteekö hän kuitenkin aina mukaan, jos teet aloitteen? Oletko kertonut, että tuntuu pahalta, kun hän ei tee ikinä aloitetta? Voisitko pyytää, että hän tekisi aloitteita?

Ottakaa hyvä hetki keskustelulle. Puhukaa asiat halki. Kerro, miltä sinusta tuntuu.

Jos hän rakastaa sinua, hän haluaa ratkaista ongelman, joka teillä on.

Meillä on hellyyttä todella paljon ilmankin seksiä mutta siinäkin aloite on aina minulla. Minä pidän keskusteluista ja haluaisin keskustella, mutta hänestä se on turhaa jaarittelua. Hän ei tykkää spekuloida parisuhdettaan vaan olla ja elää vaan tavallisesti... hänen sanoin. Minä haluaisin 2-3 x viikko ja hän 2 x kuussa. Hänelle riittää tämä suhde eikä häntä kiinnosta minun halut. Joko tyydyn tai lähden...

Vierailija
39/40 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko Ap joskus ikinä arvostellut vaimon ulkonäköä?

Olen. Kehun häntä joka päivä. Hän on unelmieni nainen ulkoisesti....

Vierailija
40/40 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oman vaimoni asenne olisi tuo ja ilmoitus, että vain 2 krt kuussa, ilmoittaisin myös, että minä harrastan kerta viikossa olit mukana tai et. Oma vaimoni tietää tämän ja tekisi samoin jos minä alkaisin yksipuolisesti vähentämään seksikertoja. Meillä on tasa-arvo ja seksistäkin sovitaan.