Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä kuulostaa meidän suhde?

Vierailija
09.04.2020 |

Meillä menee hyvin. Viihdytään toistemme seurassa, kotityöt menee tasan eikä niistä riidellä. Päällisin puolin kaikki hyvin siis.

Ainoa asia mikä minusta mättää on se, että seksiin aloitteen teen aina minä. Minä pidän huolta että meillä on kosketusta, pusuja, haleja, mukavia tekstiviestejä toiselle ja rakkauden osoituksia. Ne lähtee aina minun aloitteesta.

Päätin kolme viikkoa sitten etten tee mitään aloitetta itse mitä tulee hellyyden osoituksiin ja seksiin. Edelleenkin kaikki on hyvin, ei riitoja ja kohdellaan toisia hyvin. 15 vuotta oltu yhdessä.

Kolmeen viikkoon ei ole vaihdettu yhtään mukavaa piristävää tekstiviestiä esim. työpäivän aikana. Yhtään kertaa ei olla seksiä harrastettu, aloitteita ei siis ole tullut.

Itse kaipaan molemminpuolisia osoituksia että toinen on tärkeä, rakas jne. Haluan että molemmat saa tuntea olonsa halutuksi jne. Ollaan keskusteltu aiheesta, tuloksetta. Ilmeisesti nämä asiat eivät ole vaimolle yksinkertaisesti vain tärkeitä eikä hän voi ymmärtää että minulle on. Jos jatkan samaa linjaa, tiedän että sama 3 viikkoinen jatkuu. Jollain aikaa hän seksiä ehdottaa, rakastelemme ja seuraavaa kertaa saan odotella taas kuukausi tolkulla. Ellen siis tee itse aloitteita.

Kommentteja?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on ihan toimiva friends with benefits suhde 'vaimoosi'.

2/40 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta. Paitsi me ollaan oltu yhdessä alle 6kk ja ikääkin vähän päälle 20. Kotityöt teen minä, poikaystävä lähinnä pelaa. Ei siis asuta yhdessä, mutta siivoan niin omassa kodissani ja hänen kotonaan. Vaikka vietettäisiin parikin viikkoa yhdessä. Hän ei ole koskaan esim. tiskannut tai imuroinut. Roskiakaan ei veisi ulos ellen muistuttaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olette keskustelleet aiheesta, niin mitä hän on sanonut asiasta?

Vierailija
4/40 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÄSKI kirjoitti:

Kuulostaa tutulta. Paitsi me ollaan oltu yhdessä alle 6kk ja ikääkin vähän päälle 20. Kotityöt teen minä, poikaystävä lähinnä pelaa. Ei siis asuta yhdessä, mutta siivoan niin omassa kodissani ja hänen kotonaan. Vaikka vietettäisiin parikin viikkoa yhdessä. Hän ei ole koskaan esim. tiskannut tai imuroinut. Roskiakaan ei veisi ulos ellen muistuttaisi.

Lopeta se passaaminen. Poika saa ilmaisen kodinhoitajan ja seksiä sulta, mutta aito välittäminen puuttuu. Mitä sä saat tuosta irti? Kärsimystä? Oletko masokisti?

Vierailija
5/40 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko suhteen alku sitten hyvin erilainen, enemmän pusuja ja haleja silloin? Onko vaimosi muuttunut? Onko hänellä stressaava elämäntilanne? Mitä vaimosi sanoi, kun keskustelitte tuloksetta? Mikä hänen ajatus on hellittelyn, läheisyyden ja seksin merkityksestä?

Viestittelyn tärkeyden tavallaan ymmärrän, mutten silti pidä siitä, että ihmissuhteita hoidetaan puhelimen välityksellä. Kun olen mieheni kanssa kahdestaan, keskityn häneen. Minulle ne viestit ei vain ole tärkeitä. Olen suorastaan iloinen, että ollaan useita tunteja erossa ja molemmat saa aikaa ajatella ja tehdä muuta.

Vierailija
6/40 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan meidän suhteeltamme. Paitsi että jos minä en viikkoon tekisi mitään aloitetta niin vaimo kyllä huolestuisi että olenko minä kunnossa. Mutta hän ei siis siltikään tekisi itse aloitetta.

Vierailija
7/40 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÄSKI kirjoitti:

paitsi teil ei oo mitään yhteistä apn kaa...

Vierailija
8/40 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÄSKI kirjoitti:

Ja sinun intressi hengata tuollaisessa suhteessa on... ?

Vierailija
9/40 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän sanoo että mulla on väärät kuvitelmat parisuhteesta viidentoistavuoden jälkeen. Eikö voi vaan olla ihan tavallisesti. Ei se ole kellään pitkän ajan jälkeen kauheeta huumaa ja intohimoa.

Minun mielestä sen ei tarvi olla kauheeta huumaa ja intohimoa, mutta se voi olla sellaista missä osoitetaan että toista rakastetaan ja toisen kanss halutaan olla. Se että piristää toista ja toinen vastaa, siitä syntyy hyvä positiivinen energia. Seksi voi minusta olla jopa parempaa vuosi vuodelta. Jos kumpikin tekee asian eteen jotain ja arvostaa lähellä oloa. Meilläkin on ajoittain ihan yhtä himokasta seksiä kuin alkuaikoina.

t. aloittaja

Vierailija
10/40 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÄSKI kirjoitti:

No ei kuulosta yhtään samalta kuin ap:n tapauksessa.

Kasvata selkäranka ja jätä tuommoinen sika.

Vierailija
11/40 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaikki muuten priimaa, mutta aloitteellisuus ei ole tasapuolista? Okei, jos kumppanisi nyt alkaisi tekemään alotteita, voisiko hän sitten luopua tasapuolisesta kotityöstä, seksin harrastamisesta, pitäisikö riidellä ehkä enemmän tai? Koska en usko, että mikään suhde on 100% täydellinen, miksi pitäisikään. Jostain syystä sua harmittaa todella paljon, että sinä joudut tekemään nämä aloiteasiat, jos se tosiaan pännii, niin lopeta, älä vain pidä taukoa. Ei sun ole pakko, ei ole puolisosikaan.

Mutta JOS kerran kaikki on muuten todella hyvin, miksi et jatkaisi kuten aiemminkin? Voisitko oppia sietämään puolisossasi yhden virheen, josta et pidä??

Vierailija
12/40 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LÄSKI kirjoitti:

No ei kuulosta yhtään samalta kuin ap:n tapauksessa.

Kasvata selkäranka ja jätä tuommoinen sika.

Läski on vakkaritrolleja. Ei pidä ruokkia.

Vierailija
13/40 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi ei taida rakastaa sinua enää. Menkää juttelemaan tuntemuksistanne perheneuvontaan?

Vierailija
14/40 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan meidän suhteeltamme. Paitsi että jos minä en viikkoon tekisi mitään aloitetta niin vaimo kyllä huolestuisi että olenko minä kunnossa. Mutta hän ei siis siltikään tekisi itse aloitetta.

Sama meillä. Jos hän ehdottaa seksiä ja kieltäydyn, hän suuttuu siitä. Minä en saa suuttua. Vaimo haluaa huomiota todella paljon, mutta ei itse anna sitä. Nykyään teen kaikki kotityötkin kun häntä ei kiinnosta. Hän toteaa että kotityöt ei ole häntä varten. Silti hän kuulemma rakastaa ylikaiken. Se ei vaan näy missään.

Vierailija
15/40 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kaikki muuten priimaa, mutta aloitteellisuus ei ole tasapuolista? Okei, jos kumppanisi nyt alkaisi tekemään alotteita, voisiko hän sitten luopua tasapuolisesta kotityöstä, seksin harrastamisesta, pitäisikö riidellä ehkä enemmän tai? Koska en usko, että mikään suhde on 100% täydellinen, miksi pitäisikään. Jostain syystä sua harmittaa todella paljon, että sinä joudut tekemään nämä aloiteasiat, jos se tosiaan pännii, niin lopeta, älä vain pidä taukoa. Ei sun ole pakko, ei ole puolisosikaan.

Mutta JOS kerran kaikki on muuten todella hyvin, miksi et jatkaisi kuten aiemminkin? Voisitko oppia sietämään puolisossasi yhden virheen, josta et pidä??

Eli aloittajan tulisi lopettaa seksin ja läheisyyden haluaminen? Parisuhde on aina kahden kauppa. Jos toinen lopettaa sillä perusteella, että aika on "täynnä", hän on tehnyt valintansa. Tuossa on syy miksi moni eroaa. Toinen lopettaa tekemästä suhteen eteen töitä. Miksi tehdä sitten töitä uuden puoliso ehdokkaan kanssa? Miksi ei voi panostaa hyvää olemassaolevaan suhteeseen jos se toiselle on tärkeää? En ymmärrä.

Vierailija
16/40 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama meillä. Jos hän ehdottaa seksiä ja kieltäydyn, hän suuttuu siitä. Minä en saa suuttua. Vaimo haluaa huomiota todella paljon, mutta ei itse anna sitä. Nykyään teen kaikki kotityötkin kun häntä ei kiinnosta. Hän toteaa että kotityöt ei ole häntä varten. Silti hän kuulemma rakastaa ylikaiken. Se ei vaan näy missään.

No jätä se sika!

Vierailija
17/40 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän sanoo että mulla on väärät kuvitelmat parisuhteesta viidentoistavuoden jälkeen. Eikö voi vaan olla ihan tavallisesti. Ei se ole kellään pitkän ajan jälkeen kauheeta huumaa ja intohimoa.

Minun mielestä sen ei tarvi olla kauheeta huumaa ja intohimoa, mutta se voi olla sellaista missä osoitetaan että toista rakastetaan ja toisen kanss halutaan olla. Se että piristää toista ja toinen vastaa, siitä syntyy hyvä positiivinen energia. Seksi voi minusta olla jopa parempaa vuosi vuodelta. Jos kumpikin tekee asian eteen jotain ja arvostaa lähellä oloa. Meilläkin on ajoittain ihan yhtä himokasta seksiä kuin alkuaikoina.

t. aloittaja

Oletko keskustellut nyt kolmen viikon jälkeen hänen kanssaan uudestaan? Että mitkä hänestä on tuntunut tämä muutos?

Vierailija
18/40 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin vaan sen verran että, eihän kaikki sitten ole hyvin. Seksin ja hellyyden puute hiertää. Jos parisuhteessa ei ole himoa, niin ei siinä ole mitään muutakaan. Tai...voihan sitä olla ihan kavereita keskenään, mutta silloin ei edes tarvitsisi asua yhdessä.

Vierailija
19/40 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun teet aloitteen niin syntyykö ja lähteekö hän leikkiin mukaan?

Vai pitääkö sinulla olla koko ajan vähän aktiivisempi rooli?

Vierailija
20/40 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olet vuosia kiltisti kotityöt jakava säntillinen aviomies niin vaimosi kyllästyy sinuun. Et herätä haluja tehdä aloitteita koska et ole tarpeeksi jännä. Niin se vain on.