Lue keskustelun säännöt.
täällä palstailu täytyy kyllä lopettaa!
30.06.2006 |
tai ainakin osata lopettaa, kun lapsi herää. Havahduin tässä just, että puoli tuntia olen täällä roikkunut lapsen herättyä päikkäreiltä, ja hänelle sanonut ainakin kymmenesti että odota nyt vähän, kohta tulen...lapsi kaipaa äitiään ja minä olen av:lla! heippa siis toistaiseksi
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla