Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

täällä palstailu täytyy kyllä lopettaa!

Vierailija
30.06.2006 |

tai ainakin osata lopettaa, kun lapsi herää. Havahduin tässä just, että puoli tuntia olen täällä roikkunut lapsen herättyä päikkäreiltä, ja hänelle sanonut ainakin kymmenesti että odota nyt vähän, kohta tulen...lapsi kaipaa äitiään ja minä olen av:lla! heippa siis toistaiseksi

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi