Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ketkä kaikki menevät synnärille katsomaan vauvaa?

Vierailija
17.08.2006 |

Keitä teillä on käynyt? Isovanhemmat? Meillä ei vauva vielä ole syntynyt. Olen ajatellut, että isovanhemmat vain tulisivat katsomaan, mutta onko kutsuttava muitakin...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei käynyt onneksi ketään vieraita. Itse aion mennä moikkaamaan siskoani sitten kun se aika tulee, mutta menen yksin ilman lapsia.

Vierailija
2/12 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvinnut kotona laittaa pöytää koreaksi kesken maratonimetystaukojen, mikä oli iso helpotus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oli vaan hauskaa kun sai seuraa. Jotkut tykkäävät olla itsekseen ja toipua rauhassa.

Vierailija
4/12 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siinäkin oli ihan tarpeeksi porukkaa. Kaverit kävivät sitten katsomassa myöhemmin kotona. Mielestäni kaikki pyytävät katsomaan ihan kenet haluavat, eli jos haluat kutsua vain isovanhemmat niin se on ihan ok.

Vierailija
5/12 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi isovanhemmat, miehen sisko perheineen, miehen veli, miehen mummo ja serkku perheineen, minun veljeni perheineen ja pari ystävää. Enkä kokenut asiaa mitenkään rankaksi, minusta oli vain ihana saada seuraa ja näyttää " koko suvulle" meidän ihana vauva :)

Vierailija
6/12 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kuollut ikävään yksikseni sairaalassa niiden kolmen päivän aikana, kun jouduin siellä olemaan. Lapseni syntyi yhdeltä iltapäivällä, niin ensimmmäiset vieraat tulivat viideltä, pari aikuista ja neljä lasta.

Musta oli ihanaa, että porukkaa riitti. Varmistin huonekaveriltani, että hänelle oli ok, että mun luona ramppasi porukkaa. Jos ei olisi ollut hänelle ok, niin olisin tietenkin tavannut kaikki vieraani oleskelutiloissa.

Vierailija
7/12 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain on sääntönä että vain isovanhemmat ja sisaret.

Mua ja vauvaa on saaneet kaikki halukkaat käydä katsomassa :)

Vierailija
8/12 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut kummankin synnytyksen jälkeen hyvässä kunnossa ja kaivannut seuraa piristämään tylsää sairaala-arkea.

Vierailija
9/12 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut kauhean kiva kun juuri kun kuvittelet voivasi nukkua kauan kaivatut päiväunet, lappaa oven täydeltä vieraita huoneeseen...

Vierailija
10/12 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

PAitsi vauvan isä ja sisarrukset. Minusta oli kiva että sain oll aihan rauhassa, eikä huonekaverinkaan luona rampannut joku kokoaika.

Vierailija
11/12 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juteltiin päivähuoneessa, koska en halunnut häiritä huonetoveria. Valitettavasti hän ei ajatellut samalla tavalla, hänellä ramppasi vieraita pitkin päivää ei siis ainoastaan vierailuaikana.

Vitutti tosi paljon, olisin halunnut levätä ja imettää rauhassa, kun siihen sairaalassa periaatteessa olisi pystynyt. Eikä kaikki kehtaa sanoa huonetoverille, että haittaa jos vieraat ovat huoneessa. Oma järjenkäyttö sallittua!!

Vierailija
12/12 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kun ei saa vieraita käydä muut kun isät ja sisarukset. Ja kukkia ei saanut myöskään tuoda.. meni nekin ruusut sivu suun :)