Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noi hengenvaarallisesti lihava ohjelman ihmiset on käsittämättömän tyhmiä

Vierailija
08.04.2020 |

Eivät osallistu terapiaan, eivät osallistu fysioterapiaan, syövät kymmenkertaisen määrän annettuun ohjeistukseen nähden ja ihmettelevät kun eivät laihdu.

Kommentit (293)

Vierailija
161/293 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mikään lääke ei lisää painoa, ainoastaan liika syöminen lihottaa"

- mielialalääkkeet lisäävät ruokahalua ja täten lisäävät painoa. Itsellä on kokemusta näistä lääkkeistä.

Pakko nyt itsekin tähän väliin mainita, että on fakta, ettei yksikään lääke taio energiaa tyhjyydestä ja riko siten fysiikan lakeja.

Olette aiemmin alapeukuttaneet käyttäjää, joka aivan oikein totesi, että vain ylensyönti aiheuttaa lihomista.

Yksikään lääke ei riko fysiikan lakeja, eli lääke voi vaikeuttaa ylensyönnin välttämistä, mutta pelkästään ylensyönti edelleenkin lihottaa eikä mikään muu.

Toki on vaikeampaa syödä vain 1200kcal kuin 2200kcal, mutta tämä on täysin eri asia kuin yllä oleva.

T. Lääkäri

Kyse ei ole ollut siitä, että lääke itsessään lihottaa vaan siitä, että se saa ihmisen syömään enemmän ja sitä kautta lihoo. Kukaan ei ole niin tietämätön tässä maassa, että kuvittelee alle gramman painoisen pillerin tuovan kiloja mukanaan. Kyse ei myöskään ole mielitekojen vastustamisesta, vaan siitä että se lääke saa ihmisen tai eläimen syömään enemmän: tulee pakottava tarve syödä.

Tutustu esim Remeronin käyttöaiheisiin.

T:Ei lääkäri

Sitä lääkkeen lihottavuuttahan tässä jotkut jaksaa vängätä.  Lääke ei lihota, vaan liika syöminen.

Lääke vaikuttaa syömiseen. Ehkä saat joskus suuren kortisonikuurin esimerkiksi syöpähoitona ja mahdollisesti käsität tilanteen.

ohis

Kortisoni lisää nestettä, turvottaa. Se ei ole lihomista, läski ei lisäänny kortisonikuurilla. Läski lisääntyy vain ylensyönnillä.

Palataan asiaan syöpähoitojesi jälkeen. Koko vartaloni muuttui ja hematologia huvitti pallopötsinen gorillankroppani, jota kannattelivat hennot kädet ja jalat. 

Saattoi muuttuakin, mutta ei sulla läski lisääntynyt, joten et lääkkeillä lihonut. Lihomiseen tarvitaan ylensyömistä.

Etkö saa poikki?

Tottahan tuo viestittäjä puhuu.

Vierailija
162/293 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen aina, miks0i eivät aikaisemmin mene hoitoon. On 200 kiloakin riittävä läskimäärä, mutta eivät ymmärrä, vaan lihottavat itsensä yli 300 - kiloiseksi. Päässä on vikaa.

Katsoitko äskeisen jakson? Valtava määrä huumausaineiksi luokiteltavia lääkkeitä päivittäin. Turrutettu niillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/293 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen varmaan sittenon todella outo. Olen 170cm ja 120kg. Nämä kilot ovat tarttuneet matkaan vuosien aikana, hitaasti kertymällä. En ole mikään sohvaperuna, joka mussuttaa herkkuja jatkuvasti, mutta myönnän kyllä, että monesti syön esim suklaapatukan ihan vaan tottumukseen. Laihduttaa yritän jatkuvasti, mutta nälissäni sorrun johonkin ja taas se alamäki alkaa. Mulla on pienet lapset ja aidosti olen huolissani omasta terveydestä. Olen kolmekymppinen ja liikun paljon, joten ylipainoni ei vielä liiemmin ole vaikuttanut. Tiedän, etten voi jatkaa näin, koska sitten sairastun. Mutta uskokaa, ei me kaikki olla mitään tyhmiä ja ei me kaikki huijata itseämme. Laihduttaminen ja siellä alhaisemmassa painossa pysyminen on vaan ihan saakelin vaikeaa.

silläkin uhalla että tulee paljon alapeukkua, oletko kokeillut karppausta?

se hillitsee ruokahalua todella tehokkaasti. Eli ei tee mieli napostella aterioiden välillä. Tulee olo että mitään ei tee mieli jos ei ole nälkä.

Mieli jotenkin tasoittuu sillain että se "huvikseen napostelu" tai stressiin syöminen" jää pois. Sitten kun tulee nälkä, se nälkä ei ole sellaista "repivää" eikä aiheuta ahmimiskohtauksia.

Olen samaa mieltä siitä, että ylipainoiset eivät ole "tyhmiä" tai huonolla itsekurilla varustettuja. Olen seurannut paria huomattavan ylipainoista kaveriani ja itse en pystyisi vetämään sellaisia nutrilet-kuureja, mitä he vetää... Sekoisin totaalisesti. Ikävä kyllä, sellaista itsekidutusta ei pysty vetämään kovin kauan ja sitten tulee lankeemus ja sitten tulee morkkis johon taas vedetään jotain epäterveellistä.

Itsensä nälkiinnyttäminen on sadistista. Nälkä on aiheuttanut monia sotiakin.

Vierailija
164/293 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkäs teet ja mitä se oikeastaan meille ,täällä Atlantin toisella puolella eläville , kuuluukaan... 

Korona vain olisi noille kyllä ihan takuuvarmasti hyvin kohtalokas tartunta.

Vierailija
165/293 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen läheltä seurannut anorektikon perhettä ja se valehtelu, manipulointi, (vähällä) syömisellä kaupankäynti ja sairastuneen itsepetos oli jotain aivan kamalaa. Koko perhe sairastui.

Olen myös itse alkoholistin läheinen ja se valehtelu, manipulointi, (vähällä) juomattomuudella kaupankäynti ja alkoholistin itsepetos oli jotain aivan kamalaa. Koko perhe sairastui.

Tämän jälkeen minun ei ole vaikea kuvitella millaista noiden perheiden arki on. Siellä on aivan mammuttimainen virtahepo olohuoneessa, joka vaikuttaa KAIKKEEN noissa perheissä.

Vierailija
166/293 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen läheltä seurannut anorektikon perhettä ja se valehtelu, manipulointi, (vähällä) syömisellä kaupankäynti ja sairastuneen itsepetos oli jotain aivan kamalaa. Koko perhe sairastui.

Olen myös itse alkoholistin läheinen ja se valehtelu, manipulointi, (vähällä) juomattomuudella kaupankäynti ja alkoholistin itsepetos oli jotain aivan kamalaa. Koko perhe sairastui.

Tämän jälkeen minun ei ole vaikea kuvitella millaista noiden perheiden arki on. Siellä on aivan mammuttimainen virtahepo olohuoneessa, joka vaikuttaa KAIKKEEN noissa perheissä.

Naapuri kertoi Floridassa asuessaan nähneensä, että sielläpäin on puistonpenkitkin tavallista huomattavasti paksummilla teräsputkilla vahvistettu ja ne ovat siellä paikallaan oikein kunnon betonijalkojen varassa ...

Vierailija
167/293 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen myös elänyt mainittujen asioiden parissa/lähellä, ja ihmettelen, että miksi ainoastaan lihavaa pilkataan?

Ei kukaan täällä narkomaani-aloitusta tee ja huutele, kuinka piikki taas piristää ja hampaatkin tippuu, mustat on silmänaluset, rikoksia tehtaillaan ja HIV:a levitetään ruiskuista, tai anorektikon ulkomuotoa mollata, kuinka luut törröttävät, posket on kuopalla ja suolisto huutaa.

Tupakkaa saavat rauhassa vetää jopa raskaana olevat, täällä on heistäkin ollut valtava määrä puolustuspuheita, "kun tulee kauhea stressi sikiölle, jos lopettaa", siis ihan oikeesti :(

Kaikki nämä ovat asioita, joissa ollaan riippuvaisia jostain. Mutta vain ja ainoastaan "tyhmät läskit" saavat osakseen kaiken paskan. Heitä voi kutsua asiallisesti ylipainoiseksi tai lihavaksi. Näin fiksu tekee.

Tyhmäksi voisi myös kutsua huumeisiin tai tupakkaan koukkuun jäävää, vaikka tasan kaikki tietävät miten homma menee. Se ensimmäinen kokeilu riittää. Lihavuutta ei mielletä muuksi kuin laiskuudeksi, koska jos tunnustettaisiin totuus, eli mielenterveysongelmat/häiriöt alkuun panevana voimana, ei heitä näin ollen voisi vapaasti pilkata. Kun ei sairasta saa pilkata, ainoastaan laiskaa ylipainoista saa.

Vierailija
168/293 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet niistä saa ruuasta lohtua ja mielihyvää, onhan se pelottavaa jättää tällainen addiktio pois.

Kaikkihan me saadaan ruoasta lohtua ja mielihyvää. Ihan vauvasta saakka, ruoka on tärkeimpiä mielihyvän tuottajia. Mutta se kun menee ihan överiksi ja riippuvuudeksi, on ihan eri juttu ja sairaus. Toki siitä hankala, kun kokonaan ei voi jättää syömättä.

Vierailija
169/293 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätään listaan vielä alkoholistit.

Alkoholisti tuhoaa oman elämänsä lisäksi myös läheistensä, ja ulkopuolistenkin elämän, tekee ihan itse itsestään työkyvyttömän, ja jopa väkivaltaisen. Tapahtuu pahoinpitelyjä, raisk… ja jopa murhia, kun mopo lähtee käsistä. Ja jokainen varmaan tietää miltä vuosia juonut ihminen näyttää? Oisko siinä pilkanaihetta?

Mutta nuohan ovat kai ihan hyväksyttäviä normijuttuja, ei mitenkään tyhmää tai tuomittavaa toimintaa?

Vierailija
170/293 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kärsimyksensä ansainneet.

Vierailija
171/293 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse lihava ja tunnesyön. Lapsuudessa hylkäämistä, seksuaalista hyväksikäyttöä ja väkivaltaa. Nuorena aikuisena olin päihteiden suurkuluttaja ja paljon irtosuhteita. Paha olo ei näkynyt ulospäin, kuin ehkä joskus tummina silmänaluisina. Nyt vanhempana vain syön. Kaikki elämässä ulospäin kunnossa, mutta pää ei näköjään parane. Se näkyy sitten äärimmäisenä ylipainona :( En kyllä valehtele terapiassa ja ravitsemusterapiassa syömisistäni :D

Vierailija
172/293 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse lihava ja tunnesyön. Lapsuudessa hylkäämistä, seksuaalista hyväksikäyttöä ja väkivaltaa. Nuorena aikuisena olin päihteiden suurkuluttaja ja paljon irtosuhteita. Paha olo ei näkynyt ulospäin, kuin ehkä joskus tummina silmänaluisina. Nyt vanhempana vain syön. Kaikki elämässä ulospäin kunnossa, mutta pää ei näköjään parane. Se näkyy sitten äärimmäisenä ylipainona :( En kyllä valehtele terapiassa ja ravitsemusterapiassa syömisistäni :D

Heippa vaan! Pahoillani tilanteestasi! Nukkuvat näköjään hieman pitempään nämä ylipainoisia raivon sokaisemina solvaavat, mutta uskoisin, että viimeistään parin tunnin päästä saat sen luokan tekstiä, että on koneet kuumina.

Seurailen tässä kaverina, kunnes alan tietäjät "Olet laiska ryhävalas", "Tee itsellesi jotain sika", "Ei sulla ole muuta ongelmaa, kuin tyhmät ja rasvaiset aivot" -asiantuntijuus-kommentointeineen saapuvat haaskalle. Kaipaatko tällaista, vai oletko provo?

Vierailija
173/293 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kun 7 jälkeen aloittaa solvaamisen, ei ihme, että pää sekaisin. Osasto?

Vierailija
174/293 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä kun 7 jälkeen aloittaa solvaamisen, ei ihme, että pää sekaisin. Osasto?

Juuri sitä. Kohta sitä herkkua taas varmaan saadaan, kuten eilenkin. Vai eikö riittänyt? Avohoitoa on valitettavasti näille suurille tietäjille tarjolla.

Tulee ainakin muutamaan kertaan taas tuo vakio "Kyllä sitä laihtuu, kun syö vähemmän, kuin kuluttaa".

Vierailija
175/293 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heippa vaan! Pahoillani tilanteestasi! Nukkuvat näköjään hieman pitempään nämä ylipainoisia raivon sokaisemina solvaavat, mutta uskoisin, että viimeistään parin tunnin päästä saat sen luokan tekstiä, että on koneet kuumina.

Seurailen tässä kaverina, kunnes alan tietäjät "Olet laiska ryhävalas", "Tee itsellesi jotain sika", "Ei sulla ole muuta ongelmaa, kuin tyhmät ja rasvaiset aivot" -asiantuntijuus-kommentointeineen saapuvat haaskalle. Kaipaatko tällaista, vai oletko provo?

No en ole provo ja ihan kuulen noita kommentteja livenä. Ei nämä nettikommentit minua hetkauta. Muutama sukulainen ja esim. huppelissa olevat tutut alkaa laihdutusneuvot ja lässyttämisen "Olit niin nätti ja päästit ittes lihoo" "Mieskin tykkäis, kun vähän laihduttaisit" tms. Niin olin miltei alkoholisti ja narkkari, kun näytin hyvältä. Terveempi olen nyt läskinä :) Mies itseasiassa totesi, että ei ollut voinut tietää että tykkää ulkonäöllisesti myös lihavista. Siis ennen, kuin olin lihava. Kuulemma pehmeä puristella ja suuret muodot mukavat. No näillä mennään. Kaikille hyvää kevättä ja aurikoa elämäänne. Ulkoillaan ja nautitaan elämästä jokainen parhaansa mukaan.

Vierailija
176/293 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en ole provo ja ihan kuulen noita kommentteja livenä. Ei nämä nettikommentit minua hetkauta. Muutama sukulainen ja esim. huppelissa olevat tutut alkaa laihdutusneuvot ja lässyttämisen "Olit niin nätti ja päästit ittes lihoo" "Mieskin tykkäis, kun vähän laihduttaisit" tms. Niin olin miltei alkoholisti ja narkkari, kun näytin hyvältä. Terveempi olen nyt läskinä :) Mies itseasiassa totesi, että ei ollut voinut tietää että tykkää ulkonäöllisesti myös lihavista. Siis ennen, kuin olin lihava. Kuulemma pehmeä puristella ja suuret muodot mukavat. No näillä mennään. Kaikille hyvää kevättä ja aurikoa elämäänne. Ulkoillaan ja nautitaan elämästä jokainen parhaansa mukaan.

No kaikkea hyvää Sinulle! :) "Olet tosi kaunis kasvoiltasi" on varmaan tuttu? Näin olen kuullut kerrottavan ylipainoisten ystävieni toimesta.

Hienoa, että sulla on noin ihana kumppani! Paljon onnea teille jatkossakin.

Vierailija
177/293 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kaikkea hyvää Sinulle! :) "Olet tosi kaunis kasvoiltasi" on varmaan tuttu? Näin olen kuullut kerrottavan ylipainoisten ystävieni toimesta.

Kiitos <3 Joo, olen kyllä tuota kasvojuttua kuullut. Tosiaan miehillä voi olla samaa, kuin minunkin miehelläni. Hän ei ollut ikinä edes miettinyt haluavansa tai voivansa pitää lihavasta naisesta. Kertoi, että on nuorina poikina ollut jonkintasoinen kilpailu kellä yleisten kauneusihanteiden mukaisesti luokiteltuna kaunein tyttö kainalossa. Lihavista tytöistä ei kukaan myöntänyt pitävänsä. Kuitenkin aikuisina on pullukkaa vaimoa ihan valinnut varakkaatkin ja liikunnalliset miehetkin. Oppia ikä kaikki. Mieheni huomasi taas olevansa ns. kaikkiruokainen naisen koon puolesta. En syytä heitä joita ei isot naiset sytytä, sille kun ei mitään voi. Itselle tavoite saada suhde ruokaan ravintona ja maltillisena herkkuna välillä. Saada terveitä tapoja käsitellä näitä juttujani. Painokin siinä sitten tippuu jonkin verran kyllä samalla. Normaalipainoista minusta tuskin saa näillä kokkaustaidoilla ja suuni ei todella ole tuohesta :D

Vierailija
178/293 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ap et ole kaunis sisältä, et myöskään ulkoa. Kylmä kuin kivimuuri, mitä ruokit käytökselläsi itse koko ajan.

Vierailija
179/293 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos <3 Joo, olen kyllä tuota kasvojuttua kuullut. Tosiaan miehillä voi olla samaa, kuin minunkin miehelläni. Hän ei ollut ikinä edes miettinyt haluavansa tai voivansa pitää lihavasta naisesta. Kertoi, että on nuorina poikina ollut jonkintasoinen kilpailu kellä yleisten kauneusihanteiden mukaisesti luokiteltuna kaunein tyttö kainalossa. Lihavista tytöistä ei kukaan myöntänyt pitävänsä. Kuitenkin aikuisina on pullukkaa vaimoa ihan valinnut varakkaatkin ja liikunnalliset miehetkin. Oppia ikä kaikki. Mieheni huomasi taas olevansa ns. kaikkiruokainen naisen koon puolesta. En syytä heitä joita ei isot naiset sytytä, sille kun ei mitään voi. Itselle tavoite saada suhde ruokaan ravintona ja maltillisena herkkuna välillä. Saada terveitä tapoja käsitellä näitä juttujani. Painokin siinä sitten tippuu jonkin verran kyllä samalla. Normaalipainoista minusta tuskin saa näillä kokkaustaidoilla ja suuni ei todella ole tuohesta :D

Oikea suunta! Maltilla ja pikkuhiljaa. Ja just hyvä, ettei ole mitään ylisuurta unelmaa jostain missimitoista. Kunhan pääsee terveelliselle alueelle ja on hyvä olla itsensä kanssa. Mutta päästähän kaikki lähtee, ja ajatusten selvittelystä, kuten kaikki muukin toimita, melkein...

Vierailija
180/293 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onko se joku ihme, että ovat tyhmiä? Mikäli ihminen ei pysty pitämään huolta edes itsestään niin eiköhän se ole selvää ettei tällä ole kaikki inkkarit kanootissa.

Kun ihminen sairastuu...

Jotkut ovat jopa korkeakoulutettuja, mutta sitten on alamäki jostain alkanut. Kärsityt traumat eivät häviä.

Huomaa hyvin, että kypsymättömyys ja lapsellisuus ovat vallassa täällä. Elämänkokemus nolla ja perspektiivi pyörii suppeasti oman navan ympärillä. Lapsuus varmaan turvallista ja mukavaa, etuoikeutetut tuomitsemassa.

Dokumenteissa on näitä asioita käyty useinkin läpi ja nimenomaan tuo tri Now lähettää terapiaan ja on myös itse selittänyt tapahtumien psyykkisiä ja lääketieteellisiä taustoja. Mutta mites täällä, tiedetään paremmin kuin alan spesialisti :/

"Älä tuomitse, ettei sinuakin tuomittaisi"...

Ei näiden nettitrollienkaan lapsuus ole ollut turvallinen ja mukava. Jostainhan tuo ilkeämielisyys on opittu. On voinut olla aineellisesti hyvät oltavat ja opetettu syömään oikein, mutta pyyteetöntä rakkautta ja ymmärtämistä ei ole ollut tarjolla. Laittavat sitten vahingon kiertämään aina tilaisuuden tullen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän