Noi hengenvaarallisesti lihava ohjelman ihmiset on käsittämättömän tyhmiä
Eivät osallistu terapiaan, eivät osallistu fysioterapiaan, syövät kymmenkertaisen määrän annettuun ohjeistukseen nähden ja ihmettelevät kun eivät laihdu.
Kommentit (293)
Joskus noilla naisilla on kumppanina mies, joka tieten tahtoin kuskaa sitä roskaruokaa vaimolleen, koska saa kiksejä lihavasta ja avuttomasta naisesta.. surullista kyllä.
Ei kukaan olisi tuollainen l*ski ellei olisi jotain pahasti vialla. Ei kukaan. Joillain on ne nälkähormonit geneettisesti päin helvettiä, toiset taas eivät koe normaalia määrää mielihyvää olemassaolostaan ja tällöin voi olla hankala lopettaa niitä harvoja nautinnon lähteitään.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse ihmetellyt usein miksi ei aloiteta psyykkisellä avulla. On selvää, etteivät näin lihavat ihmiset voi myöskään henkisesti hyvin ja sortuvat helposti huijaamaan dieetissä, koska hakevat lohtua tunnesyömisestä.
Olen muutaman jakson katsonut ja ihmettelen samaa. Lääkäri käskee heidän laihduttaa ja sitten JOS laihtuvat, pääsevät terapiaan. Minusta ne psyykkiset ongelmat, joita on siellä jokaisella ja jotka ovat aiheuttaneet pahan syömisongelman, täytyy hoitaa ensin. Ihan kuin masentuneita hoidettaisiin sillä, että käsketään ryhdistäytyä ja sitten jos ryhdistäytyvät, aletaan miettiä terapiaa, lääkitystä tai muuta. Ihan nurinkurista.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan olisi tuollainen l*ski ellei olisi jotain pahasti vialla. Ei kukaan. Joillain on ne nälkähormonit geneettisesti päin helvettiä, toiset taas eivät koe normaalia määrää mielihyvää olemassaolostaan ja tällöin voi olla hankala lopettaa niitä harvoja nautinnon lähteitään.
Tila ei riitä, jos ap kertoisi mikä on pahasti vialla, kun jaksaa tuntea vihaa tuntemattomia ihmisiä kohtaan. Siinä joutuu jo terapeuttikin hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse ihmetellyt usein miksi ei aloiteta psyykkisellä avulla. On selvää, etteivät näin lihavat ihmiset voi myöskään henkisesti hyvin ja sortuvat helposti huijaamaan dieetissä, koska hakevat lohtua tunnesyömisestä.
Olen muutaman jakson katsonut ja ihmettelen samaa. Lääkäri käskee heidän laihduttaa ja sitten JOS laihtuvat, pääsevät terapiaan. Minusta ne psyykkiset ongelmat, joita on siellä jokaisella ja jotka ovat aiheuttaneet pahan syömisongelman, täytyy hoitaa ensin. Ihan kuin masentuneita hoidettaisiin sillä, että käsketään ryhdistäytyä ja sitten jos ryhdistäytyvät, aletaan miettiä terapiaa, lääkitystä tai muuta. Ihan nurinkurista.
Siinä voi olla se, että terapia vie aikaa ja monestihan se ei edes auta juuri mitään vaan jättää ihmisen junnaamaan paikoillaan. Hyvä, että joku vähän hoputtaa, se lähtee siitä sitten jos lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tila ei riitä, jos ap kertoisi mikä on pahasti vialla, kun jaksaa tuntea vihaa tuntemattomia ihmisiä kohtaan. Siinä joutuu jo terapeuttikin hoitoon.
Monesti kyse on siitä, että heijastelee piiloitettua itseinhoaan heikkoutta ja rumuutta kohtaan. Paremmassa tapauksessa kyse voi olla peruskannustavasta mielentilasta, jossa oma ymmärrys vain loppuu kesken. Sitä ei voi yleisesti ihminen ymmärtää mitä ei ole itse kokenut, se kannattaisi kaikkien muistaa.
Kaffepulla kirjoitti:
Tuo Shenee on ihan hirveä ihminen. Miksi sen mies jaksaa katsella tuollaista?
Ei enää katselekkaan. Jenkkilän juorulehdet ja Scheneen seuraajat ovat raportoineet, että Freddy, vai mikä sen miehen nimi nyt olikaan, nosti kytkintä tuossa viime vuonna. Paitsi että tuli ero, niin Schenee joutui myöhemmin myös kodittomaksi ja joutui muuttamaan pakettiautoon.
Schenee pisti myös nettikeräyksen pystyyn 50 000$ summaan mutta tuotto jäi nollaksi.
Nyt Schenee on julistanut olevansa raskaana 3kk!
Hän väittää että hänen raskausaikansa kestää 11kk! Mikä paljastaa jotain hänen henkisestä kapasiteetistaan...
Schenee on myös suunnitellut haastavansa tohtori Now'n ja tuotantotiimin oikeuteen, koska häntä ei autettu vaan solvattiin ja pilkattiin ja hänen jaksostaan leikattiin hyvät kohdat pois ja jätettiin kaikki hänet epäedustavassa valossa esittävät kohtaukset. lisäksi hänen jaksollaan oli enemmän katsojia kuin monella muulla ja hänelle kuuluisi siis osa rahoista. Lisäksi, dr Now ei Scheneen mukaan usko jumalaan.
Scheneellä ja freddyllä tuntuu olevan edelleen jonkinlainen on/of-juttu. joten ei tiedä, oliko ero vain tilapäinen. Kaikki Scheneen seuraajat toivovat että Freddy-parka löytäisi selkärankaa irtautua tuosta kuviosta.
Vaikka rouva asuukin pakussa, niin rahaa tuntuu löytyvän ruokaan. tilanne vain pahenee.
Vierailija kirjoitti:
Joskus noilla naisilla on kumppanina mies, joka tieten tahtoin kuskaa sitä roskaruokaa vaimolleen, koska saa kiksejä lihavasta ja avuttomasta naisesta.. surullista kyllä.
Äärimmäisen lihavilla on aina joku, joka kuskaa ruokaa. Eiväthän nuo lihavimmat pääse itse edes talosta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Ne terapeutit vaikuttavat vähän arveluttavilta.
En minäkään puhuisi niille. Jostain missikisoista reväistyn näköisiä, anteeksi nyt vaan mutta ei herätä luottamusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mikään lääke ei lisää painoa, ainoastaan liika syöminen lihottaa"
- mielialalääkkeet lisäävät ruokahalua ja täten lisäävät painoa. Itsellä on kokemusta näistä lääkkeistä.
Pakko nyt itsekin tähän väliin mainita, että on fakta, ettei yksikään lääke taio energiaa tyhjyydestä ja riko siten fysiikan lakeja.
Olette aiemmin alapeukuttaneet käyttäjää, joka aivan oikein totesi, että vain ylensyönti aiheuttaa lihomista.
Yksikään lääke ei riko fysiikan lakeja, eli lääke voi vaikeuttaa ylensyönnin välttämistä, mutta pelkästään ylensyönti edelleenkin lihottaa eikä mikään muu.
Toki on vaikeampaa syödä vain 1200kcal kuin 2200kcal, mutta tämä on täysin eri asia kuin yllä oleva.
T. Lääkäri
Kyse ei ole ollut siitä, että lääke itsessään lihottaa vaan siitä, että se saa ihmisen syömään enemmän ja sitä kautta lihoo. Kukaan ei ole niin tietämätön tässä maassa, että kuvittelee alle gramman painoisen pillerin tuovan kiloja mukanaan. Kyse ei myöskään ole mielitekojen vastustamisesta, vaan siitä että se lääke saa ihmisen tai eläimen syömään enemmän: tulee pakottava tarve syödä.
Tutustu esim Remeronin käyttöaiheisiin.T:Ei lääkäri
Sitä lääkkeen lihottavuuttahan tässä jotkut jaksaa vängätä. Lääke ei lihota, vaan liika syöminen.
Lääke vaikuttaa syömiseen. Ehkä saat joskus suuren kortisonikuurin esimerkiksi syöpähoitona ja mahdollisesti käsität tilanteen.
ohis
Kortisoni lisää nestettä, turvottaa. Se ei ole lihomista, läski ei lisäänny kortisonikuurilla. Läski lisääntyy vain ylensyönnillä.
Palataan asiaan syöpähoitojesi jälkeen. Koko vartaloni muuttui ja hematologia huvitti pallopötsinen gorillankroppani, jota kannattelivat hennot kädet ja jalat.
Saattoi muuttuakin, mutta ei sulla läski lisääntynyt, joten et lääkkeillä lihonut. Lihomiseen tarvitaan ylensyömistä.
Etkö saa poikki?
Mä olen varmaan sitten todella outo. Olen 170cm ja 120kg. Nämä kilot ovat tarttuneet matkaan vuosien aikana, hitaasti kertymällä. En ole mikään sohvaperuna, joka mussuttaa herkkuja jatkuvasti, mutta myönnän kyllä, että monesti syön esim suklaapatukan ihan vaan tottumukseen. Laihduttaa yritän jatkuvasti, mutta nälissäni sorrun johonkin ja taas se alamäki alkaa. Mulla on pienet lapset ja aidosti olen huolissani omasta terveydestä. Olen kolmekymppinen ja liikun paljon, joten ylipainoni ei vielä liiemmin ole vaikuttanut. Tiedän, etten voi jatkaa näin, koska sitten sairastun. Mutta uskokaa, ei me kaikki olla mitään tyhmiä ja ei me kaikki huijata itseämme. Laihduttaminen ja siellä alhaisemmassa painossa pysyminen on vaan ihan saakelin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mikään lääke ei lisää painoa, ainoastaan liika syöminen lihottaa"
- mielialalääkkeet lisäävät ruokahalua ja täten lisäävät painoa. Itsellä on kokemusta näistä lääkkeistä.
Pakko nyt itsekin tähän väliin mainita, että on fakta, ettei yksikään lääke taio energiaa tyhjyydestä ja riko siten fysiikan lakeja.
Olette aiemmin alapeukuttaneet käyttäjää, joka aivan oikein totesi, että vain ylensyönti aiheuttaa lihomista.
Yksikään lääke ei riko fysiikan lakeja, eli lääke voi vaikeuttaa ylensyönnin välttämistä, mutta pelkästään ylensyönti edelleenkin lihottaa eikä mikään muu.
Toki on vaikeampaa syödä vain 1200kcal kuin 2200kcal, mutta tämä on täysin eri asia kuin yllä oleva.
T. Lääkäri
Kyse ei ole ollut siitä, että lääke itsessään lihottaa vaan siitä, että se saa ihmisen syömään enemmän ja sitä kautta lihoo. Kukaan ei ole niin tietämätön tässä maassa, että kuvittelee alle gramman painoisen pillerin tuovan kiloja mukanaan. Kyse ei myöskään ole mielitekojen vastustamisesta, vaan siitä että se lääke saa ihmisen tai eläimen syömään enemmän: tulee pakottava tarve syödä.
Tutustu esim Remeronin käyttöaiheisiin.T:Ei lääkäri
Sitä lääkkeen lihottavuuttahan tässä jotkut jaksaa vängätä. Lääke ei lihota, vaan liika syöminen.
Lääke vaikuttaa syömiseen. Ehkä saat joskus suuren kortisonikuurin esimerkiksi syöpähoitona ja mahdollisesti käsität tilanteen.
ohis
Kortisoni lisää nestettä, turvottaa. Se ei ole lihomista, läski ei lisäänny kortisonikuurilla. Läski lisääntyy vain ylensyönnillä.
Palataan asiaan syöpähoitojesi jälkeen. Koko vartaloni muuttui ja hematologia huvitti pallopötsinen gorillankroppani, jota kannattelivat hennot kädet ja jalat.
Saattoi muuttuakin, mutta ei sulla läski lisääntynyt, joten et lääkkeillä lihonut. Lihomiseen tarvitaan ylensyömistä.
Etkö saa poikki?
Lihominen on mahdollista vain jos syö enemmän kuin kuluttaa. Siihen, kuinka paljon syöjä "kerää talteen" kaloreita esim. yhdestä banaanista, vaikuttaa mm. suoliston bakteerit ja moni muu.
Sellaista ihmistä ei ole olemassakaan, joka ei esim. normaalipainosta laihdu, jos kalorien saantia rajoitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen varmaan sitten todella outo. Olen 170cm ja 120kg. Nämä kilot ovat tarttuneet matkaan vuosien aikana, hitaasti kertymällä. En ole mikään sohvaperuna, joka mussuttaa herkkuja jatkuvasti, mutta myönnän kyllä, että monesti syön esim suklaapatukan ihan vaan tottumukseen. Laihduttaa yritän jatkuvasti, mutta nälissäni sorrun johonkin ja taas se alamäki alkaa. Mulla on pienet lapset ja aidosti olen huolissani omasta terveydestä. Olen kolmekymppinen ja liikun paljon, joten ylipainoni ei vielä liiemmin ole vaikuttanut. Tiedän, etten voi jatkaa näin, koska sitten sairastun. Mutta uskokaa, ei me kaikki olla mitään tyhmiä ja ei me kaikki huijata itseämme. Laihduttaminen ja siellä alhaisemmassa painossa pysyminen on vaan ihan saakelin vaikeaa.
Syömisestä ei voi luopua täysin kuten esim. alkoholista.
Ap, useimmat ovat osallistuneet terapiaan niistä jaksoista ainakin, joita itse oon katsellut. Hehän suostuvat muuttamaan jopa Houstoniin kotipaikkakunniltaan ja ajelemaan 2000 km:n muuttokuormia noissa jaksoissa, joten kyllähän tuo motivoituneelta vaikuttaa. Tasan yhdessä jaksosssa, jonka katsoin, oli nainen joku "Chenee" vai mikä olikaan, joka lupas ja lupas laihtua, mutta motivaatio oli niin heikko ja jotain auktoriteettiongelmia kaiketi, ettei onnistunut laihduttaa kertaakaan. Se oli se musta nainen, joka keksi verukkeen vatsakivusta ja joutui kuukaudeksi sairaalaan, jossa vatsa tähystettiin, ei vikaa. Sit vietti kuukauden sairaalassa, jona aikana laihtuikinb, mutta päästyään sieltä, lihoi ja lihoi. Painoi yhdessä vaiheessa 325 kg, ja vain 155 cm pitkä.
Suomessa ei edes myydä kaikkia noita vahvoja kipulääkkeitä, joita näille lääkärit myöntävät.
Vierailija kirjoitti:
Heidän reaktionsa stressaaviin tilanteisiin on toisenlainen kuin muilla.
Suomalaisena en välttämättä tuomitsisi - maassa, jossa arviolta 107 prosenttia aikuisista on juoppoja.
Jotkut uhkapelaa, syövät liikaa, ryyppäävät, käyttävät kovia huumeita jne.. Se addiktio voi olla mikä vaan.
Ihmettelen aina, miksi eivät aikaisemmin mene hoitoon. On 200 kiloakin riittävä läskimäärä, mutta eivät ymmärrä, vaan lihottavat itsensä yli 300 - kiloiseksi. Päässä on vikaa.
Kannattaisi ottaa puolen vuoden kuuri ADHD-lääkkeitä niin lähtisi mukavasti ja kuin huomaamatta sen parisenkymmentä kiloa helposti!
Vierailija kirjoitti:
Helppoa ei varmasti ole. Mielestäni hiilareita välttämällä ja muuttamalla ruokavalion pysyvästi niitä vähän kuluttavaksi, takaa painon pysymisen alhaalla, sillä hiilarit pitää heikosti nälän loitolla, etenkin joku vehnäleipä, pullat ja pasta yms.., jotka ovat ainakin itselle kuin ilmaa söisi. Lisäksi ne ovat liian herkullisia ja niihin ainakin itsellä tulee jonkinlainen riippuvuus, johtuen varmaan siitä, että ne nostavat verensokeria paljon.