Noi hengenvaarallisesti lihava ohjelman ihmiset on käsittämättömän tyhmiä
Eivät osallistu terapiaan, eivät osallistu fysioterapiaan, syövät kymmenkertaisen määrän annettuun ohjeistukseen nähden ja ihmettelevät kun eivät laihdu.
Kommentit (293)
Parasta on kun valittavat että eivät ehdi syödä terveellisesti. Makaavat sängyssä 24/7 eikä aika riitä syödä terveellisesti. Ihme että itse ehdin vaikka käyn töissä.
Se Schenee oli kyllä fiksu, kuten itsekin sanoi. Hän ei vaan laihtunut, kun neste kertyi kehoon
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miten tuon lekurin pinna kestää noita läskejä valehtilijoita. Yrittävät huijata joka käänteessä.
Ne ei vaan voi itselleen mitään.
Monet niistä saa ruuasta lohtua ja mielihyvää, onhan se pelottavaa jättää tällainen addiktio pois.
No ihmettele sinä. Minä ymmärrän että kyseessä ovat syrjäytyneet, lapsina hyväksikäytetyt, syvästi traumatisoituneet ihmiset, enkä tuomitse heitä. Tohtori Now käsittelee heitä lempeästi mutta napakasti ja tekee hyvää työtä vähempiosaisten parissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miten tuon lekurin pinna kestää noita läskejä valehtilijoita. Yrittävät huijata joka käänteessä.
Ne ei vaan voi itselleen mitään.
Ymmärrän kyllä että syövät liikaa mutta ei siitä valehdella tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Parasta on kun valittavat että eivät ehdi syödä terveellisesti. Makaavat sängyssä 24/7 eikä aika riitä syödä terveellisesti. Ihme että itse ehdin vaikka käyn töissä.
Hah. Juuri tuohon ehtimättömyyteen kanssa aina kiinnitän huomiota. Myös se valtava stressi jota tuntevat esim. muutosta, siellä sängynpohjalla. Ne on ihan parhaita:)
Olen itse ihmetellyt usein miksi ei aloiteta psyykkisellä avulla. On selvää, etteivät näin lihavat ihmiset voi myöskään henkisesti hyvin ja sortuvat helposti huijaamaan dieetissä, koska hakevat lohtua tunnesyömisestä.
Lähes poikkeuksetta heillä on ollut karmea lapsuus, hyväksikäyttöä ja kaikenlaista muuta väkivaltaa sekä hylkäämisiä. Jos on pienestä pitäen oppinut, että ruoka on ainoa lohtua antava asia elämässä, niin siitä on vaikea päästä eroon.
Häiriöön kuten huumeidenkäyttöönkin kuuluu mm valehtelu ja oman addiktion salaaminen ja peittely.
Nuo ihmiset eivät vain syö liikaa vaan ovat sekaisin.
Äärimmäinen laiskuus huipussaan.
Ei taida empatia- ja samaistumiskyky kuulua ap:n vahvuuksiin..
Näillä on hyvin usein koira tai useampikin, kuka niitä hoitaa? Vai paskooko ne vaan sisälle? Säälittää eniten nuo lemmikit..
Av-mammat jotka palstailee kaiket päivät on samanlaisia valehtelevia laiskimuksia. Kateellisiakin vielä kauniille itsestään huolta pitäville ihmisille.
Lihavuus sekoittaa nälkähormonit, aina nälkä.
Mäkin saan lohtua ruuasta ja syön isoja annoksia. Mutta painan 60kg.... Täytyy olla aivan järkyttäviä traumoja, että pystyy vetään ittensä tuohon kuntoon :/
Vierailija kirjoitti:
Ei taida empatia- ja samaistumiskyky kuulua ap:n vahvuuksiin..
En tunne mitään empatiaa ihmisiä kohtaan jotka valehtelevat ja käyttävät muita hyväksi.
ap