Heidi Nieminen kaivelee vanhoja asioita
Miksi ihmeessä? Toni vain kyllästyi häneen ja vaihtoi toiseen naiseen. Mikä siinä on vaikeaa tajuta?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Toni vaikuttaa niljakkeelta, mutta miksi pitää puhua julkisuuteen? jos haluaa nolata miehen niin ok, mutta kiva lapsille!! vähän pitäis ajatella.
Hyvä se on kertoa lapsillekin totuus, kun ihmettelevät miksi iskä jätti meidät ja muutti toiseen perheeseen. Iskä vaan kyllästyi meihin.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän tuota Toniakin vaivaa? Vähän samaa touhua kuin Nykäsellä muttei ilmeisesti käytä alkoholia eli tolloilee selvin päin.
Mäkihyppy saattaa lajina sopia keskimääräistä levottomammille tyypeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toni vaikuttaa niljakkeelta, mutta miksi pitää puhua julkisuuteen? jos haluaa nolata miehen niin ok, mutta kiva lapsille!! vähän pitäis ajatella.
Hyvä se on kertoa lapsillekin totuus, kun ihmettelevät miksi iskä jätti meidät ja muutti toiseen perheeseen. Iskä vaan kyllästyi meihin.
Iskä kyllästyi äitiin.
Marja-Liisan näköinen gerbiili. Ei jestas, mä repeän.
Mä joskus 10-11-vuotiaana haaveilin Toni Niemisestä ja ajattelin että kun oon vanhempi niin menen sen kanssa naimisiin!
Onneksi miesmaku muuttui...
Yhtä nolo kuin Nykänen. En ikipäivänä kehtaisi seurustella hänen (Tonin) kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Katkeraa huutelua jätetyltä naikkoselta. Olis nyt vaan hiljaa, hautais menneet ja eläis elämäänsä eteen päin. Ehkä pikkurahan puutetta, niin pitää ruveta avautumaan julkisesti vanhoista jutuista, jotka ei ketään oikeasti enää kiinnosta.
Paitsi sinua, minua ja kaikkia muita tässäkin ketjussa roikkuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Marja-Liisan näköinen gerbiili. Ei jestas, mä repeän.
Kyllähän se Tonin tukkatötterö näyttää vähän gerbiililtä.
Miksi lehdessä sanotaan vieläkin "Heidi-vaimo"? Ihan pimeää, eiväthän he ole enää naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lehdessä sanotaan vieläkin "Heidi-vaimo"? Ihan pimeää, eiväthän he ole enää naimisissa.
Eihän se ero ole vielä voimassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko hän jättänyt _lääkärin_ Marja-Liisa Kirvesniemen näköisen debiilin vuoksi? 😳
Ai suatana, aivan nappi kuvaus!
Todellakin. Luin vielä, että gerbiilin vuoksi.
Huutonaurua!! Marja-Liisa Kirvesniemen näköinen gerbiili 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä että kaikki väärin valinneet kertovat kokemuksistaan niin ehkä toiset älyävät nostaa rimaa korkeammalle. Ei vaan taida auttaa. Näyttää siltä että mitä niljakkaampi äijä niin sitä enemmän se pääsee lisääntymään.
Kysymys kuuluukin, että ketä nämä naiset ovat, joiden kanssa nämä niljakkaat miehet lisääntyvät? Minkälaista naista viehättää tämäntyyppinen mies? Heitä lienee aika paljonkin kuin kaikenmaailman pettäville ja ei-niin-fiksuille ADHD -urheilijoille löytyy seuraa aivan tauotta.
Toni on monien naisten mielestä kuuma ja haluttava
Vierailija kirjoitti:
Toni on monien naisten mielestä kuuma ja haluttava
Höpö höpö. Täytyy olla molemmista päistä jotenkin vajaa että voisi edes harkita. Hyvänen aika.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Toni peto sängyssä
Jos tykkää painia hiihtokuningattarien kanssa kiharat heiluen.
Heidi tarttee nyt terapiaa, siis sellaista oikeaa terapiaa, ei tällaista medialle avautumista.
Haluaisin antaa Heidille hyvän ohjeen, katse eteenpäin. Anna menneiden olla, siellä ei ole mitään, jota jäisit kaipaamaan. Olet nuori, viehättävä ja terve nainen. Sinulla on suloiset lapset ja mukava tulevaisuus edessä. Keksity näihin, ne ovat tärkeintä elämässä. Tsemppiä! :)
On miesten miehiä ja sitten on Toni Niemisen kaltaisia naisten miehiä...!
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Toni peto sängyssä
Taitaa olla.. ja veikkaan hyvää varustusta, harvinaista suomalaisilla miehillä
Mikähän tuota Toniakin vaivaa? Vähän samaa touhua kuin Nykäsellä muttei ilmeisesti käytä alkoholia eli tolloilee selvin päin.