Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Johtuuko se ihotyypistä, jos ei ole esim. selluliittiä tai raskausarpia?

Vierailija
08.04.2020 |

Olen kolmekymppinen nainen ja kolmen lapsen äiti. Minulla ei ole koskaan ollut selluliittiä tai edes raskausarpia missään, ei vatsan seudulla, lantiossa tai rinnoissa. Elän melko epäterveellisesti enkä ole erityisen urheilullinen, eli siitä ei voi johtua. Aloin miettimään että onko se jotenkin ihotyypistä kiinni?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiinni.

Vierailija
2/62 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei johdu ihotyypistä, vaan syödystä ravinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä yleensä hoikalla alle 17 vuotiaalla ihotyypillä..ei näitä ole.

Hanki nuori iho..sanoo mainoksetkin:)

Vierailija
4/62 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

trolli! VALEHTELET!en usko...omg...kuvia kehiin...iltalehti kertoo staffii

Vierailija
5/62 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen nimi on faketan+photoshop perskannikat tyyppi

Vierailija
6/62 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöty ruoka vaikuttaa, ei ihotyyppi.

Vierailija
7/62 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyh. Minä lähes elän suklaalla, pullalla ja energiajuomilla ja silti ei ole raskausarpia tai näkyvää selluliittia ja painokin normaalin alarajoilla. Vettäkin juon liian vähän.

Vierailija
8/62 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ruoka vaikuttaa, niin kannattaa sitten syödä epäterveellisesti. Mulla ei ole selluliittia eikä raskausarpia kuin ihan vaaleita vähän. Olen BMI:n mukaan sairaalloisen ylipainoinen.

Vierailija
9/62 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyh. Minä lähes elän suklaalla, pullalla ja energiajuomilla ja silti ei ole raskausarpia tai näkyvää selluliittia ja painokin normaalin alarajoilla. Vettäkin juon liian vähän.

Täällä myös raskausarveton ja selluliititon. Aloin syömään terveellisesti ja liikkumaan säännöllisesti vasta nelikymppisenä. Sitä ennen elin roskaruualla ja suklaalla, lapsia 2 ja paino ollut aina normaali.

Vierailija
10/62 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä minulla, vaikka olen 40+, tod näk elintavoista ja geeneistä johtuvaa.

Vierailija
11/62 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonit ja geenit. Ei voi itse vaikuttaa

Vierailija
12/62 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selluliittia.

Vierailija
13/62 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas elän super terveellisesti ja on valtava määrä selluliittia. Vuosia harrastanut liikunta ja kokeillut kaikkea. Yhtä kalpea reajuustoa olen. Tekorusketus ei pysy jaloissa, keratosis pilaris on kuin raastinrauta, tuhoo jopa housut kuluttamalla kangasta.

Masennun joka kesä kun tajuan kuinka kalpea, kuivan ja rasvaisen näköinen olen.

Kaveri joka elää karkeilla ja leivonnaisilla on taas upean kiinteä, päivittynyt iho.

Kyllä EHDOTTOMASTI on ihosta kiinni.

Vierailija
14/62 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit.

Todennäköisesti AP:n vanhemmatkin on tyyppiä kuivan kesän orava.

Vierailija
15/62 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hormonit ja geenit. Ei voi itse vaikuttaa

Kyllä voi vaikuttaa nimenomaan ihan itse. Hormoneihinkin (niin kuin kaikkeen elintoimintoihin) vaikuttaa juurikin se, mitä suustasi alas työnnät.

Vierailija
16/62 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas elän super terveellisesti ja on valtava määrä selluliittia. Vuosia harrastanut liikunta ja kokeillut kaikkea. Yhtä kalpea reajuustoa olen. Tekorusketus ei pysy jaloissa, keratosis pilaris on kuin raastinrauta, tuhoo jopa housut kuluttamalla kangasta.

Kaveri joka elää karkeilla ja leivonnaisilla on taas upean kiinteä, päivittynyt iho.

Mä niin komppaan. Lisäksi riipparit ja tukka joka alkoi harmaantua 27-vuotiaana. Myöhemmin vielä mt-vaivoja.

Vierailija
17/62 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän mahtaa olla se sinun "superterveellinen" ruoka? Se vaikuttaa ihosi kuntoon, ei suinkaan ihotyyppi.

Vierailija
18/62 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Geenit.

Todennäköisesti AP:n vanhemmatkin on tyyppiä kuivan kesän orava.

Semmonen kehopositiivinen taas siellä

Vierailija
19/62 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehlers–Danlosin syndrooma on perinnöllisestä geenivirheestä johtuva harvinainen sidekudossairaus, josta tunnetaan 17 eri alatyyppiä. Oireyhtymää aiheuttavat virheet kollageeneiksi kutsuttuja sidekudoksen rakenneproteiineja koodittavissa geeneissä. Kollageenisairauden vaikutusten vuoksi kaikki kehon sidekudokset voivat olla eri tavoin vaurioituneita eivätkä siksi kestä rasitusta samalla tavoin kuin normaali sidekudos. Tavallisimpia vaurioita ovat sidekudoksen hauraus ja normaalia suurempi venyvyys. Sidekudosta on mm. ihossa, nivelissä, jänteissä ja silmissä. 

Itselläni on yliliikkuvat nivelet ja erittäin pehmeä ja venyvä iho. Yllämainittua vakavaa syndroomaa minulla ei ole, mutta joku geenivirhe sidekudoksissani kyllä on. 

Vierailija
20/62 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lievästi ylipainoinen 50+. Sohvaperuna. Syön ja juon mitä haluan. 2 lasta. Ei ole selluliittia, raskausarpia eikä pahemmin ryppyjäkään. Ei ollut äidilläni tai mummollanikaan. Joten veikkaan geenejä. Muuten minulla on ohut, herkkä ja kalpea punatukkaisen iho.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän