Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä joku hyvä karkki, joita saa vain sekoituksena? Ja sitten joudutte väkisin syömään niitä ei-niin-hyviä myös?

Vierailija
07.04.2020 |

?

Kommentit (387)

Vierailija
181/387 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä Lauantai-pussissa on nykyisin, mutta aikaisemmassa versiossa suosikkini oli mustat autokarkit, Jee jee -karkkilaatikko, violettikääreinen Milka-suklaapala ja oranssikääreiset sm-liiga-salmiakkikarkit. Myöhemmin myös ne mustat salmiakkinallet. Inhokkeja oli punakääreiset Xylitol-salmiakit (näitä ei onneksi ollut monta vuotta) ja tylsänmakuinen tikkari, jonka tikku pehmeni.

Harmi, etten muista yhtään Viikonloppu-pussin sisältöä. Tom & Jerry -pussista muistan vain yhden lempparini, eli kierteinen lakritsinauhatanko, joka maistui colalle.

Vierailija
182/387 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

TV-mix original pussissa on ihania ne sokeripäällysteiset salmiakkilätkät. Pelkästään niiden takia joskus ostan pussin. Onneksi pidän lähes kaikista muistakin siinä pussissa olevista karkeista, mutta en ostaisi ilman niitä salmiakkeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/387 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään karkkien suurkuluttaja, mutta siis olen ihan äimänä... Fazerin Parhaat... Syökö niitä oikeasti noin moni? Ja oikein herkullisina pidetään vielä? Olen järkyttynyt, niin järkyttynyt. Nehän on aivan kamalia. Olen sitä miettinyt, että miten niitä enää edes valmistetaan ja kauppojen hyllyissä pidetään. Ehkä jotain mummoja ja pappoja varten, ehkä niiden ”kuuluu” olla siellä koska ovat klassikkoja... Mutta ei käynyt mielessä, että näin moni niistä tykkää.

Vierailija
184/387 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantai-pussin autokarkit oli aikoinaan tosi hyviä, mutta nykyään nekin on pilattu.

Vierailija
185/387 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaipussin mustat autokarkit, ihanan sitkeitä ja maku just täydellinen😍

Vierailija
186/387 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haribon click pussista pehmeät salmiakit

Vierailija
187/387 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malacon punaiset apinakarkit!!!!🐒❤️

Vierailija
188/387 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannin lakritsi. Annan ukolle huonot.

Vierailija
189/387 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaipussin mustat autot on tosihyviä, mutta nieleminen käy vaikeaksi muutaman jälkeen

Vierailija
190/387 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mikään karkkien suurkuluttaja, mutta siis olen ihan äimänä... Fazerin Parhaat... Syökö niitä oikeasti noin moni? Ja oikein herkullisina pidetään vielä? Olen järkyttynyt, niin järkyttynyt. Nehän on aivan kamalia. Olen sitä miettinyt, että miten niitä enää edes valmistetaan ja kauppojen hyllyissä pidetään. Ehkä jotain mummoja ja pappoja varten, ehkä niiden ”kuuluu” olla siellä koska ovat klassikkoja... Mutta ei käynyt mielessä, että näin moni niistä tykkää.

Allekirjoitan! Kyseisessä pussissa oli vain yksi itseäni miellyttänyt maku, sellainen ruskeassa paperikääreessä oleva. Mikähän olikaan nimeltään, ehkäpä Tosca? Löytääkö niitä erikseen jostain? Pakko mainita vielä, että samaan "mummo & pappakarkit" -kategoriaan kuin Fazerin Parhaat kuuluu ehdottomasti myös Kettukarkit. En ole oppinut pitämään niistä edes ikävuosien lisääntyessä. :D

Vierailija
191/387 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki punaiset karkit on lemppareita. Syön vain niitä karkkipusseista. Erityisesti ässämixien punainen karkki on parasta.

Ässämixissä ei ole punaisia karkkeja. Oransseja ja violettejä löytyy kyllä.

Vierailija
192/387 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tilasin juuri Verkkokaupasta vaahtosieniä ja fazerin kirpeitä greippejä.

Siellä on myynnissä monia karkkeja omissa laareissaan. 

Ai jonkun 2 kiloa? Onko jo diabetes ja rasvamaksa?

Vierailija
193/387 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allekirjoitan! Kyseisessä pussissa oli vain yksi itseäni miellyttänyt maku, sellainen ruskeassa paperikääreessä oleva. Mikähän olikaan nimeltään, ehkäpä Tosca? Löytääkö niitä erikseen jostain? Pakko mainita vielä, että samaan "mummo & pappakarkit" -kategoriaan kuin Fazerin Parhaat kuuluu ehdottomasti myös Kettukarkit. En ole oppinut pitämään niistä edes ikävuosien lisääntyessä. :D

Jos te ette innostu näistä iän karttuessakaan ja toisaalta, osa Fazerin Parhaista tykkäävistä on nuoria, niin mikä tekee näistä mummo&pappakarkkeja? 🤔

Vierailija
194/387 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos te ette innostu näistä iän karttuessakaan ja toisaalta, osa Fazerin Parhaista tykkäävistä on nuoria, niin mikä tekee näistä mummo&pappakarkkeja? 🤔

Se, kun 80-90-luvulla, kun me oltiin lapsia, niin niitä sai aina mummolassa. Mummot  ei muita karkkeja syöneet.

Vierailija
195/387 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, kun 80-90-luvulla, kun me oltiin lapsia, niin niitä sai aina mummolassa. Mummot  ei muita karkkeja syöneet.

Eikö ole hienoa, että teidän ei ole pakko niitä syödä vieläkään? ;) Antakaa meidän mummmomaisten nauttia niistä täysillä!

Vierailija
196/387 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remix-pussissa on niitä "valkoisia" 8-kulmaisia karkkeja, niitä en ole harmikseni nähnyt irtokarkkihyllyssä.

Vierailija
197/387 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konvehtirasioissa on vain muutama hyvä, mutta kyllähän ne kaikki tulee aina syötyä.

En osta konvehtirasioita itselleni, mutta jouluna niitä saa aina kasapäin.

Vierailija
198/387 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en näe mitään ongelmaa. Heitän roskiin ne karkit, joista en tykkää. 

Vierailija
199/387 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha mulla päinvastoin, ostin pitkästä aikaa muutama viikko sitten ja ne toscat oli ainoot joita jäi syömättä :D Muuten kyllä tosi hyviä ja lapsuusnostalgiat kaupan päälle!

Vierailija
200/387 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki punaiset karkit on lemppareita. Syön vain niitä karkkipusseista. Erityisesti ässämixien punainen karkki on parasta.

Ässämixissä ei ole punaisia karkkeja. Oransseja ja violettejä löytyy kyllä.

Miksi alapeukku faktan asiallisesta toteamisesta? Ilmeisesti joku värisokea yrittää alapeukuttamalla väittää, että Ässämixissä muka olisi punaisia karkkeja. Ja ei muuten varmasti ole.