Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä joku hyvä karkki, joita saa vain sekoituksena? Ja sitten joudutte väkisin syömään niitä ei-niin-hyviä myös?

Vierailija
07.04.2020 |

?

Kommentit (387)

Vierailija
201/387 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki punaiset karkit on lemppareita. Syön vain niitä karkkipusseista. Erityisesti ässämixien punainen karkki on parasta.

Ässämixissä ei ole punaisia karkkeja. Oransseja ja violettejä löytyy kyllä.

Miksi alapeukku faktan asiallisesta toteamisesta? Ilmeisesti joku värisokea yrittää alapeukuttamalla väittää, että Ässämixissä muka olisi punaisia karkkeja. Ja ei muuten varmasti ole.

Ehkä sekottaa Missäx pussiin 🤔 ne punaset on hyviä!

Vierailija
202/387 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Konvehtirasioissa on vain muutama hyvä, mutta kyllähän ne kaikki tulee aina syötyä.

En osta konvehtirasioita itselleni, mutta jouluna niitä saa aina kasapäin.

Tämä on ihan totta. Itse ei tarvitse ostaa, kun näitä saa aina lahjaksi, mutta hyviä makuja löytyy oikeasti vain yksi sieltä, toinen täältä! Kaikki rasiat tulee toki availtua ja tutkittua, mutta omaa makua puhuttelevia löytynee ehkä kourallinen. Onneksi on muitakin perheenjäseniä, joten lopulta hupenevat parempiin suihin eikä tule ikävästi hävikkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/387 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remix-ja TuttiFrutti + Choco - karkkipusseissa ne mustat avaruusalukset on ihan parhaita. Onneks mies tykkää vaan hedelmäkarkeista, niin molemmat saa poimittua ne omat lempparit.

Vierailija
204/387 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twist-pussissa ne jotkut tummasuklaalla kuorrutetut, kovahkot toffeet. Muista en välitä. 

Vierailija
205/387 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka edes aikuisena syö jotain karkkia? Nyt vastuullisuutta kehiin! Diabetes, ylipaino, anyone???!!!

Vierailija
206/387 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole mikään karkkien suurkuluttaja, mutta siis olen ihan äimänä... Fazerin Parhaat... Syökö niitä oikeasti noin moni? Ja oikein herkullisina pidetään vielä? Olen järkyttynyt, niin järkyttynyt. Nehän on aivan kamalia. Olen sitä miettinyt, että miten niitä enää edes valmistetaan ja kauppojen hyllyissä pidetään. Ehkä jotain mummoja ja pappoja varten, ehkä niiden ”kuuluu” olla siellä koska ovat klassikkoja... Mutta ei käynyt mielessä, että näin moni niistä tykkää.

Allekirjoitan! Kyseisessä pussissa oli vain yksi itseäni miellyttänyt maku, sellainen ruskeassa paperikääreessä oleva. Mikähän olikaan nimeltään, ehkäpä Tosca? Löytääkö niitä erikseen jostain? Pakko mainita vielä, että samaan "mummo & pappakarkit" -kategoriaan kuin Fazerin Parhaat kuuluu ehdottomasti myös Kettukarkit. En ole oppinut pitämään niistä edes ikävuosien lisääntyessä. :D

Mäkin ihmettelen Fazerin Parhain -pussien suosiota. Minä rakastan ainoastaan Islanti- (eli jääkarhu)karkkia, Kis kis on ihan ok. Muista en välitä yhtään. Onneksi jääkarhukarkkeja saa nykyisin yksittäin.

Kettukarkeilla on huono maine, mutta mä tykkään niistä. Sen sijaan Vihreitä kuulia en voi sietää, vaikka nekin on marmeladia. Vihreät kuulat on semmoisia tiiviitä ja kumimaisia. Kettukarkit on pehmeitä ja sulaa suussa :)

Vierailija
207/387 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ikävä 80- ja 90-luvun karkkilaatikoita. Simsala Bim, Känkkä ja Ränkkä, Pink Panther, Pupu Tupuna, Jee Jee, Tupu Hupu Lupu, Zoo, Hokkus pokkus, Fantti, Hippo, Pax, Pastirol, Pluto, Hessu, Karvinen, Dummy, Tutti frutti (Teddy).

Hellas-merkin Xylitol-Hedelmäpastilli oli karkkilaatikoista ainoa, jota en kaipaa. Siitäkin on makumuisto tallessa.

Vierailija
208/387 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englanninlaku-paketista tykkään vain niistä pyöreistä, joiden päällä on nomparellia. Oon ymmärtänyt, että moni ei juuri niistä tykkää, mikä on minusta outoa :D Muut englanninlakut on pahoja, vaikka muiden lakritsipussien sisällöstä tykkään hirveän paljon.

Vierailija
209/387 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä johtuu, että Fazer osaa tehdä tyylikkään hillityjä pakkauksia suklaalevyihin, suklaapatukoihin ja suklaakonvehteihin. Sen sijaan Fazerin mix-karkkipussit on tyyliltään jäätävän mauttomia, luotaantyöntävän rumia. Isoja fontteja, kirkkaita värejä, jotka ei soinnu yhteen ja yleisilmeeltään sekavia. Miksei näissä karkkisekoituspusseissa voisi olla kauniimpi ja tyylikkäämpi look? Eikä koska ainoastaan Fazeria vaan myös Malacoa.

Vierailija
210/387 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

80-90-luvulla, kun me oltiin lapsia, niin niitä sai aina mummolassa. Mummot  ei muita karkkeja syöneet.

Mun isovanhemmat antoi myös Suffeleita.

Vierailija
211/387 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin parhaissa Kis-Kisit on täysin pilattu. Ennen ne oli ihanan sitkeitä, nyt kovia ja rasahtavia. 

Vierailija
212/387 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

80-90-luvulla, kun me oltiin lapsia, niin niitä sai aina mummolassa. Mummot  ei muita karkkeja syöneet.

Meillä tarjosivat noiden pienten patukoiden lisäksi tällaisia makunautintoja: Eucamenthol, Pectus, Sisu, Tervaleijona sekä Pohjanmaan pastilli. Kysytäänkin nyt, oletteko maistaneet ja kuinka moni piti jostain edellä mainituista? :D

Vierailija
213/387 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä johtuu, että Fazer osaa tehdä tyylikkään hillityjä pakkauksia suklaalevyihin, suklaapatukoihin ja suklaakonvehteihin. Sen sijaan Fazerin mix-karkkipussit on tyyliltään jäätävän mauttomia, luotaantyöntävän rumia. Isoja fontteja, kirkkaita värejä, jotka ei soinnu yhteen ja yleisilmeeltään sekavia. Miksei näissä karkkisekoituspusseissa voisi olla kauniimpi ja tyylikkäämpi look? Eikä koska ainoastaan Fazeria vaan myös Malacoa.

Olen miettinyt tismalleen samaa! Kai niiden on tarkoitus olla levottomia yleisilmeeltään, jotta kiinnittäisivät ostajan huomion sieltä satojen muiden tuotteiden joukosta. Fazerin suklaalevyjen kuositus on ehdottomasti kaikkein kauneimpia. Omaa silmääni kun miellyttää eniten kaikki hillitty ja hallittu.

Vierailija
214/387 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitän tähän väliin maininnan myös usein järkyttävän näköisistä irtokarkkihyllyjen pussukoista... Miksi niistäkään ei voida tehdä kauniin houkuttelevia vaan nekin ovat jotain ihmeellisiä sekametelisoppia!

Vierailija
215/387 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä tarjosivat noiden pienten patukoiden lisäksi tällaisia makunautintoja: Eucamenthol, Pectus, Sisu, Tervaleijona sekä Pohjanmaan pastilli. Kysytäänkin nyt, oletteko maistaneet ja kuinka moni piti jostain edellä mainituista? :D

Sisut ja Leijonat omia suosikkeja 👍💛

Vierailija
216/387 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pantteri, pehmeät salmiakkit on hyviä, muut ei niin hyviä.

Vierailija
217/387 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistatteko sellasen Fazerin pussin jossa karkit oli sellasia palapelin palasia? Siinä oli sellanen pussi jossa maistu hedelmät sekä salmiakit hyvälle! Mikähän sen nimi oli..

Pussin nimi oli mässä yx

Vierailija
218/387 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haribon pussi, sellainen missä on niitä hyvin pieniä karkkeja, niin siinä on ne yhdet mustat karkit aivan sairaan hyviä. Olen ostanut pussin monta kertaa vain niiden takia. Paljon jää pussista muovisia hedelmäkarkkeja roskiin heiteltäväksi.

Vierailija
219/387 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri ostin Pirkka vahva salmikkisekoitus tms. -pussin, jossa on niitä ihania valkoisia salmiakkeja, mutta niitä oli tässä pussissa vain viisi (5) kappaletta! Mur mur.

Vierailija
220/387 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiss kiss- ja jääkarhukarkit Fazerin perinteisessä pussissa. Nykyään on jotain feikkejä pehmeitä karkkeja samalla nimellä, mitä ne oikein ajattelee? Että kukaan ei huomaa?

Ne jääkarhukarkit eli Islanti-karkit mitä myydään irtokarkkeina on ainakin hyviä, maistuvat siltä miltä alkuperäinenkin. Ja kiva kun eivät ole kovia, en itse niin kovista karkeista välitä. Niitä Kiss-Kissejä en oo maistanut, vähän epäilyttää kun niiden maku vaikuttaa sellaselta että vaikeampi saada tollasen pehmeämmän karkin muotoon.