Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä joku hyvä karkki, joita saa vain sekoituksena? Ja sitten joudutte väkisin syömään niitä ei-niin-hyviä myös?

Vierailija
07.04.2020 |

?

Kommentit (387)

Vierailija
221/387 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus harvoin jos ostan sellaisen pussin missä on karkkeja mistä en tykkää (eli salmikkia ja/tai lakritsia) niin heitän suosiolla roskiin ne pahat karkit.

Vierailija
222/387 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltaisia turkinpippureita ei saa enää kuin sekoituksesta, jossa on myös hedelmämakuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/387 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis näin pitkä ketju näin turhasta aiheesta. Joo oli pakko kommentoida kun olen niin järkyttynyt mitä soopaa ihmiset jauhavat päivästä toiseen.

Vierailija
224/387 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aarrearkkupussin ne ihme vaaleanruskeat pötkylät jää syömättä, kun taas kyseisen pussin salmiakit on ihan parhaita! Siis ne isot vinoneliöt . Onneksi yleensä aina on joku joka tykkää just niistä pötkylöistä niin ei mee hukkaan.

Vierailija
225/387 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aarrearkkupussin ne ihme vaaleanruskeat pötkylät jää syömättä, kun taas kyseisen pussin salmiakit on ihan parhaita! Siis ne isot vinoneliöt . Onneksi yleensä aina on joku joka tykkää just niistä pötkylöistä niin ei mee hukkaan.

Eikö ne pötkylät ole ennemminkin oransseja? Jos tarkoitamme samoja namuja, niin ne ovat suosikkejani kyseisestä pussukasta! Mustia vinoneliöitä taas en voi jostain syystä sietää, vaikka salmiakista noin yleisesti pidänkin. :D

Vierailija
226/387 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis näin pitkä ketju näin turhasta aiheesta. Joo oli pakko kommentoida kun olen niin järkyttynyt mitä soopaa ihmiset jauhavat päivästä toiseen.

Ei ole ihan tosissaan pakko lueskella, jos ei karkkihammasta kolota! Me muut täällä jakelemme kuola suupielistä valuen omia makukokemuksiamme. :D Ihanan turhaa!

Vierailija
227/387 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ihan tosissaan pakko lueskella, jos ei karkkihammasta kolota! Me muut täällä jakelemme kuola suupielistä valuen omia makukokemuksiamme. :D Ihanan turhaa!

Juuri näin, mukavaa luettavaa kaiken vakavamman keskellä :-)

Vierailija
228/387 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkään en niistä pötköistä välitä. Tein aina pienenä niin, että käärin niiden ympärille sellaisen hedelmäautokarkin ja söin. Sanoin niitä hot dogeiksi :D

Vierailija
229/387 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en ymmärrä, miten ihmiset jaksaa jauhaa päivästä toiseen ja satojen sivujen edestä jostain Temppareista tai Unelmahäiden parista. Mutta, jokaiselle jotakin.

Vierailija
230/387 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en ymmärrä, miten ihmiset jaksaa jauhaa päivästä toiseen ja satojen sivujen edestä jostain Temppareista tai Unelmahäiden parista. Mutta, jokaiselle jotakin.

Juu eipä ole näistäkään tullut jauhettua todellakaan!

Vierailija
231/387 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan ettet ollut lainkaan järkyttynyt, vaan yritit nostaa itsesi muiden yläpuolelle. Joo oli pakko kommentoida, kun olen niin huvittunut kommentistasi.

Vierailija
232/387 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on. Mut ne huonot voi panna purkkiin ja tarjota vieraille.

Vierailija
233/387 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee myös vähän ohi aloituksesta mutta en viitsi aloittaa uutta ketjua.

Fazerilta tuli nyt pääsiäiseksi älyttömän hyviä sitruunajugurtti-marenkikonvehteja, on siis pelkästään kausimaku eli ei löydy jatkuvasti valikoimista, saattaa vielä saada jostain kaupasta, kannattaa kokeilla. Itse en edes makeasta suuremmin välitä, lähinnä tummasta suklaasta mutta nyt hain lähikaupasta pari lootaa lisää näitä.

234/387 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus harvoin jos ostan sellaisen pussin missä on karkkeja mistä en tykkää (eli salmikkia ja/tai lakritsia) niin heitän suosiolla roskiin ne pahat karkit.

Mä en ikinä heitä karkkia roskiin. Vaikka olisi kuinka pahaa ja leuat jo aivan kipeät, pakko on mäyskyttää, kunnes pussi on tyhjä.

Mä syön aina pahat ensiksi pois, sitten voi keskittyä nautintoon.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
235/387 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keltaisia turkinpippureita ei saa enää kuin sekoituksesta, jossa on myös hedelmämakuja.

Mikä tällainen sekoitus mahtaa olla?

Vierailija
236/387 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkahattutäti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ikinä heitä karkkia roskiin. Vaikka olisi kuinka pahaa ja leuat jo aivan kipeät, pakko on mäyskyttää, kunnes pussi on tyhjä.

Mä syön aina pahat ensiksi pois, sitten voi keskittyä nautintoon.

Joo, yhtäkään namia ei todellakaan heitetä hukkaan - mitä vähemmän hävikkiä, sitä parempi! Ensin pahimmat pois, koska parhaimpien jättäminen vikaksi vain lisää niistä saatavaa nautintoa. Jos ei omaan nassuun uppoa, niin säästetään vierasvaraksi tai lahjotaan vaikka sukulaisia. :D

Vierailija
237/387 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Hyvää salmiakkia Makumaasta. Tykkään vain punaisista ja niistä ruskeista. Muut syön paremman puutteessa tai jaan perheelle:D

Vierailija
238/387 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee myös vähän ohi aloituksesta mutta en viitsi aloittaa uutta ketjua.

Fazerilta tuli nyt pääsiäiseksi älyttömän hyviä sitruunajugurtti-marenkikonvehteja, on siis pelkästään kausimaku eli ei löydy jatkuvasti valikoimista, saattaa vielä saada jostain kaupasta, kannattaa kokeilla. Itse en edes makeasta suuremmin välitä, lähinnä tummasta suklaasta mutta nyt hain lähikaupasta pari lootaa lisää näitä.

Pakko antaa näille konvehdeille yläpeukku! Suolainen hinta rasialla, mutta hommatkaa todellakin kokeiluun, mikäli jostain löydätte. Ainakin K-ketjun liikkeissä on näkynyt olevan tarjolla vielä tälläkin viikolla. Itse löysin K-marketista. Näistä kausituotteista kun ei ikinä tiedä, miten kauan löytynevät hyllyistä. Mikä tärkeintä, Fazerin maku ei taaskaan pettänyt!

Vierailija
239/387 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaikissa sekalaisissa karkkipusseissa, aina on ne paremmat ja sitten ne, jotka syö lopuksi "väkisin" tai jättää lojumaan.

Eilen esim söin Malacon Suosikit pussin, ja vaikka yleensä olen salmiakin perään, niin tossa pussissa hedelmätutit oli parhaita karkkeja, olivat parhaita hedelmätutteja mitä olen syönyt, se koostumus vaan oli herkullinen. Ne muut hedelmäkarkit oli huonoja, eikä ne isot salmiakkikalatkaan olleet parasta salmiakkia, olivat kyllä koostumukseltaan hyviä, sai haukata ja mussuttaa kunnolla. Mutta ne tutit tosiaan söin ensin, ja loppuivat ihan liian äkkiä.

Vierailija
240/387 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaipussia ei usein tule ostettua, mutta sieltä saa ainakin pari lätkää. Lätkiä ei saa muutoin mistään täältä, joskus oli hetken aikaa Tokmannin irtokarkkilaarisa niitä, mutta ei ole taas näkynyt.