Onko teillä joku hyvä karkki, joita saa vain sekoituksena? Ja sitten joudutte väkisin syömään niitä ei-niin-hyviä myös?
Kommentit (387)
Vierailija kirjoitti:
Haribon Matador mix pussista heitän pois munanmuotoiset kovat ja lakutoukat.
Eikä, ne on juuri ne omat lempparini! :D
Matador Mix on kaiken kaikkiaan hyvä pussi, samoin kuin muutkin Haribon sekoitukset.
Fazerin parhaat on nyt niin hyvä koostumus, että tulee ostettua useammin. Tosca, Lakta ja Rex ovat suosikkejani. Inhokki on se appelsiinikammotus, yök.
Mä olen myös niin vanha, etten enää väkisin suostu syömään mitään, mistä en tykkää.
Sama se meneekö paha (appelsiini)karkki biojätteeseen vai tuunattuna suoliston ja vessanpytyn kautta jätteenkäsittelylaitokselle ::DD
Asiasta ohi, ln näitä karkkijuttuja luen, mutta kaipaan niitä Roope Ankan hedelmäkolikoita, joita myytiin pussissa 80-luvun alussa.
Nykyään irttarit on parempia kuin mun lapsuudessa 80-luvun alussa. Silloin niitä ei melkein mistään saanut lappaa itse, vaan piti ostaa valmiita pusseja. Pieni pussi ärrällä maksoi 5 markkaa.
Yksi, mikä multa aina jäi syömättä, oli hedelmämerkkarit. Ne alkuperäiset keltaiset ja punaiset, jotka maistuivat Fairylle. En voinut sietää niitä. Ei ole tullut ikävä!
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Pantteripussissa on kahta mustaa ja mä tykkään niistä pehmeistä.
Haribon click vai mikä se on, missä on niitä pieniä, niin tykkään muista paitsi tavallisista hedelmäkarkeista ja niitä on aina eniten.
Salmiakkisekoitus fasun en tykkää Supersalmiakista, kun ne on niin kovia.
Sitten se uusi Pohjolan marjat- pussi, siitä noukin ne keltaiset lakan makuiset ekana itselleni, muista en niin hirveesti välitä, vaikka kykkä niitäkin syö.
Noita pehmeitä mustia panttereita myydään omassa pussissaan Musta Pantteri, on noin 100 gramman pikkupussi, hinta noin 0,95 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Tuttifrutti choco pussissa suklaapäällysteiset ovat parhaita. Syömättä jäävät ne pinkit jellybean karkit.
Jellybeanit menee, mutta ne salmiakkikarkit on pahoja, aivan liian suolaisia ja niitä on liian paljon.
Vierailija kirjoitti:
Kauhea ikävä aakkoset- sweet and sour karkkeja
Onko muita jotka muistaa?Ne oli mun lempikarkkeja
Paina likee jos haluat sweet and sour Aakkoset takas kauppoihin
Vierailija kirjoitti:
Minua harmittaa, että monissa sekoituspusseissa on juuri parhaita eli salmiakkeja liian vähän. Esim. Hyvää makumaasta, Ässä mix, Missä äx, jne. Hedelmäkarkkeja voisi laittaa vähän vähemmän ja salmiakkeja enemmän. Yritän aina kaupassa valita pussin, jossa olisi runsaammin salmiakkeja. Ja joo, tiedän, että myydään myös Hyvää makumaasta salmiakki -pusseja, mutta tykkään tasapainosta. Suuhun samaan aikaan hedelmä ja salmiakki :) Mutta ne salmiakit loppuu aina kesken!
Syön yleensä kaksi hedelmää ja yhden salmiakin samaan aikaan, tasapaino säilyy ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linnunlöysiä sai ennen omassa pussissa, nyt enää jossain sekoituksessa tai tikkarina.
Linnunlöysiä saa omassa pussissa, noin kuukausi sitten söin. Oli netistä tilattuja, kannattaa googlata.
Pääsisipä Tanskaan, siellä saa BonBonin karkkeja omissa pusseissa. Omat lempparit on rotan rykäisyt ja punaiset kalat.
Kaikki kirpeät karkit pusseissa on hyvii
Muista ei niin välii
TyHmä kirjoitti:
Mää oon kasvissyöjä, käytän maitoo, mutta en kuolleita eläimiä tai muita eläinkunnan tuotteita. Karkinsyönti on vaikeaa, tosi monissa karkeissa on liivatetta. No sit jotku mainostaa: Ei liivatetta, ja luonnolliset väriaineet! Niin sitten niissä on kuitenkin mehiläisvahaa!
Kaikki vihaa vegaaneja, mutta jos jotakuta sattuu kiinnostamaan, niin vältettävät ovat siis liivate, joka on aina merkitty kirjaimin, mutta myös E-koodit 120, 901 sekä 904.
Tuosta viestistäsi nyt ei jäänyt epäselväksi kuin, että olet kasvissyöjä, joka ei käytä eläinperäisiä tuotteita paitsi maitoa. Lisäksi luulet, että mehiläisvaha ei ole luonnollinen tuote. Vegaanien maininta oli ihan turha, koska maitoa juovana olet sekasyöjä.
Remix hitseissä on sellaisia ihania salmiakkipingviinejä. Kaikki muut on vähän blaah, toki ne nyt syö, mutta suututtaa että siellä pussissa on ehkä kolme pingviiniä ja loput peruskuraa.
Tykkään salmiakkitäytelakuista. Niitä vaan ei ikinä tunnu olevan pelkästään myynnissä, aina sekoituksena vaikka suklaatäytelakujen kanssa, jotka taas ovat inhokkejani.
Vierailija kirjoitti:
TyHmä kirjoitti:
Mää oon kasvissyöjä, käytän maitoo, mutta en kuolleita eläimiä tai muita eläinkunnan tuotteita. Karkinsyönti on vaikeaa, tosi monissa karkeissa on liivatetta. No sit jotku mainostaa: Ei liivatetta, ja luonnolliset väriaineet! Niin sitten niissä on kuitenkin mehiläisvahaa!
Kaikki vihaa vegaaneja, mutta jos jotakuta sattuu kiinnostamaan, niin vältettävät ovat siis liivate, joka on aina merkitty kirjaimin, mutta myös E-koodit 120, 901 sekä 904.Tuosta viestistäsi nyt ei jäänyt epäselväksi kuin, että olet kasvissyöjä, joka ei käytä eläinperäisiä tuotteita paitsi maitoa. Lisäksi luulet, että mehiläisvaha ei ole luonnollinen tuote. Vegaanien maininta oli ihan turha, koska maitoa juovana olet sekasyöjä.
Puhekielessä käytetään kasvissyöjä nimitystä ihan yleisesti juuri niistä jotka eivät syö lihaa, kalaa, kanaa.. mutta käyttävät maitoa ja joskus myös munia. Kun se on vähän sellainen tulkinnanvarainen sana.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään salmiakkitäytelakuista. Niitä vaan ei ikinä tunnu olevan pelkästään myynnissä, aina sekoituksena vaikka suklaatäytelakujen kanssa, jotka taas ovat inhokkejani.
Äläpä. Salmiakki- ja minttutäytteet ovat parhaita. Ne suklaat on ällöttävän imeliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TyHmä kirjoitti:
Kaikki vihaa vegaaneja, mutta jos jotakuta sattuu kiinnostamaan, niin vältettävät ovat siis liivate, joka on aina merkitty kirjaimin, mutta myös E-koodit 120, 901 sekä 904.Tuosta viestistäsi nyt ei jäänyt epäselväksi kuin, että olet kasvissyöjä, joka ei käytä eläinperäisiä tuotteita paitsi maitoa. Lisäksi luulet, että mehiläisvaha ei ole luonnollinen tuote. Vegaanien maininta oli ihan turha, koska maitoa juovana olet sekasyöjä.
Puhekielessä käytetään kasvissyöjä nimitystä ihan yleisesti juuri niistä jotka eivät syö lihaa, kalaa, kanaa.. mutta käyttävät maitoa ja joskus myös munia. Kun se on vähän sellainen tulkinnanvarainen sana.
Ei siinä ole mitään tulkinnanvaraa. Joko on kasvissyöjä tai sekasyöjä. Turha haihatella muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TyHmä kirjoitti:
Ei siinä ole mitään tulkinnanvaraa. Joko on kasvissyöjä tai sekasyöjä. Turha haihatella muuta.
Puhekielelle ei oikein voi mitään (esim omata). Syön eläinkunnasta munia, maitoa, hunajaa ja KALAA mutta minut on monesti esitelty kasvissyöjänä.
Vierailija kirjoitti:
TyHmä kirjoitti:
Nyt kun ruvetaan kategorisoimaan niin tyyppi on lakto-vegetaristi, sekasyöjä syö kaikkea. (mutta onko oikeasti pelkkää lihansyöjää? ehkä inuiitit aikoinaan)
vegaani ei ole koska juo maitoa.
mielestäni hyönteiset eivät ole eläimiä, vaikkakin kuuluvat eläinkuntaan/eliökuntaan.
Haribon Matador mix pussista heitän pois munanmuotoiset kovat ja lakutoukat.