Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä joku hyvä karkki, joita saa vain sekoituksena? Ja sitten joudutte väkisin syömään niitä ei-niin-hyviä myös?

Vierailija
07.04.2020 |

?

Kommentit (387)

Vierailija
101/387 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aarrearkku-sekoituksessa ne oranssit pötköt parhaita, kun taas ne värikkäät eläinkarkit jää aina syömättä. Ikävästi tarttuu hampaisiin.

Tuttifrutti-chocopussissa parhaita ne hedelmäpupukarkit. Niitä en ole nähnyt missään.

Vierailija
102/387 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Islanti-karkit Fazerin parhaissa, jossa on useampi aika turha maku.

ja Kis-Kis -karkit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/387 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin Parhain -pussista Kiss Kissejä saa irtokarkkeina, mutta Laktoja olen nähnyt ehkä vain kerran ja Rexejä en koskaan. Nämä kolme on ainoat joista ko. pussissa tykkään.

Vierailija
104/387 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenu koko ketjua joten tää saattaa jo ollakin, mutta ne vaaleanruskeat turkinpippurit (lakritsi ?). Joutuu ostamaan sen koko sekoituspussin missä on niitä pahoja värillisiäkin. Joskus oon kaivanu irtokarkkilaarista pelkästään niitä ruskeita 😄

Vierailija
105/387 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta onko irtsareiden sinisten rinkuloiden valmistus lopetettu? Se, missä on ollut oranssit/punaiset rinkulat samassa. Sinisiä ei ole vähään aikaan näkynyt, mutta siinä irttaripurkin kuvassa niitä kyllä vielä ainakin on. Ne on parhaita, ronklasin sieltä aina vaan ne siniset :)

Vierailija
106/387 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kettukarkit on parhaita.

Irttarit on muute irtokarkkeja. Irtsari kuulostaa itsarilta.

Vierailija
107/387 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twist-pusseissa se Fransk nougat on ihan paras! Googlasin, niin niitä saisi varmaan Ruotsista patukoina, mutta ei Suomesta.

Vierailija
108/387 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne punaiset ja oranssit turkinpippurit. En tykkää niistä sinisistä tai ruskeista. Kaalin irtokarkkilaarista aina ainoastaan punaiset ja oranssit.

Itse kalastan aina ruskeat sieltä seasta :D

Vierailija
109/387 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttifrutti choco pussissa suklaapäällysteiset ovat parhaita. Syömättä jäävät ne pinkit jellybean karkit.

Hyvä että olit jo vastannut mun puolesta :)

Vierailija
110/387 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Twist-pusseissa se Fransk nougat on ihan paras! Googlasin, niin niitä saisi varmaan Ruotsista patukoina, mutta ei Suomesta.

Saa Suomestakin, ainakin kausittain. :) Bongasin itse viimeksi n. vuosi sitten paikallisessa K-marketissa laatikon niitä vitosella. 

111/387 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fazerin Parhain -pussista Kiss Kissejä saa irtokarkkeina, mutta Laktoja olen nähnyt ehkä vain kerran ja Rexejä en koskaan. Nämä kolme on ainoat joista ko. pussissa tykkään.

Mielestäni noita kaikkia Fazerin parhaita sai kilotavarana aikoinaan Kluuvikadun Fazerilta. En ole käynyt hetkeen, saakohan enää?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
112/387 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea ikävä aakkoset- sweet and sour karkkeja

Onko muita jotka muistaa?

Ne oli mun lempikarkkeja

Vierailija
113/387 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kettukarkit on parhaita.

Meillä päin niitä sanotaan irtsikoiksi! Tuo irtsari kuulostaa kamalalta.

Vierailija
114/387 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aarrearkusta ne isot salmiakit. Autojakin ne ovat? Sen lisäksi ne oranssit pötkylät, mutta kaikki muut menee lapsille tai roskiin.

Remixistä ne IHANAT vaaleanpuna-valkoiset löllykät, pelkkää sokeriorgasmia kaikki! Miksi niitä ei saa irtokarkkeina???

Vierailija
115/387 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein jokaisessa karkkipussissa on jokin suosikki- sekä inhokkimaku - turhauttavaa! Syön kaikki makeiset oikeastaan vain muutamista pusseista, mm. Polly- ja Pantteri-merkkiset ovat tällaisia tapauksia. Irtokarkit on aivan parhautta ja niitä tuleekin kaikkein useimmin valittua. Oma suosikki myös tuo jo mainittu Turkinpippurien ruskea namu!

Vierailija
116/387 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aarrearkusta ne isot salmiakit. Autojakin ne ovat? Sen lisäksi ne oranssit pötkylät, mutta kaikki muut menee lapsille tai roskiin.

Remixistä ne IHANAT vaaleanpuna-valkoiset löllykät, pelkkää sokeriorgasmia kaikki! Miksi niitä ei saa irtokarkkeina???

Joo, Remixin vaaleanpunaiset vaahtonamit! Niitäkin on aina vain muutama per pussukka, mutta omaksi onnekseni pidän jokaisesta siinä olevasta karkkimausta. :D Paras sekoitus ever!

Vierailija
117/387 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tarvitse muita karkkeja, kuin suklaata.

Vierailija
118/387 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun pitäisi perustaa jaetaan turkinpippurit -ryhmä. (Karanteenin jälkeen) ihmiset ilmoittautuisivat ryhmään ja voisivat jakaa ostetut turkinpippuripussit lähellä asuvien kanssa: syön itse värikkäät, annan pois ruskeat, tai päinvastoin. Näin ei tulisi hukkakarkkeja ja jaettaisiin iloa naapuristoon. Ryhmä voisi myös ajaa asiaa, että fazer alkaisi myymään noita eri pusseissa.

Värikkäät ovat suosikkini, järjestyksessä oranssi, punainen, sininen. Ruskeat tuppaavat jäämään kaapin perukoille.

Vierailija
119/387 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lukenu koko ketjua joten tää saattaa jo ollakin, mutta ne vaaleanruskeat turkinpippurit (lakritsi ?). Joutuu ostamaan sen koko sekoituspussin missä on niitä pahoja värillisiäkin. Joskus oon kaivanu irtokarkkilaarista pelkästään niitä ruskeita 😄

Vaaleanruskeita turkinpippureita sai 90-luvulla keltaisessa pussissa! Muistan kun lapsena ostin niitä, oli ihan parhaita. Pitäisikö laittaa porukalla Fazerille palautetta että tulisi taas myyntiin niitä? :D

Vierailija
120/387 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kettukarkit on parhaita.

Täälläpäin oon kuullut ja itse sanon noita kanssa irkkareiksi