HELP kampaaja värjäsi hiukseni harmaiksi
Eli kävin kampaajalla ja tehtiin vaaleisiin hiuksiin vaalea sävytys. No lopputulos piti olla luonnonvaalea mutta tuli harmaa kuin mummolla. Onko mitään tehtävissä?
Kaikkialla on vaan vinkkiä että silvershampoolla saa keltaisuutta pois.
Tässä tapauksessa kävi päinvastoin. En voi sanoin kuvailla kuinka paska fiilis on asiasta. Olen pessyt hiuksia monta kertaa muttei muutu väri mihinkään.
Muuttuuko tämä sävy tästä johonkin jos vaan tarpeeksi pesee vai pitääkö odottaa että kasvaa uudet hiukset tilalle? Maanataina ajattelin ottaa parturiin yhteyttä jos ei muuta.
Kirjoittakaa vaikka vittuilevia kommentteja jotta saan asialle huomiota ja joku tietävä vastaisi..
Kommentit (11)
Nojuu hän vakuutteli, että väri vielä muuttuu vaaleaksi.. muuttui sinertävästä tasaisen harmaaksi. En ole ennen värjäyttänyt hiuksia.
Vierailija kirjoitti:
Lähtee muutamassa pesussa
Tämä. Mikään ei ole niin vaikeaa kuin kylmänsävyisen vaalean ylläpito.
Laita vaikka persikkainen color mask -taittosävy siihen päälle. Käy pyytämässä samaiselta kampaajalta.
Oletko varma..?
Minulla on harmaa tukka kuin Joe Bidenillä.. olen puoli tuntia pitänyt shampoota päässä ja pessyt 5 kertaa kunnolla hankaamalla nämä hiukset... Joten tulee epätoivoinen olo :(
Eikös se semmonen harmaa oo muodikas nykyään? Rohkeesti vaan eteenpäin, kyllä se siitä kellastuu.
Otat yhteyttä kampaamoon ja vaadit korjaamaan.
Kampaajan asia tehdä siitä sellainen kuin haluat ja korjaustyönä
Siis kävit kampaajalla ja ma otat yhteyttä parturiin?
Mulle kävi sama, oli kuvakin mukana mitä haluan. Lopputuloksena harmaan raidallinen tukka ja kyseinen kampaaja vielä hyvän värjääjän maineessa.
En ois maksanu, kun lopputulos oli täysin väärä. Värjäänkin itse oman pään. Tänään laitoin uuden värin. Parempi kuin ammattilaisen tekemä.