Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieraannuttaminen!!! APUJA!!

Vierailija
07.04.2020 |

Mihin tahoon voi ottaa yhteyttä, kun ex-vaimo kieltää tapaamasta lapsia? Lastenvalvoja? Sosiaalitoimi? Poliisi? Yläkoululaiset on käytännössä lukittu kotiinsa ja täysin äitinsä otteessa. Eivät siis uskalla uhmata äitinsä tahtoa ja tavata vaikka olen kysellyt. Vanhemmallahan on oikeus tavata lapsiaan, eikö?

Kommentit (107)

Vierailija
21/107 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättävää että tässäkin kaikki on äidin puolella! Isät on aina sitä pohjasakkaa, joilla ei ole mitään oikeuksia. Rahat kyllä kelpais.

Tässä ollaan lasten puolella. Lapset ei tahtoneet lähteä isälleen, mutta isä vänkää että hänellä olisi oikeuksia yli lasten oikeuksien. 

Tästä lauseesta päätellen ei taida olla myöskään velvollisuuksia: -Ex vaati useiden satojen elatusmaksuja ja oli niin kohtuuton vaatimus, etten laittanut nimeä paperiin-

Olen sanaton.

Vierailija
22/107 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap siis haluaa määrätä, milloin lapset hänellä käyvät, mutta lasten elatukseen osallistuminen on hänestä kohtuutonta. Lapsen äiti on ilmeisen lempeä ja sopuisa, kun ei ole elatusmaksuja oikeudesta hakenut, sillä ilman elatussopimusta hän ei voi saada edes kelan elatustukea eli koko lasten elatus menee hänen pussistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/107 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap siis haluaa määrätä, milloin lapset hänellä käyvät, mutta lasten elatukseen osallistuminen on hänestä kohtuutonta. Lapsen äiti on ilmeisen lempeä ja sopuisa, kun ei ole elatusmaksuja oikeudesta hakenut, sillä ilman elatussopimusta hän ei voi saada edes kelan elatustukea eli koko lasten elatus menee hänen pussistaan.

Ap ei tahdo maksaa mistään, eikä kuunnella lasten tahtoa. Tärkeintä on se mitä hän itse haluaa. Kaikki raha hänelle ja lapsia nähdään kun hänelle sopii. Noinkohan itse noudattaa näitä koronaohjeitakaan ja lapset pelkää mennä isälle kun tietää sen?

Vierailija
24/107 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä ei vaan ole päästy vielä sopimukseen. Ex saa lapsilisät ja asumistuet ja kaikki. Aika iso paukku siihen on mun repästä vielä jostain 300 euroa päälle.

Vierailija
25/107 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä ei vaan ole päästy vielä sopimukseen. Ex saa lapsilisät ja asumistuet ja kaikki. Aika iso paukku siihen on mun repästä vielä jostain 300 euroa päälle.

Kai ymmärrät, että lasten elatus on paljon kalliimpaa kuin lapsilisä ja eksäsi elättää tällä hetkellä lapset kokonaan?

Tietenkin se on sinulle kallis paukka elättää lapsiasi 300 eurolla kuussa suhteessa siihen, että tällä hetkellä sinulla ei mene lapsiisi senttiäkään.

Vierailija
26/107 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 12v ei tarvitse tavata etää, jos ei halua. Sulla on ollut 12 vuotta aikaa rakentaa hyvä suhde lapsiin. Katso peiliin, jos ei ole onnistunut.

Vierailija
27/107 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkoululainen täyttää tänä vuonna vähintään 14v. Se on kuule voi voi, jos ei tuon ikäistä komenteleva etähuoltaja kiinnosta. Voit soittaa vaikka oresidentulle, mutta se sun kulkanmussukkasi on teini ja päättää itse näkeekö sinua vai ei.

28/107 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ole maksanut elareita lapsista? Eikö sinullakin vanhempana ole velvollisuus osallistua heidän elatukseensa?

Oletko ostanut heille vaatteita, koulukirjoja, maksanut harrastuksia, vienyt heitä lomille?

Jos et, niin ymmärrän kyllä, että lapsia ei kiinnosta seurasi. Ikävä kyllä.

Yläkouluikäiset päättävät jo itse ja jos heitä ei huvita tavata sinua, et voi asialle oikein mitään.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
29/107 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläkoululainen täyttää tänä vuonna vähintään 14v. Se on kuule voi voi, jos ei tuon ikäistä komenteleva etähuoltaja kiinnosta. Voit soittaa vaikka oresidentulle, mutta se sun kulkanmussukkasi on teini ja päättää itse näkeekö sinua vai ei.

En usko että on lasten oma tahto. Ennemminkin tuntuu joltain itsekkäältä kostolta exän taholta. Se tässä harmittaa.

Vierailija
30/107 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Miksi et ole maksanut elareita lapsista? Eikö sinullakin vanhempana ole velvollisuus osallistua heidän elatukseensa?

Oletko ostanut heille vaatteita, koulukirjoja, maksanut harrastuksia, vienyt heitä lomille?

Jos et, niin ymmärrän kyllä, että lapsia ei kiinnosta seurasi. Ikävä kyllä.

Yläkouluikäiset päättävät jo itse ja jos heitä ei huvita tavata sinua, et voi asialle oikein mitään.

Niinkun aiemmin sanoin, ei olla päästy sopimukseen summasta eikä ole nyt mihinkään lastenvalvojan luo kyseltykään.

Vierailija
31/107 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että on lasten oma tahto. Ennemminkin tuntuu joltain itsekkäältä kostolta exän taholta. Se tässä harmittaa.

Tosi vastuutonta toimintaa eksältä. Nyt kaikki keinot käyttöön, että vieraannuttaminen loppuu.

Vierailija
32/107 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Taitaisi olla mielestäsi reilua jos se ex maksaisikin rahaa sinulle? Aivan. Rahaa sinulle, oikeus määrätä lapset luoksesi kun sinulle sopii, kaikki menot ja vastuu exälle jne. Loistofaija. Not.

Vierailija
33/107 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkä ei maksa mitään ja ihmettelee kun skidit ei tahdo tavata. Harvinaisen pihi ukkeli. :D 

Vierailija
34/107 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä yhtään yllätä että täällä joukolla puolustellaan lasten oikeuksien yli polkevaa sekopäätä eli äitiä. Koska onhan lasten Äiti pyhä hahmo.....

Nyt yhteys lastenvalvojaan. Sitten sossuun ja tee lasu, mikäli epäilet että tilanteessa on jotain (henkistä) väkivaltaa. Omassa nuoruudessa äiti sysäsi vastuun tunteistaan meille teineille. Suuttui ja oli marttyyri joka hyvä kun ei tuhkaa ripotellut ylleen, jos vihjaistiin siihen suuntaan että isää olis haluttu nähdä. Sitten se myös vastaavasti syytti isäämme ja haukkui jatkuvasti tätä milloin mistäkin: välillä ei muka maksellut elareita, välillä liian vähän ja olipa miten vaan, niin väärin se teki aina. Eikä isä sen paremmin voinut toimia kuin mekään kun äiti kävi päälle kuin yleinen syyttäjä vaikka itse hassasi lapsilisät eineksiin ja aivan turhiin asioihin kuin olisi tehnyt meille ruokaa ja pitänyt kunnolla huolta raha-asioista. Yllättäen jäi se isäsuhde vasta näin aikuisiällä korjattavaksi ja vieläkään ei olla niin hyvissä väleissä, missä varmasti oltais jos äiti olisi hoitanut hommansa asiallisesti.

Vierailija
35/107 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä yhtään yllätä että täällä joukolla puolustellaan lasten oikeuksien yli polkevaa sekopäätä eli äitiä. Koska onhan lasten Äiti pyhä hahmo.....

Nyt yhteys lastenvalvojaan. Sitten sossuun ja tee lasu, mikäli epäilet että tilanteessa on jotain (henkistä) väkivaltaa. Omassa nuoruudessa äiti sysäsi vastuun tunteistaan meille teineille. Suuttui ja oli marttyyri joka hyvä kun ei tuhkaa ripotellut ylleen, jos vihjaistiin siihen suuntaan että isää olis haluttu nähdä. Sitten se myös vastaavasti syytti isäämme ja haukkui jatkuvasti tätä milloin mistäkin: välillä ei muka maksellut elareita, välillä liian vähän ja olipa miten vaan, niin väärin se teki aina. Eikä isä sen paremmin voinut toimia kuin mekään kun äiti kävi päälle kuin yleinen syyttäjä vaikka itse hassasi lapsilisät eineksiin ja aivan turhiin asioihin kuin olisi tehnyt meille ruokaa ja pitänyt kunnolla huolta raha-asioista. Yllättäen jäi se isäsuhde vasta näin aikuisiällä korjattavaksi ja vieläkään ei olla niin hyvissä väleissä, missä varmasti oltais jos äiti olisi hoitanut hommansa asiallisesti.

No nimenomaan tässäkin tanssitaan äidin pillin mukaan. Täytynee ottaa kovat keinot käyttöön.

Vierailija
36/107 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta täähän on aivan eri tilanne. Isä itse kertoo ettei halua maksaa elareita. Ei oo nyt kyse mistään manipuloivasta äidistä. Ja lapset itse sanoo ettei tahdo tavata. Toki voi tehdä lasun ja se olisi varmasti hyväkin, niin näkevät millainen ukkeli on vastassa. 

Vierailija
37/107 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita, mihin haluat, mutta mikään taho ei asiaa käsittele. Yläkoululainen saa tasan tarkkaan itse päättää onko etän kanssa tekemisissä. Nyt sun täytyy keksiä jotain muuta eksäsi haukkumiseksi. Tämä vieraannuttamisjuna meni jo.

Vierailija
38/107 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap varmaan vielä lasten muutettua pois kotoakin vänkää vieraannuttamisesta. Lasu, kun täysikäinen opiskelee omillaan. Mutku äiti vieraannuttaa, byhyy....

Vierailija
39/107 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap varmaan vielä lasten muutettua pois kotoakin vänkää vieraannuttamisesta. Lasu, kun täysikäinen opiskelee omillaan. Mutku äiti vieraannuttaa, byhyy....

Kamalia ne äidit kun vaatii isukkia maksamaan ees jotain (300€ kahdesta lapsesta on muka aivan liikaa, eikä ees sanonut mitä olis valmis maksamaan) eikä pakota lapsia tapaamiseen kun ne ei epidemia-aikana tahdo. 

Vierailija
40/107 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap; paljonko susta olis reilu summa sun osallistumiseksi kahden lapses elatukseen per kuukaus? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan