Ruoka jota inhoat, mutta jota muut tuntuvat rakastavan.
Otsikossa sisältö jo onkin.
Itse vihaan kasvissosekeittoja. Ne ei oo ikinä hyviä ja aina ne maistuu todella makealta, johtuen siitä, että lähes poikkeuksetta siellä on aina porkkanaa ja bataattia tai parhaimmillaan näitä kahta yhdessä. Muutenkin miellän koko soseen lastenruoaksi.
Kommentit (557)
Kahvi.
Haiseekin ihan paskalta.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä aika moniruokainen kasvisruoan suhteen. Teen kasvisruokaa esim. pavuista, tofusta ja härkiksestä. Eikö pinaattiletutkin ole kasvisruokaa? ;)
Ainakaan vegaani ei syö pinaattilettuja, koska ne sisältää maitoa ja munaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyytelöt, vanukkaat ja kiisselit eli kaikki, mitä näyttää siltä, mitä tulee influenssapotilaan nenästä.
Sama täällä 🙋♀️
Vit......un pinaattiletut - ei täs ole mitäön järkeä. Rumat vihreät mauttomat otukset. Yökk.
Pinaattikeitto on muuten ihan OK, mutta ihmettelen monien tapaa laittaa sekaan keitetty kananmuna joko kokonaisena tai pilkottuna. Itse en ikinä yhdistäisi niitä.
Kouluaikoinakin pinaattikeiton kanssa oli joskus keitetty kananmuna, ja jotkut ihan innoissaan laittoivat sen keiton sekaan.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Punajuuri-airajuustopaistos tms. Rakastan punajuuria kylmänä, aurajuustoa kylmänä söisin vaikka joka päivä. Mutta yhdistelmä ja lämpimänä... Ei, ei, ei.
Vuohenjuusto, hillot (pl. puolukkahillo lihapullien kanssa).
Karkki, pulla ym. makea.
Hampurilaiset. Pihviä ja pullaa yhdessä, tulee ähky, ummetus ja närästys kun ajattelenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kahvi.
Haiseekin ihan paskalta.
Voi kun oma paska haisisi kahvilta. Olisin ikionnellinen. Tällä hetkellä se haisee lähinnä vauva-palstalla käyviltä ja se on ihan kauhea haju.
Mä inhoan jouluruokia, ihan kaikkia mitä siihen kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Kahvi, graavilohi, kylmäsavulohi, katkarapu, varsiselleri.
Oih. Mun herkut. Aamiaiseksi tuore pesty varsisellerinvarsi maapähkinävoilla täytettynä, ou jes. Kahvia päälle, tummapaahtoista. Illalla vaikka kalapöytä ja perunoita. Aaah....
170 lisää vielä, näin pääsiäisenä muistui mieleen lammas/karitsa. Yhtenä pääsiäisenä erehdyttiin kokeilemaan ja hävettää sanoa, mutta suuri osa meni roskiin kun ei mennyt alas. Sanotaan että pitää osata valmistaa oikein, mutta myöhemmin oon maistanut pari kertaa muiden tekemänä ja aina maistuu yhtä pahalta.
Mäkkärin - ja vastaavat - hampurilaiset. Erityisesti ne ateriakombinaatiot. Aivan käsittämätön idea juoda makeaa limsaa suolaisen ruoan kanssa. Käsin syöminen on lisäksi puistattava ajatus.
Oletkin juonut vain paskalaatuista ja huonosti tehtyä kahvia
Vierailija kirjoitti:
Korvapuusti
Kaikki muut vastaukset hyväksyn, paitsi korvapuustin. Rakastan.
En voi sietää jauhelihaa. Lapsena tuli aina oksennusrefleksi kun yritin syödä. Ei vaan mene mitenkään alas.
Luumukeitto ja vielä rusinoilla, niin varma oksennus.
Makeat leivonnaiset