Ruoka jota inhoat, mutta jota muut tuntuvat rakastavan.
Otsikossa sisältö jo onkin.
Itse vihaan kasvissosekeittoja. Ne ei oo ikinä hyviä ja aina ne maistuu todella makealta, johtuen siitä, että lähes poikkeuksetta siellä on aina porkkanaa ja bataattia tai parhaimmillaan näitä kahta yhdessä. Muutenkin miellän koko soseen lastenruoaksi.
Kommentit (557)
Vierailija kirjoitti:
Rössypottu, karjalanpaisri.
Siis karjalanpaisti, sori.
Kaali-makaronikeitto ja kesäkeitto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rössypottu, karjalanpaisri.
Siis karjalanpaisti, sori.
- Millä olisi arvannut ellet olisi korjannut kirjainta!!
Korianteri, maistuu astianpesuaineelle.
Vuohenjuusto, vihreä pesto sekä sushi.
Vierailija kirjoitti:
Jos menisin uuden miestuttavuuden luokse ensimmäistä kertaa ja tarjolla olisi: lammaspaisti homejuustolla maustetulla kastikkeella, lisänä hunajalla valellut uuniporkkanat ja jälkiruokana jalkahikijuustolautanen, niin täytyisi olla ihme mies, että suhde etenisi.
Mun mies teki just lammaspaistia glaseerattujen porkkanoiden kanssa, mutta ei toki homejuustoa kastikkeeseen, vaan karpaloportviinikastike.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää, ovatko nämä sushia inhoavat syöneet sitä aina vain buffetissa tai ostaneet kaupasta valmista. Sushi on niitä ruokia, joiden laatu vaihtelee todella paljon, ja halvalla on vaikea saada hyvää.
Samoin ovatko oliiveja inhoavien kokemukset peräisin pizzerioiden ja mättöruokaloiden bulkkioliiveista, siis niistä halvimmista mitä kaupasta saa.
Huokaus. Aina jonkun pitää tulla sanomaan, etteivät sushin inhoajat ole vain saaneet kunnon sushia.
Minä söin ensi kertaa sushia (oli hyvä valikoima) jokunen viikko sitten ja täytyy sanoa, että väkisin söin, en ilennyt lautaselle jättää.
Sushin lisäksi kiitos ei näille: tuliset ruuat, sillä minusta ei ole mitään järkeä syödä ruokaa jos aineiden maku peittyy hirvittävään tulisuuteen. Kiitos ei myös perinteiselle kesäkeitolle.
Maissi. Mies rakastaa, mutta mä mrinaan aina oksentaa jo pelkästä hajusta.
Söin 8-vuotiaana lihapullia, samana iltana sairastuin oksennustautiin. Sen jälkeen en ole pystynyt niitä syömään, mitä varsinkin koulussa ihmeteltiin suureen ääneen ja mua pidettiin outona, lihapullathan on kaikkien kersojen lempiruoka jota nirsoimmatkin vauvasuut suostuvat syömään. Olin vielä niin nössö etten kehdannut kertoa syytä, ehkä se olisi auttanut saamaan ymmärrystä. Vielä yli 30 vuoden jälkeen muistan miltä ne einespullat maistui ylöstullessaan muutaman tunnin mahassa käymisen jälkeen.
Vuohenjuusto, haisee ja maistuu yrjölle.
Jos menisin uuden miestuttavuuden luokse ensimmäistä kertaa ja tarjolla olisi: lammaspaisti homejuustolla maustetulla kastikkeella, lisänä hunajalla valellut uuniporkkanat ja jälkiruokana jalkahikijuustolautanen, niin täytyisi olla ihme mies, että suhde etenisi.