Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruoka jota inhoat, mutta jota muut tuntuvat rakastavan.

Vierailija
07.04.2020 |

Otsikossa sisältö jo onkin.

Itse vihaan kasvissosekeittoja. Ne ei oo ikinä hyviä ja aina ne maistuu todella makealta, johtuen siitä, että lähes poikkeuksetta siellä on aina porkkanaa ja bataattia tai parhaimmillaan näitä kahta yhdessä. Muutenkin miellän koko soseen lastenruoaksi.

Kommentit (557)

Vierailija
141/557 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pekoni, hampurilaiset, kebab, ylipäätään kaikki rasvassa killuva roskaruoka. Tulee vaan pahaolo kun syö. Pahinta kaikista on pekoni!! Ja kassleri kaikissa muodoissa! Samoin makkarat.

Itse rakastan keittoruokia! Etenkin kasvissose keittoja

No, olenkin hoikka ja siro... kun ei vaan lihottavat ruoat maistu, keho menee niistä tukkoon. .

Tunnen sut! Joka paikassa muistat aina mainita, kuinka pikkuinen ja siro olet.

Vierailija
142/557 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ruoka, mutta jälkkäri:

Mokkapalat. En vain voi ymmärtää mikä niissä on muka niin erityisen hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/557 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasagne. Kaikkihan siitä tykkää- paitsi minä! Makaroonilaatikko ei myöskään nappaa. Muuten kyllä pasta on hyvää!

Vierailija
144/557 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sushi ja kebab.

Vierailija
145/557 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hummeri. Ylikasvanut ötökkä, kirkaisen kun sellaisen näenkin. Jättäkää hummeriparat mereen omaan rauhaansa. 

Vierailija
146/557 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvapuusti

Vierailija
147/557 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en saa alas puuroa. En pidä puuron koostumuksesta, koska se saa minulla heti aikaan oksennusrefleksin. Haluaisin kyllä pitää puurosta mutta minkäs teet. Lisäksi en pysty syömään jogurtteja, joissa on hedelmäpaloja. Myös ne saa heti yökkäämään, koska palat tuntuu epämääräisiltä suussa.

Vierailija
148/557 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viili

Suklaakakut - ainoastaan itse olen onnistunut tekemään sellaista, mikä on ok. Ravintoloissa niin hienoissa kuin huonoissa tai juhlissa kuten myös kahviloissa ne ovat olleet pahoja joka kerta. En ymmärrä miksi vieläkin joskus sen palan otan. Kai mä odotan, että saisi joskus sitä hyvää. Ravintoloissa niitä kuuluu menuihin ja niissä ne on aina pahoja. Kaupungin parhassa ravintolassa huippuhyvät ruuat menussa ja sitten lopuksi jälkiruokana palkaa suklaakakkua, yäks. Jäätelön kanssa sen nyt meni, onneksi oli sitä kaverina siinä.

Vierailija
149/557 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ruoka, mutta jälkkäri:

Mokkapalat. En vain voi ymmärtää mikä niissä on muka niin erityisen hyvää.

Maku

Vierailija
150/557 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjalanpaisti ja kesäkeitto

Vierailija
151/557 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mozzarellajuustosalaatti. Ihan kamalaa, en kykene syömään.

Vierailija
152/557 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliivit ja siihen vielä fetaa niin siinäpä varsinainen kammosalaatti. Oliiviöljyyn olen itseni siedättänyt mutta kokonaiset ei mene. 

Vierailija
153/557 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suolakurkku

Suolakurkkua tyrkytetään kyllä joka paikassa ja joka aterialla. Yök, en voi sietää.

Kai muuten tiedätte, että suolakurkku ja etikkakurkku (voileipäkurkku) ovat eri asioita? Tuo jälkimmäinen on paljon yleisempää, sitä on esim. hampurilarisissa. Itse tykkään suolakurkusta (joka siis valmistetaan maitohappokäymisellä), mutta en etikkakurkusta

Vierailija
154/557 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sushi ja graavilohi. Raakaa kalaa, yök.

Sushia voi syödä ilman sitä kalaakin ihan vaan kasvistäytteillä... :)

Vierailija
155/557 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännän moni inhoaa makaronilaatikkoa, luulisi että siinä ei ole oikein mitään mitä joku voisi pitää vastenmielisenä.

Itsellä ei varsinaisia inhokkiruokia, mutta mikään ällömakea ei oikein uppoa ja sitten on yksi poikkeus kalaruoista: silakkapihvit. Ne ruodot ja se kalan käry kun niitä paistetaan.

Vierailija
156/557 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvisruoka. Minusta ne vain maistuu aina pahalta. Syön silti jos pääsen sillä itse kokkaamasta, ja henkiinkin olen näemmä jäänyt mutta ei ne hyviä ole.

Täh, siis muka kaikki kasvisruoat on pahoja?

No en ole koskaan syönyt hyvän makuista. Joskus ihan menettelee, sellaista mautonta möskää ja joskus niin tulista että vain vesi puskee silmiin. Mutta kaiken kaikkiaan, en voi sanoa että olisin koskaan hyvää kasvisruokaa syönyt. Vihaan vain ruoanlaittoa ja syön kaikkea ruokaa joten ihan sama kunhan pääsen helpolla. Ihmettelen vaan tuota hypetystä...

Työpaikan muut tätit into piukeena hehkuttaa lähiravintolan kasvisruokaa, niin niiden kanssa tulee suht säännöllisesti käytyä sitä ”nauttimassa” lounaaksi.

Vierailija
157/557 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pekoni, hampurilaiset, kebab, ylipäätään kaikki rasvassa killuva roskaruoka. Tulee vaan pahaolo kun syö. Pahinta kaikista on pekoni!! Ja kassleri kaikissa muodoissa! Samoin makkarat.

Itse rakastan keittoruokia! Etenkin kasvissose keittoja

No, olenkin hoikka ja siro... kun ei vaan lihottavat ruoat maistu, keho menee niistä tukkoon. .

Minäkään en pysty syömään rasvaista ruokaa. En ole koskaan pystynyt. Siitä tulee fyysisesti paha olo. En kuitenkaan ole hoikka enkä siro.

Kärsin rasva-aineenvaihdunnan häiriöstä, jossa elimistö ei osaa pilkkoa tiettyjä rasvoja ja ne kertyvät elimistöön. Osa tästä ongelmasta kärsivistä on hyvin hoikkia eivätkä he pysty lihomaan. Osa taas kärsii ylipainosta ja laihtuminen on heille hyvin vaikeaa.

Vierailija
158/557 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sushi.

Siis jotain käsittämätön pahaa

Vierailija
159/557 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sushi. Hyivv...!

Vierailija
160/557 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poronkäristys, riistakäristys. Miten maku voikin poiketa noin esim. lehmästä? Kaksi kertaa riitti, vaikka kenties kokissa oli vika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä