On miehiä ja naisia ja on muita. Mitä nämä muut ovat?
Ymmärrän heidät, joilla on kromosomipoikkeama. Mutta muut?
Kommentit (22)
Varmaan sen takia moni miettii, kun tätä asiaa tuputetaan joka tuutista koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Muita. Sellaisia, jotka eivät koe olevansa miehiä eikä naisia, eivätkä myöskään kukkaruukkuja vaan ihmisiä.
Ihmisessä on aika paljon muuta ja olennaisempaakin kuin jalkovälissä sijaitseva lihauloke tai reikä.
Itse en tajua, miksi esim. sinulla on pakkomielle identifioitua jalkoväliisi. Eikö sulla ole korvien välissä mitään? Ja miksi mietit muiden identiteettejä pakonomaisesti, kun et ilmeisesti pysty analysoimaan omaa identiteettiäsi.
Epäilen, että näillä muilla on niitä identiteettiongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Muita. Sellaisia, jotka eivät koe olevansa miehiä eikä naisia, eivätkä myöskään kukkaruukkuja vaan ihmisiä.
Ihmisessä on aika paljon muuta ja olennaisempaakin kuin jalkovälissä sijaitseva lihauloke tai reikä.
Itse en tajua, miksi esim. sinulla on pakkomielle identifioitua jalkoväliisi. Eikö sulla ole korvien välissä mitään? Ja miksi mietit muiden identiteettejä pakonomaisesti, kun et ilmeisesti pysty analysoimaan omaa identiteettiäsi.
Miksi hermostuit ja aloit haukkumaan? Onko sinulla jokin ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sillä on aika paljon merkitystä mitä siellä alapäässä on. Viimeistään vaikkapa siinä vaiheessa kun sinut viedään ambulanssilla leikkauspöydälle.
Kromosomit määrää vaikka mitä muuta haluaisit
"Hyvät naiset ja herrat sekä muut" on nykyään oikea alkurykäisy.
Aika epämääräinen tuo muut. Voisiko joku nimetä jonkun muun?
Päivän transfobia-aloitus taas. Anna AP kunkin olla mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se sukupuolta määrääviä kromosomeja muuta vaikka haluaa
Juu, minä oon nyt pari vuotta yrittänyt kysellä ja selvittää mitä nämä "muut" sukupuolet on. Mitä ne ovat nimeltään. Kun on mies ja on nainen, jos ei ole kumpikaan niin mikä se on? Ei riitä sanoa muunsukupuolinen koska täytyyhän niillä muillakin sukupuolilla olla jokin nimi. Koskaan ei kukaan ole pystynyt vielä vastaamaan mulle.
Ja miten koetaan että on mies tai nainen? Mitä erilaista pitää kokemuksessa olla että voi sanoa olevansa muunsukupuolinen? Tähänkään en ole saanut asiallista enkä järkevää vastausta. Yleensä alkaa hirveä haukkuminen ja syyttely vaikka ilman ivaa näitä kyselen.
Tulevaisuuden ihminen on terve, kaunis, monirotuinen ja sukupuoleton.
Vierailija kirjoitti:
Päivän vastaus taas. Kun ei kyetä vastaamaan asialliseen kysymykseen kuten ap:n aloitus oli, ainut vaihtoehto on hermostua ja vastata ihan muuhun kuin siihen mitä kysyttiin. Ap varmaan antaa kunkin olla ihan mitä haluaa, kysymys kuului MITÄ ne muut ovat.
Vierailija kirjoitti:
Onko trans sitten joku muu sukupuoli? Eikö yleensä olla joko trans miehiä tai trans naisia. Eli niillä kahdella sukupuolella pelataan edelleen. Minäkin haluaisin tietää mikä se muu on ja ihan ilman mitään fobiaa.
Vierailija kirjoitti:
Päivän turhin ketju
Päivän turhin kommentti
Vierailija kirjoitti:
Ja alhaisempi älykkyysosamäärä
Vierailija kirjoitti:
Miksi asiasta ei saa keskustella? Mikä siitä tekee heti transfobisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja alhaisempi älykkyysosamäärä
Kultakalan muistilla.