Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruoka jota inhoat, mutta jota muut tuntuvat rakastavan.

Vierailija
07.04.2020 |

Otsikossa sisältö jo onkin.

Itse vihaan kasvissosekeittoja. Ne ei oo ikinä hyviä ja aina ne maistuu todella makealta, johtuen siitä, että lähes poikkeuksetta siellä on aina porkkanaa ja bataattia tai parhaimmillaan näitä kahta yhdessä. Muutenkin miellän koko soseen lastenruoaksi.

Kommentit (557)

Vierailija
61/557 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Graavilohi.

Vierailija
62/557 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin pointti mennyt taas täysin ohi, vai onko muka lanttu ja veripalttu niitä yleisesti rakastettuja ruokia?

No pelkästään lanttulaatikkoa syödään valtavat määrät jouluisin. Veripalttua itsekin ihmettelin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/557 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on lueteltu ruokia mistä itse pidän suuresti :-D Silläkin on väliä miten niitä syö. Joku lanttu on yksinään aika pahan makuista, mutta esim. padoissa, keitoissa tai raasteena menee hyvin porkkanan seassa.

Graavilohesta en itsekään välitä sellaisenaan mutta esim. ruisleivällä on aika hyvää.

Raejuustoakaan en sellaisena söisi, mutta lisukkeena ihan jees.

Kasvisruokaakin on aika monenlaista. Itse kyllä pidän kasvisruoasta, mutten kaikesta kasvisruoasta.

Olen kyllä aika moniruokainen kasvisruoan suhteen. Teen kasvisruokaa esim. pavuista, tofusta ja härkiksestä. Eikö pinaattiletutkin ole kasvisruokaa?  ;)

Graavilohi ei maistu leivän tai minkään muun kanssa.

Vierailija
64/557 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomaattikeitto ja sipulikeitto.. + muut "laihat" keitot

Vierailija
65/557 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homejuusto

Vierailija
66/557 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomaattimehu, hyi hitto.

Vierailija
67/557 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ananas

Vierailija
68/557 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sushi

fetasalaatti (fetajuusto ja oliivit ovat yöks)

kahvi

punaviini ja ylipäätään alkoholi (se ei sovi edes ruokiin tai leivonnaisiin, hyi)

Vierailija
69/557 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leipäjuusto. Narisee ärsyttävästi hampaissa, eikä edes maistu hyvältä. Silti olevinaan suurikin herkku.

Gordon Ramsayllekin menivät syöttämään tuota hänen Suomen visiitillään. Taisipa haukkua kyseisen juuston mm. sanoilla "disgusting".

Toki ongelma siinä oli se toimittaja joka tarjosi sitä jääkaappikylmänä suoraan kaupan hyllyltä muovissa kuukausia istuneena. Eri asia olisi jos saisi jotain suoraan lapissa valmistettua leipäjuustoa tuoreeltaan kodassa.

Vierailija
70/557 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiseltään siis "mauton", hapan ja suolainen on pahimmat. Lisäksi ideologisesti/asenteellisesti/imagon kannalta väärät ruuat.

Vierailija
71/557 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki suolaiset ruoat, joissa on kermaa.

Kermaperunat, pasta carbonara, kiusaukset, uunilohi...

Vierailija
72/557 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pasha. Voita, sokeria ja sitruunankuoria, pahimmillaan vielä rusinoitakin.

Vierailija
73/557 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha halpakahvi, kaali, sipuli, hernekeitto, sipulisipsit, palaneet pitsat

Vierailija
74/557 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suolakurkku

Suolakurkkua tyrkytetään kyllä joka paikassa ja joka aterialla. Yök, en voi sietää.

Suolakurkku ja maustekurkku ovat aivan eri makuisia. Minäkin pidän mauste-, mutta en erityisemmin suolakurkuista.

Vierailija
75/557 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinaattikeitto, lapsuuden trauma. Tuoretta pinaattia syön.

Aurajuusto! Hyi hlv! St Aguria voin syödä vähän mutta ei ikinä sotketa ruokaan

Vierailija
76/557 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sienet, homejuustot, liharuuat, kalat, äyriäiset, sushi systeemit etc eli siis kaikki mitkä asuvat jossain nesteessä.

Vierailija
77/557 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hernekeitto, maksaruoat, kaaliruoat.

Ylipäänsä kaikki keitot ja ns. ruokaisat salaatit. En oo koskaan ymmärtäny niitä, jotka voi syödä lounaaksi salaatin. En tule täyteen niin kevyestä ruoasta.

Vierailija
78/557 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampurilainen

Vierailija
79/557 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaaniletut, kuumennetut banaanit, rusinat, tofu.

Vierailija
80/557 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kala, kaikissa muodoissa. Myös äyriäiset saa laskea tähän. Olen niitä jotka itki 40 vuotta sitten koulussa silakkalaatikkolautasen äärellä tunnin, enkä ole senkään jälkeen kyennyt koko eläintä sietämään. En voi ymmärtää miten mikään mikä haisee niin pahalle maistuu muka hyvälle. Ja ihmiset syö sitä vielä raakana! 

Olen tullut siihen tulokseen että ihmiset maistaa maut eri tavalla, muuta selitystä ei sille voi olla että koko maailma näyttää vetävän kaloja himoonsa ja minä kuolisin varmaan nälkään jos ei muuta olis tarjolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan