Ruoka jota inhoat, mutta jota muut tuntuvat rakastavan.
Otsikossa sisältö jo onkin.
Itse vihaan kasvissosekeittoja. Ne ei oo ikinä hyviä ja aina ne maistuu todella makealta, johtuen siitä, että lähes poikkeuksetta siellä on aina porkkanaa ja bataattia tai parhaimmillaan näitä kahta yhdessä. Muutenkin miellän koko soseen lastenruoaksi.
Kommentit (557)
Chili ja överimaustetut ruoat. Voiko muka sanoa että ruoka on hyvää kun siitä ei maista mitään chilin kärvennettyä makunystyrät?
Tacot, helvetin vaikeeta niiden syöminen
Mutakakku ja Dallaspullat ällöttävät mua.
Jäätelö. Sitä en voi sietää.
Tykkään kyllä kaikesta muusta täällä mainitusta (paitsi vähemmän erään postaajan inhoamista hyytelöistä ja muusta hyllyvästä)
Tomaattipohjaiset kastikkeet. Esim pastakastike. Nälkäänsä syö, mutta maistuu tomaattiselle lirulle vaikka miten maustaisi. Tai suuta polttavalle tomaattiselle lirulle, jos pistää chiliä. Luulin, että ongelma on kotikokeissa, mutta en ole hyvässäkään ravintolassa saanut vaikutuksen tekevää tomaattista kastiketta.
Tuorepasta. Olen pari kertaa kaupasta ostanut. Ihan kamalia.
Taidan olla ainut maailmassa joka pitää mustaamakkaraa pahanmakuisena
Macaron-leivokset, ainakin Lidlin pakastesellaiset.
Prinsessa kaakut ja muut kuoritetut kaakut.
Vierailija kirjoitti:
Sushi
En ole koskaan maistanut
Juustot, kebab, pizza ja broileri lähes kaikissa muodoissa.
Tofu ym. soijapitoiset, absoluuttista pahuutta edustavat tuotteet.
Etanat :X. Ne jotka niitä rakastavat yleensä sanovat, että eiväthän ne edes maistu kuin voille ja valkosipulille. Minustakin voi ja valkosipuli maistuu hyvältä, mutta etanat eivät ole ihmisen ruokaa. Ihan sama kun söisi jotain kastematoja.
Vierailija kirjoitti:
Kasvisruoka. Minusta ne vain maistuu aina pahalta. Syön silti jos pääsen sillä itse kokkaamasta, ja henkiinkin olen näemmä jäänyt mutta ei ne hyviä ole.
Täh, siis muka kaikki kasvisruoat on pahoja?
Saarioisen "roiskeläpät" eli einesmikropitsat. Hyi. Jotkut vetävät kyseisiä pitsaa jollain tavalla muistuttavia eineslättyjä innolla. Ehkä se suurin into tulee siitä, että välttyy kokkaamiselta ja saa jotenkin vatsansa täyteen, mutta itse mielummin kokkailen, kuin kosken kyseisiin ruokaa etäisesti muistuttaviin teollisiin lötköihin. Pakastepitsatkin ovat mielessäni vähän kiikun kaakun pystyykö niitä syömään.
Valmispohjia hyödynnän, ja niistä saattaa joskus saadakin ihan maistuvia, kun hyvät täytteet valitsee.