Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruoka jota inhoat, mutta jota muut tuntuvat rakastavan.

Vierailija
07.04.2020 |

Otsikossa sisältö jo onkin.

Itse vihaan kasvissosekeittoja. Ne ei oo ikinä hyviä ja aina ne maistuu todella makealta, johtuen siitä, että lähes poikkeuksetta siellä on aina porkkanaa ja bataattia tai parhaimmillaan näitä kahta yhdessä. Muutenkin miellän koko soseen lastenruoaksi.

Kommentit (557)

Vierailija
41/557 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raaka kala (graavilohi, -siika jne) ja sushi. No ei kala muutenkaan innosta.

Vierailija
42/557 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin pointti mennyt taas täysin ohi, vai onko muka lanttu ja veripalttu niitä yleisesti rakastettuja ruokia?

Lanttu ainakin on. Uunijuureksia, namnam. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/557 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suolakurkku

Suolakurkkua tyrkytetään kyllä joka paikassa ja joka aterialla. Yök, en voi sietää.

Vierailija
44/557 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalilaatikko, kaali ruoat muutenkin, miten pystyy osa syömään, itsellä tulee jo oksennus pelkästä hajusta

Vierailija
45/557 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kebab on pahaa, kerran maistoin. Avokadopastaa en ole maistanut, mutta jo nimi iljettää.

Vierailija
46/557 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzat ja hampurilaiset.

Vierailija
47/557 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on lueteltu ruokia mistä itse pidän suuresti :-D Silläkin on väliä miten niitä syö. Joku lanttu on yksinään aika pahan makuista, mutta esim. padoissa, keitoissa tai raasteena menee hyvin porkkanan seassa.

Graavilohesta en itsekään välitä sellaisenaan mutta esim. ruisleivällä on aika hyvää.

Raejuustoakaan en sellaisena söisi, mutta lisukkeena ihan jees.

Kasvisruokaakin on aika monenlaista. Itse kyllä pidän kasvisruoasta, mutten kaikesta kasvisruoasta.

Olen kyllä aika moniruokainen kasvisruoan suhteen. Teen kasvisruokaa esim. pavuista, tofusta ja härkiksestä. Eikö pinaattiletutkin ole kasvisruokaa?  ;)

Vierailija
48/557 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kana useimmissa ilmenemismuodoissaan. Mitä niin saamarin hienoa siinä on?

Menee grillibroilerina ja joinakin pataruokina, mutta ei todellakaan montaa kertaa viikossa. Joku file on kaiken lisäksi kuivaa ja mautonta.

Vierailija
49/557 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkararuuat. Rasvaa, suolaa ja jauhoja. Ei tee mieli syödä.

Vierailija
50/557 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uunifetapasta.. Mauttomampaa ja tylsempää ruokaa saa hakea..

Vierailija
51/557 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smoothie. Kuin vauvan sosetta vedellä jatkettuna. Pliisua.

Vierailija
52/557 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliprosessoidut valmisruoat ja einekset täynnä lisäaineita :X Jotkut kamaraa ja vehnää täynnä olevat "makkarat", lihapiirakat ja valmishodarit. Eines"lihapullat" jne.. Lihapiirakat. Einessalaatit mitkä lilluu majoneesissa. Valmis leivonnaiset mitä löytyy mitkä säilyisi varmaan 5 vuotta pilaantumatta.

Itse tehty ruoka tuoreista raaka-aineista on parasta.

Vierailija
53/557 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hummus

Vierailija
54/557 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinihomejuusto tai ns. aurajuusto. Olen useasti yrittänyt oppia syömään ruokia, missä sitä on koska kaikki kehuvat sitä, mutta en pysty. Siis se pelkkä haju saa aikaan pahoinvointia, enkä ymmärrä miksi.

Minullakin oli joskus noin. Yritin maistella mutta ei, jos joku oli mikrossa lämmittänyt aiemmin pitsaa jonka päällä homejuustoa niin minulla tuli kauhea yökkäysrefleksi. Mutta sitten tuli se päivä kun se ei enää maistunut eikä haissutkaan niin pahalta, nykyään söisin sitä paljaaltaan vaikka kuinka paljon.

Vierailija
55/557 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guacamole. En voi sietää mitään missä on avokadoa.

Vierailija
56/557 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aate edellä tehdyt kasvisruoat ei kauheen hyviä ymmärrettävästi ole. Maku edellä tehdyt luonnollisesti hyviä, enkä edes miellä niitä miksikään kasvis(!)ruoiksi, vaikka lihattomia ovat.

Vierailija
57/557 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pastaruoat ylipäätään. Pystyn kyllä yleensä syömään, mutta en koe ollenkaan sellaiseksi herkuksi kuin mitä hehkutetaan. 

Vierailija
58/557 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipäjuusto. Narisee ärsyttävästi hampaissa, eikä edes maistu hyvältä. Silti olevinaan suurikin herkku.

Vierailija
59/557 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ikuisuuskysymys, joka useimmiten johtuu siitä ettei ruokaa ole valmistettu oikein. Luultavasti suurimmalle osalle nuo inhokit perustuvat huonosti valmistettuun ruokaan/ruokalajiin.

Esimerkiksi pinaattikeitto, itsekin vihasin sitä mitä sai koulussa. Heti kun sain sitä oikealla tavalla valmistettuna, maku onkin herkullinen.

Toinen on rakuunaporkkanat, suomalaisittain - rakuunaa on laitettu aivan liikaa, eikä mikään muu enää maistu, huh. Rakuuna on hyvä mauste, jos malttaa laittaa riittävän vähän, se antaa ruoalle täyteläisyyttä, eikä se paljasta itseään olemalla pääosassa. Sama Aura-juustossa, sitä on aina liikaa ja se peittää kaikki muut maut - itse käytän vain ulkomaisia viherhomejuustoja, koska ne eivät hypi silmille kuten Aura.

Vierailija
60/557 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksalaatikko

Mämmi

Hernekeitto

Kalakukko

Riisivelli

Perunavelli

Kilinkelli

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi