Ruoka jota inhoat, mutta jota muut tuntuvat rakastavan.
Otsikossa sisältö jo onkin.
Itse vihaan kasvissosekeittoja. Ne ei oo ikinä hyviä ja aina ne maistuu todella makealta, johtuen siitä, että lähes poikkeuksetta siellä on aina porkkanaa ja bataattia tai parhaimmillaan näitä kahta yhdessä. Muutenkin miellän koko soseen lastenruoaksi.
Kommentit (557)
Makaronilaatikko. Parhaimmillaankin tylsä ruoka iljettävällä koostumuksella.
Graavikala ja avokado. Molemmissa ongelmana on suutuntuma.
Koirasta tehty pihvi. Thaimaan
herkkuja. YÖK
Sushi, erilaiset juustot, juustoiset pastat ym.
Vierailija kirjoitti:
Paha halpakahvi, kaali, sipuli, hernekeitto, sipulisipsit, palaneet pitsat
Kenen mielestä paha halpakahvi ja palanut pitsa on hyvää?
Ei ruoka, mutta juoma - laiha vaaleapaahtoinen kahvi. Ja vielä maitoa laimentamaan entisestään... mieluummin joisin pienemmän määrän laadukasta tummapaahtoista kahvia, kun litkisin tätä litratolkulla.
Juustoon/kermaan hukutetut ruoat. Kasvissyöjänä törmään näihin varsinkin vanhempien keittäjätätien valmistamana - ajattelevat varmaan että kun lihaa ei voi laittaa niin pakkohan sitten on lisätä kilo juustoa. Mielestäni kasvisruoan idea on ne kasvikset, ja kasviproteiinit, kuten pavut, tofu, härkis ja sitten mahdollisesti makua tuomaan hieman juustoa tai kermaa.
Kasvissosekeitot. En pidä erityisen paljon keitetyistä kasviksista (raakoina ne menettelevät) enkä soseista koska minulla on hampaat joilla pureskella ruokaa.
En varsinaisesti inhoa mitään eikä ole vielä tullut eteen ruokaa, jota en pystyisi syödä.
Mutta sushia en oikein ymmärrä. Olen testannut monessa eri kehutussa paikassa. Mutta ei, en vain pidä.
Sienet
Sinihomejuusto
Oliivit
Sisäelin ruuat
Hillosipuli
Maksalaatikko
Valkohomejuusto
Rapu/äyriäiset
Viinit
Hapankaali ja imelletty perunalaatikko
Ribsit, sushi, mikä tahansa oliiveja sisältävä ruoka. Yöööörgggh!
Lihapiirakka nakeilla/makkaralla. En ymmärrä miten olen voinut nuorempana näiden yhdistelmästä pitää...
M 42
Sienet missä tahansa muodossa 🤢
Moussekakut.
Mun mielestä kakussa pitää olla ihan kakkua, siis paistettua kakkutaikinaa. Vauvat syö noita mousseja joilla ei ole kakun kanssa mitään tekemistä.
Ravut. Ne suolet ovat kammottavia, ällöttää muutenkin koko ajatuskin noiden syömisestä. Olen aina inhonnut, vaikka muuten kaikkiruokainen olenkin. Kerran työmatkalla illallinen oli pelkkiä rapuja pöydällinen, kuvotti, mutta söin kun muuta ei ollut (ja tuhat litraa viiniä kyytipojaksi), Ja sen jälkeen en ole koskenut.
Makkarakastike. Suolaista rasvamössöä.