Ruoka jota inhoat, mutta jota muut tuntuvat rakastavan.
Otsikossa sisältö jo onkin.
Itse vihaan kasvissosekeittoja. Ne ei oo ikinä hyviä ja aina ne maistuu todella makealta, johtuen siitä, että lähes poikkeuksetta siellä on aina porkkanaa ja bataattia tai parhaimmillaan näitä kahta yhdessä. Muutenkin miellän koko soseen lastenruoaksi.
Kommentit (557)
Kebabia piti siis kirjoittaa eikä pekonia.
Mutta pekoni on kyllä myös yksi, mistä en erityisesti pidä.
18
Kasvisruoka. Minusta ne vain maistuu aina pahalta. Syön silti jos pääsen sillä itse kokkaamasta, ja henkiinkin olen näemmä jäänyt mutta ei ne hyviä ole.
Juustot, rahka, jugurtti, viili, piimä. Kaikki näistä maistuu mädäntyneelle maidolle, tai sokeroidulle mädäntyneelle maidolle. Ja myös maito.
Intialainen ruoka, ainakin suomalaisissa intialaisissa ravintoloissa. Suolaista puuroa, kaikki maistuu samalta.
Raejuusto. Näyttää pilaantuneelta maidolta.
Vierailija kirjoitti:
Kebab. Se littana koostumus häiritsee. Mutta oikeastaan olen alkanut hiljalleen sietää. En ostaisi itse pekonia sisältävää annosta, mutta voin maistaa kaverilta.
Kebabeja on olemassa lukuisia erilaisia. En tietenkään tiedä miten Suomessa. Viimeksi siellä käydessäni taisi olla vain döneriä ja sitä kippoon heitettävää lastua jollain punaisella mukachilisotkulla.
Katkaravut ja tonnikala. Yrjö tulee vieraisille molemmissa tapauksissa.
Joillakin pointti mennyt taas täysin ohi, vai onko muka lanttu ja veripalttu niitä yleisesti rakastettuja ruokia?
Verilätyt.
Mustamakkara kuitenkin on hyvää.