Maatalouden kausityöntekijöiden vähyydestä huolestunut. Miksi et itse mene pellolle töihin?
Kertokaapa tekosyynne, miksi itse ette mene, mutta jonkun muun pitäisi.
Kommentit (51)
Emmmmä jaksa! Joku kuitenkin menee sinne ilmaseks tekee töitä no hätää xdxdxd
Voiihan sitä mennnä ja kasvaatttaa siellä kannabista ja myydä sitä. Peltohommmat kyllä jäää tekemätttä.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo töissä.
Eli olet jo paremmin palkatussa ja mukavassa duunissa, josta hyvä huudella. Mikset mene kesälomasi aikana tienaamaan helppoa rahaa?
Terveys ei salli minun tehdä niin. Polvet operoitiin äsken. Totuttelen keinoniveliin siis nyt.
Olen työkyvyttömyyseläkkeelä.
T: 20v terve valkoinen lihaa syövä heteromies
Vierailija kirjoitti:
Voiihan sitä mennnä ja kasvaatttaa siellä kannabista ja myydä sitä. Peltohommmat kyllä jäää tekemätttä.
Tuohon riittää jo komero jossa on lamppu, et sinä voi sitä kannabista kasvattaa vieraalla mansikkapellolla samaan aikaan kun olet poimimassa.
Vierailija kirjoitti:
Nämää on selllaisia töitä jotka periytyväät isältä ojalle (se näkyyy jopa lapsen nimessä tyyyliin "einarin poika") ja on metsäää omistuksesssa ja on syyytä jäädä siinne. Kukaaan paisko töitä liiikaaa jos rahan voi saaada helpommmallakin vaikka vttu soittamalla levyjä ja jakamallla anfetamiiinia jotta jaksavat biletttääää.
Helppoja ratkaisuja ovat aina sellaiset, jotka muut toteuttavat.
Teen etänä töitä josta maksetaan suurempaa palkkaa.
Joku Muu menee ja tekee, en minä. Kuten tähänkin asti.
En ehdi pelloille...
Ulkomaalaiset ryökäleet vievät meiltä naiset ja työt! Miksi niitä tänne päästetään? Prkl, rajat kiinni!
Talkoisiin vaan koko suomen kansa.
Paitsi minä en tule kun kolottaa polvea ja se on niin raskastakin..
Hikihän siellä pelloilla pintaan pukkaisi, joten en viitsi vaivautua.
Työn, levon tai sairauden takia en millään voi. Kyllä se nyt on niin, että Jonkun Muun täytyy se tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämää on selllaisia töitä jotka periytyväät isältä ojalle (se näkyyy jopa lapsen nimessä tyyyliin "einarin poika") ja on metsäää omistuksesssa ja on syyytä jäädä siinne. Kukaaan paisko töitä liiikaaa jos rahan voi saaada helpommmallakin vaikka vttu soittamalla levyjä ja jakamallla anfetamiiinia jotta jaksavat biletttääää.
Ennnevanhaa jaettiin amfetamiiinia sotilaille jotta jaksoivat sotia nykyään jaetaan jotta heistä tuleee käypiä asiakkkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo töissä.
Eli olet jo paremmin palkatussa ja mukavassa duunissa, josta hyvä huudella. Mikset mene kesälomasi aikana tienaamaan helppoa rahaa?
Perhe tarvitsee osansa. Mikä sinun syysi on?
En ole huolestunut mansikoiden huoltovarmuusvaraston tyhjenemisestä enkä kaalin riittävyydestä. : )
Se on niitä jobeja, joita me suomalaiset emme halua nykypäivänä tehdä.
Ulkomaalaiset haluavat tai heidän on pikemminkin pakko haluta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo töissä.
Perhe tarvitsee osansa. Mikä sinun syysi on?
Perheesi pääsisi sinusta eroon jos menisit maalle töihin. Miksi et tekisi heitä iloiseksi?
Tää varmaan poistetaan, koska rikkoo sääntöjä.