Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tein elämäni ensimmäisen rikosilmoituksen

Vierailija
21.09.2024 |

Laiton uhkaus. Nyt sitten odotella miten tämä etenee. Kokemuksia?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex?

Vierailija
2/13 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oottelet 

ei juuri etene 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
4/13 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehdissä ollut juttuja etteivät poliisit välttämättä edes ala tutkimaan ko tapauksia joten varaudu siihenkin.

Vierailija
5/13 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman kuukauden päästä saat kirjeen tutkinnan lopettamisesta.

Vierailija
6/13 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitaasti etenevät 2-3 vuotta ja tulee päätös että tutkintaa ei aloitetan. Siellä on noin 80000 juttua odottamassa pöydillä.

Vierailija
7/13 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla (eri riskosnimike) on vaihtunut tutkija ainakin neljästi. Ikävintä tässä on toki se, että tietyistä syistä johtuen asiassa olisi pitänyt toimia nopeasti, jotta saataisiin valvontakameroiden kuvia/videoita. En tiedä, kuinka kauan niitä ns.säilytetään. Minulle ei missään vaiheessa ilmoitettu tutkijan vaihtumisesta enkä alussa esim.saanut tutkijaa kiinni puhelimitse, kun minulla olisi ollut lisätietoja. Minulla ei ole lainkaan luottoa siihen, että rikollista saataisiin kiinni.

Vierailija
8/13 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt elämäni aikana 12 rikosilmoitusta. Nuorempana minun veneen perämoottori varastettiin ja  perämoottorini varastettiin myös 10 vuotta sitten ja siitä kaksi rikosilmoitusta. Olen tehnyt 7 kertaa työkkärin virkailijasta rikosilmoituksen ja aina olen voittanut. Kerran tein rikosilmoituksen tyttöystävästäni joka otti luvatta tililtäni rahaa 4000 euroa. Onneksi sain rahat takaisin ja peruin rikosilmoituksen. Kaksi kertaa kunnianloukkaus rikosilmoituksen olen tehnyt. Aina olen oikeudessa voittanut.

Vierailija
9/13 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex?

Ei ollut ex.

Vierailija
10/13 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottele muutama vuosi. Siellä on 600 juttua/tutkija jonossa. Suurin osa tyhjänpäiväisiä, mutta pakko käydä läpi.

Vierailija
11/13 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt elämäni aikana 12 rikosilmoitusta. Nuorempana minun veneen perämoottori varastettiin ja  perämoottorini varastettiin myös 10 vuotta sitten ja siitä kaksi rikosilmoitusta. Olen tehnyt 7 kertaa työkkärin virkailijasta rikosilmoituksen ja aina olen voittanut. Kerran tein rikosilmoituksen tyttöystävästäni joka otti luvatta tililtäni rahaa 4000 euroa. Onneksi sain rahat takaisin ja peruin rikosilmoituksen. Kaksi kertaa kunnianloukkaus rikosilmoituksen olen tehnyt. Aina olen oikeudessa voittanut.

Ihmeen paljon yhdelle ihmiselle tapahtuu..

Vierailija
12/13 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lehdissä ollut juttuja etteivät poliisit välttämättä edes ala tutkimaan ko tapauksia joten varaudu siihenkin.

Totta, koska sangen iso osa rikosilmoituksista tehdään kiusaamistarkoituksessa.

Vierailija
13/13 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, koska sangen iso osa rikosilmoituksista tehdään kiusaamistarkoituksessa.

Tämä hyvinkin.