Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä joustat puolison vuoksi?

Vierailija
07.04.2020 |

Mitä sellaista olet tehnyt, mistä itse et pidä tai se on sinulle hankalaa/vaivalloista/typerää, mutta se ilahduttaa puolisoasi ja se on hänelle tärkeää?

Itse kuuntelen ysäripoppia hänen kanssaan, käyn mukana kalastamassa, autan miehen metsätilan töissä, pukeudun seksiasuihin ja luovuin häistä koska mies ei niitä halunnut.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan kun olin naimisissa, joustin siten, etten voinut tavata kavereitani oikeastaan lainkaan 8 vuoteen mustasukkaisen vaimoni vuoksi. Eron jälkeen olen onnekseni huomannut, että he olivat yhä kavereitani. Ja välit ex-vaimoonkin nykyään ihan ok.

Vierailija
22/27 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan paskaa seksiä fetissimieheni kanssa, en syty yhtään mieheni seksileikeistä. Teen niitä vain miehen iloksi.

Harrastan sitten muiden kanssa hyvää seksiä, joten jaksan paskaa avioseksiä. Mieheni on ylipainoinen ja tupakoi, juo, ja , minua 12- v vanhempi, ja haluaa seksiä vain yhdessä asennossa jossa mies lahnailee ja minä teen kaikki fyysiset työt. Esileikkiä ei ole. Mies estoinen ja rajoittunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastan paskaa seksiä fetissimieheni kanssa, en syty yhtään mieheni seksileikeistä. Teen niitä vain miehen iloksi.

Harrastan sitten muiden kanssa hyvää seksiä, joten jaksan paskaa avioseksiä. Mieheni on ylipainoinen ja tupakoi, juo, ja , minua 12- v vanhempi, ja haluaa seksiä vain yhdessä asennossa jossa mies lahnailee ja minä teen kaikki fyysiset työt. Esileikkiä ei ole. Mies estoinen ja rajoittunut.

Hyi. Miksi et eroa?

Vierailija
24/27 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pelkää koronaa ja sen takia en käy työpaikkaruokalasta hakemassa kunnon ruokaa, vaan sinnittelen voileivillä joita mussutan työhuoneessani. 

En käy kaupassa vaan annan miehen käydä yöllä, sama syy. 

Vierailija
25/27 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden ainakin kerran kesässä hänen moottoripyöränsä kyytiin, vaikka pelkään ja inhoan sitä. Tapaan hänen sukulaisiaan kerran-pari vuodessa. En ota uutta koiraa (vaikka sydämeni itkee sen takia).

Vierailija
26/27 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoan ja kokkaan enemmän mitä tekisin yksin ollessani. Lainaan autoani ja kävelen itse. 

Vierailija
27/27 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin seksin vonkaamisen. Minä kun en tunnu häntä seksuaalisesti kiinnostavan, käteenvedosta en saa juuri mitään irti, rakastan häntä kuitenkin kovin enkä halua erota, niin hommasin muutaman kodin ulkopuolisen panosuhteen ja pidän itseäni tyytyväisenä ja voidaan sitten yhdessä muuten elää kun on kuitenkin muuten kaikki hyvin. Ei ehkä ideaali tilanne, mutta jos jommankumman pitää jotenkin joustaa omista periaatteista, jotta voidaan yhdessä olla niin ehkä se sitten olin minä tällä kertaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi