Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaunis, laittautunut nainen on heti itseään täynnä ja ylimielinen, jos hän viihtyy yksin eikä häntä kiinnosta jutella muille?

Vierailija
07.04.2020 |

Sen sijaan kaikki ymmärtävät nörttimäistä huonoryhtistä silmälasipäätä, joka viihtyy yksin eikä ole kiinnostunut sosiaalisesta kanssakäymisestä muiden kanssa? Kukaan tuskin ajattelee että hän on täynnä itseään eikä hänestä puhuta pahaa selän takana.

Miksi vain rumilla ihmisillä on oikeus olla introverttejä ja kauniilta odotetaan ekstroverttiyttä?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin puolesta kyselet?

Vierailija
2/27 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lisäät tarpeettomia sanoja kysymyksiin, kuten kaunis nainen ja koska olet ylimielinen, viihdyt yksin, etkä ole muista kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen yleensä laittautunut ja meikattu - ja kamalan UJO. Kauhean usein luullaan leuhkaksi tai hankalaksi. En mielestäni ole. On vaan ihan olematon itsetunto, meikillä saan sitä vähän lisää. 

Vierailija
4/27 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen yleensä laittautunut ja meikattu - ja kamalan UJO. Kauhean usein luullaan leuhkaksi tai hankalaksi. En mielestäni ole. On vaan ihan olematon itsetunto, meikillä saan sitä vähän lisää. 

Juuri näin se valitettavasti on. Ihmisiin suhtaudutaan nimenomaan pärstäkertoimen mukaan ja samaan aikaanollaan muka niin suvaitsevaisia.

AP

Vierailija
5/27 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei liity ulkonäköösi vaan olemukseesi. Kaikki sosiaalisestikömpelöt tuota kokevat.

Vierailija
6/27 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä ajatellaan, että sillä kauniilla on varaa valita seuransa eli torjuttu kokee ettei kelpaa seuraan. Typeräähän tuo on, moni kaunis ei edes tiedä olevansa kaunis.

Vierailija
7/27 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä ajatellaan, että sillä kauniilla on varaa valita seuransa eli torjuttu kokee ettei kelpaa seuraan. Typeräähän tuo on, moni kaunis ei edes tiedä olevansa kaunis.

Että tätä tyhmyyttä taas, vaikuttaako ap siltä ettei tiedä olevansa kaunis, jos se tuossa erikseen mainitaan?

Mitä jos kokeilisitte kehittää ihan vain hymyä ja edes teennäistä kiinnostusta muihin riittää tosiaan ihan perus käytöstavat ja lopettaisitte sen peilin toljottelun? Tuolla ei nimittäin ole ulkonäön kanssa mitään tekemistä.

Vierailija
8/27 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit ihmiset ovat monien mielestä jotain yleistä omaisuutta, jotka eivät saisi valikoida ystäviään. Muuten he ovat heti leuhkoja ja ylemmyydentuntoisia, vaikka asia olisi oikeasti niin, että he ovat joko itsekseen viihtyviä tai sellaisia, jotka esim. aiempien huonojen kokemusten vuoksi ovat tarkkoja siitä, kenet lähelleen päästävät. Kauniita kohdellaan monesti yllättävän huonosti ihmissuhteissa ja heille mm. uskotellaan, että he ovat jotenkin tyhmiä, koska ovat hyvännäköisiä. En ihmettele, miksi moni kaunis on varautunut etenkin uusien tuttavuuksien suhteen.

Vierailija
9/27 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että tätä tyhmyyttä taas, vaikuttaako ap siltä ettei tiedä olevansa kaunis, jos se tuossa erikseen mainitaan?

Mitä jos kokeilisitte kehittää ihan vain hymyä ja edes teennäistä kiinnostusta muihin riittää tosiaan ihan perus käytöstavat ja lopettaisitte sen peilin toljottelun? Tuolla ei nimittäin ole ulkonäön kanssa mitään tekemistä.

Voi omaa tyhmyyttäsi, enhän minä aloittajasta sanonut sanaakaan vaan ”monista kauniista” eli yleisellä tasolla pohdiskelin mainitsemaani suhtautumista. Sinulla on lukutaidossa ongelmia.

Vierailija
10/27 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin!

Sitten joskus kun jotain uskaltaa heittämään tulkitaan se töykeäksi tai muuten ymmärretään väärin.

Vierailija
11/27 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm... Miksi se kaunis introvertti haluaa tulla meikattuna viihtymään yksin jonnekin baariin tai ylipäätään väkijoukkoon???

Eikö sinne tulla juurikin sen takia, että saadaan huomiota muilta?

T. Kaunis introvertti, joka viihtyy kotona! Ei tulisi pienen mieleenkään lähteä notkumaan laittautuneena jonnekin baaritiskille ihan vaan sen takia, että voisi häätää lähestyjät tiehensä.

En ymmärrä!

Vierailija
12/27 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma ja siksi minua ei vaivauduta edes tervehtimään. Ideani eivät kelpaa kenellekään koska rumuus on sama kuin tyhmyys.

Ihmiset levittävät huvikseen ilkeitä juoruja, koska ruman tunteista ei tarvitse välittää, eikä kukaan jää kaipaamaan seuraasi kuitenkaan.

Rumalla voi siis helposti kohottaa egoaan.

Ruma ei kelpaa parisuhteeseen, ainakaan kavereille esiteltäväksi.

Sänkyyn voi kelvata, jos kysyjä on 100promillen humalassa, ruma kun ei voi kieltäytyä, kuka sitä muuten panis.

Vierailija
13/27 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hiljainen ja kärsin sosiaalisten tilanteiden pelosta, ja olen myös kuullut ihmisiltä että luulivat ylimieliseksi ennenkuin tutustuivat minuun.

Vierailija
14/27 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmm... Miksi se kaunis introvertti haluaa tulla meikattuna viihtymään yksin jonnekin baariin tai ylipäätään väkijoukkoon???

Eikö sinne tulla juurikin sen takia, että saadaan huomiota muilta?

T. Kaunis introvertti, joka viihtyy kotona! Ei tulisi pienen mieleenkään lähteä notkumaan laittautuneena jonnekin baaritiskille ihan vaan sen takia, että voisi häätää lähestyjät tiehensä.

En ymmärrä!

Käyn töissä?

Vierailija
15/27 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ruma ja siksi minua ei vaivauduta edes tervehtimään. Ideani eivät kelpaa kenellekään koska rumuus on sama kuin tyhmyys.

Ihmiset levittävät huvikseen ilkeitä juoruja, koska ruman tunteista ei tarvitse välittää, eikä kukaan jää kaipaamaan seuraasi kuitenkaan.

Rumalla voi siis helposti kohottaa egoaan.

Ruma ei kelpaa parisuhteeseen, ainakaan kavereille esiteltäväksi.

Sänkyyn voi kelvata, jos kysyjä on 100promillen humalassa, ruma kun ei voi kieltäytyä, kuka sitä muuten panis.

Ai niin ja ovimiehet, ravintiloiden asiakkaat suhatutuvat rumiin vihamielisesti. Ovelta käännytetään vaikka olisit selvä ja tehdään muutenkin selväksi, ettet ole tervetullut yökerhoihin rumentamaan maisemia.

Vierailija
16/27 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi omaa tyhmyyttäsi, enhän minä aloittajasta sanonut sanaakaan vaan ”monista kauniista” eli yleisellä tasolla pohdiskelin mainitsemaani suhtautumista. Sinulla on lukutaidossa ongelmia.

Sinulla kirjoitustaidoissasi, koska vastasit ap.lle taas turhia sanoja liittymättä mitenkään aloitukseen. Mitä hyötyä on tiedostaa ulkonäkönsä, ei se ainakaan apta auta.

Samapa tuo minulle, uskotelkaa että ongelmat johtuvat ulkonäöstä, aivan sama se minulle on.

Vierailija
17/27 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen menee baariin kun haluaa olla yksin ja rauhassa, sitten valittaa että miehet häiritsevät.

Vierailija
18/27 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meen siis vaikka katsomaan lapseni treenejä meikattuna ja laitettuna, kun en muuten oikein uskaltaisi sinne mennä. Muut äidit ei meikkaa. Tiedän olevani siinä seurassa erilainen. Olen pariin muuhun äitiin onnistunut tutustumaan lasten kautta ja saanut heistä ihan kavereitakin. 

En pidä itseäni kauniina, jos olisin kaunis, en varmaan sitä meikkiä tarvitsisikaan. Jotenkin ujous tulkitaan aina ylimielisyydeksi, jos tuo ujo henkilö ei ole ihan sellainen nörttimäinen. Olen yrittänyt muidenkin äitien kanssa jutella, mutta joku on ihan aidosti tuhahtanut, vastannut jotain lyhyesti ja kääntänyt mulle sen jälkeen selkänsä. Se ei ainakaan ujoa rohkaise. Enkä meikkaa räikeästi, tyyli on hillitty, mutta kyllä ainakin nainen näkee, että olen meikattu.

Vierailija
19/27 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei kiinnosta mitä muut minusta puhuvat, mutta jos joku alkaa puhumaan minulle pahaa toisesta, niin en todellakaan ole mukana.

Ja ei se pahan puhuminen johdu diitä että toinen on kaunis. Se johtuu pahan puhujan heikosta itsetunnosta.

Kyllä se "ruma" nörttikin kelpaa kohteeksi, jos hänellä on sellainen kyky joka on muka jotenkin joltain pois

Vierailija
20/27 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla kirjoitustaidoissasi, koska vastasit ap.lle taas turhia sanoja liittymättä mitenkään aloitukseen. Mitä hyötyä on tiedostaa ulkonäkönsä, ei se ainakaan apta auta.

Samapa tuo minulle, uskotelkaa että ongelmat johtuvat ulkonäöstä, aivan sama se minulle on.

Siis minähän itse asiassa vastasin nimenomaan aloituksen kysymykseen. Aloituksessa ei pohdittu aloittajaa vaan ilmiötä yleisesti. Vastasin suoraan siihen, miksi.

Sulla on oikeasti ongelmia lukutaidossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi