Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun pikkunen 11kk menee päiväkotiin, jännittää...

Vierailija
30.06.2006 |

Meen itse töihin ja meidän vauveli " joutuu" päiväkotiin. Mua jännittää kauheesti! Aloitan uudessa työpaikassa ja hoitokin on uutta. Kai se hyvin menee... Tiedän, että tämä on paras ratkaisu meidän koko perheelle, mutta silti tulee huono omatunto kunen ole enää kotona hänen kanssa.

Tsempatkaa mua vähän :)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko siis vaatia että hänet pidetään siellä päiväkodissa vielä syksylläkin? Ajattelin ihan samaa, että on kauheeta sitten vaihtaa paikkaa kun on jo yhteen paikkaan tottunut. Olisi kiva tietää lapsen oikeuksista ensin ja ottaa asia vasta sitten puheeksi kunnan kanssa. ap

Vierailija
22/24 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottasti ei kuitenkaan olla koko ajan kotona oltu :) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaavi lähtee saman ikäisenä syksyllä. Jännittää ne sairastelut, mutta tässä päiväkodissa sairastelut todella vähäisiä muihin verrattuna, joten toivon ettei pahat kierteet ala. Ja kyllä kaikki varmasti menee hyvin, onhan siellä ammattilaiset pitämässä huolta pienokaisistamme. Ei ole niin kuin ennen aikaan. Ja kaikki on niin tarkkaa ja kontrolloitua ettei varmasti ikäviä yllätyksiä tule, ainakaan montaa.

Vierailija
24/24 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta esim. osa infektiolääkäreistä kannattaa lasten kotihoitoa juuri siitä syystä, että alle 3veen vastustuskyky on heikko. Hoitomuodon ei tarvitsisi olla aina edes kotihoito, pelkkä ryhmäkokojen pienentäminen auttaisi jo paljon.

Monesti ajatellaan, että pikkulapsi tarvitsee jotakin karaistumista, mutta todellisuudessa aika tekee kyllä tehtävänsä. On epäilty, että pikkulapsiajan runsalla sairastelulla olisi kauskantoisempiakin vaikutuksia, mutta se onkin kokonaan eri tarina.

Sairasteluun kannattaa varautua. On siten positivinen yllätys, jos sairastelua ei tulekaan. Poissaoloja ei tule niin paljon kun vanhemmat puolittavat sairaspäivät. Oma lapsi aloitti alle 3-vuotiaana päiväkodissa (2,5v). Sairastelua piisasi syksystä kevääseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi