Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmeessä naiset leikkaavat SIVUKALJUn ?

Vierailija
06.04.2020 |

Onko se oikeasti joidenkin mielestä cool tai hyvännäköinen?

Kommentit (146)

Vierailija
81/146 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko väittänyt että olisi? Mut se tosiaan on niin kaukana edes rumasta, etten menisi vuoteen ulos jos joskus heräisin sellaiseen painajaiseen että tukkani olisi samanlainen #lapsenisaiekaakertaasaksetkäsiinsä

Vierailija
82/146 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mitään säälittävämpää kuin vauva-palstalla naisia vihaava Poju? Mä en ainakaan keksi.

Sivukaljun itelleen leikkaava tytteli joka hermostuu ihan helkkaristi jos siltä joku kysyy miks se leikkas sivukaljun itelleen.

Oon kylläkin 55-vuotias harmaatukkainen täti, joka näyttää lähinnä peikolta. Jos olisin sinun mummusi, saisit todennäköisesti selkääs, kun oot perinyt hulttioisäsi huonoimman piirteen; pienet aivot ja lepänkävyn kokoisen munan, jossa esinahka kiristää. Sitä on paha erottaa ärtyneestä finnistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/146 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan moni mieskin mielellään leikkaisi, mutta ei voi, kun päälaella ei enää kasva mitään. Niinpä miehen pitää tyytyä leikkaamaan kokokalju.

Vain omasta puolestani, juurikin näin. Ja juu, kyllä sänkipäinen tai kaljukin nainen voi olla seksikäs, mut just nyt on kiikarissa paksu ja pitkätukkainen kaunotar, enkä juurikaan muita noteeraa.

Siis paksu- ja pitkätukkainen.

Vierailija
84/146 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
85/146 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
86/146 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mitään säälittävämpää kuin vauva-palstalla naisia vihaava Poju? Mä en ainakaan keksi.

Sivukaljun itelleen leikkaava tytteli joka hermostuu ihan helkkaristi jos siltä joku kysyy miks se leikkas sivukaljun itelleen.

Oon kylläkin 55-vuotias harmaatukkainen täti, joka näyttää lähinnä peikolta. Jos olisin sinun mummusi, saisit todennäköisesti selkääs, kun oot perinyt hulttioisäsi huonoimman piirteen; pienet aivot ja lepänkävyn kokoisen munan, jossa esinahka kiristää. Sitä on paha erottaa ärtyneestä finnistä.

Toistaiseksi ketjun paras kommentti :)

Vierailija
87/146 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tosiaan et ole ainakaan minun "mummuni". Ihan hirveää kielenkäyttöä tuon ikäiseltä naiselta. Häpeä ja siivoa suusi.

Vierailija
88/146 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivukalju on merkki rohkeudesta ja siitä, että sosiaaliset normit eivät kiinnosta edes peppukarvan vertaa. Joillekin sivukalju sopii vieläpä tosi hyvin. Minusta se on ihan ok.

Varsinkin vaaleahiuksisilla sivusiili on upea. Perus elovena näyttää niin tylsältä.

M27

Vierailija
89/146 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään naisista, joilla on rohkeat hiukset. Erottuu massasta. T. Mies 31v

Vierailija
90/146 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on sivusiili ja muuten on pitkä vaalea tukka. Ja kyllä, olen heteronainen ja tykkään järkevistä miehistä :)

Vierailija
91/146 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on sivusiili ja muuten on pitkä vaalea tukka. Ja kyllä, olen heteronainen ja tykkään järkevistä miehistä :)

Näin joskus naisen pitkillä vaaleilla hiuksilla. Kun hän kääntyi, niin häneltä paljastui sivusiili. Minusta se oli upea ja toi säväyksen muutoin aika tavalliseen tyyliin.

Vierailija
92/146 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se näyttää coolilta ja sen avulla halutaan välttyä konservatiivisilta miehiltä. Repikää siitä.

Vierailija
93/146 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin leikata sivukaljun, koska musta se näyttää hyvältä. Ja en oo lesbo, jos sillä on teille jotain helvetin väliä. N25

Vierailija
94/146 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttävän näköinen on, ja aina alkaa ajatella että mitähän muita ongelmia sillä mahtaakaan olla, kun hissi ei mene edes kolmanneksi ylimpään kerrokseen.

Vierailija
95/146 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan järkyttävän näköinen on, ja aina alkaa ajatella että mitähän muita ongelmia sillä mahtaakaan olla, kun hissi ei mene edes kolmanneksi ylimpään kerrokseen.

Jaa-a.

T. Sivukaljun omistava nainen, valtiotieteiden maisteri

Vierailija
96/146 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite tykkään sivusiilistä naisilla. Just cool?

Vierailija
97/146 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ohuet hiukset ja niitä on harvassa. Tuo tyyli oli pelastus minulle. Saatoin siirtää jakausta hieman sivummalle ja hiuspuoli näytti hieman paksummalta, eikä kukaan tiennyt, että leikatulta puolelta hiuksia ei kasvaisi muutenkaan. Muodin mentyä ohi, pidin hetken kokonaan lyhyttä tukkaa, mutta näytin kaljulta. Hiukset kasvaneet nyt puolipitkiksi, mutta jakauksen ollessa keskellä, kasvojani ympäröivät vain muutamat haivenet ja hävettää.

Vierailija
98/146 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettaa miehet, jotka valittaa jopa naisten HIUKSISTA.

KASVATTAKAA PALLIT.

Vierailija
99/146 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tyylistä. Olen hetero kyllä ja suhteessa jopa, mutta olen vähän sellainen boheemi viikinki. Pidin pari vuotta sivukaljua/siiliä ja sen kanssa erilaisia lettikampauksia juurikin viikinkityyliin. Tykkäsin:)

Vierailija
100/146 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sorry, minulla on alopecia enkä voi vaikuttaa mitenkään siihen, mihin kohtaan kalju tulee.

Etkö oikeasti ymmärtänyt, ettei tämä keskustelu koskenut sinua ja muita alopecia sairastavia? Vaan niitä jotka ajavat sivut VAPAAEHTOISESTI.