Miksi ihmeessä naiset leikkaavat SIVUKALJUn ?
Onko se oikeasti joidenkin mielestä cool tai hyvännäköinen?
Kommentit (146)
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheni ajoi kerran mulle sivusiilin kun saatiin semmoinen päähänpistö lauantaiyönä humalassa. Pidin sitä jonkin aikaa. Oli pitkät hiukset niin sain sen piiloon halutessani :D
Miksi just sivukalju?
Vierailija kirjoitti:
Tuli sellainen fiilis, että pitäiskö leikata sivukalju!
No jos olet naisiin päin. Vedä sivut ihan kunnolla kaljuksi jättäen vain päälaelle hiukset. Ota samalla nenärengas ja laita sormus peukaloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä mieluiten en halua osua mihinkään trendiin. Jengi kuvittelee että näyttää tosi älykkäältä kun 5 muijaa jonossa peräkkäin sama kuontalo ja jokainen perustelee itselleen että ”mul on tämmönen maku” joo, sopulimaku.
Nyt on hyvä aika sivusiilille kun se ei enää ole muotia, ei näytä dorkalta enää.
Ja jokaisella viidellä ihana uniiqqi valkoinen koti joka ihan ite omista aivoista keksitty tyyli <3
🤣
Vierailija kirjoitti:
Juu ja jotkut vielä ihmettelee miksi niin moni mies hakee naisensa ulkomailta.
Alapeukuista päätellen maailman paras nainen on suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheni ajoi kerran mulle sivusiilin kun saatiin semmoinen päähänpistö lauantaiyönä humalassa. Pidin sitä jonkin aikaa. Oli pitkät hiukset niin sain sen piiloon halutessani :D
Miksi just sivukalju?
En ole tuo, jolta kysyt, mutta mietin vain, että miksi ihmeessä ei? Hiukset on uudistuva luonnonvara, niihin voi kokeilla kaikenlaista. Hauska muistella, millaista kaikkea tyyliä olen itselleni ja yhdelle kaverilleni kokeillut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos olet naisiin päin. Vedä sivut ihan kunnolla kaljuksi jättäen vain päälaelle hiukset. Ota samalla nenärengas ja laita sormus peukaloon.
En ole naisiin päin. Olen ollut saman miehen kanssa vuodesta 2007. Mulla oli muuten kerran sellainen tyyli, että muuten hiukset oli leikattu millin terällä, mutta mulla oli takaraivossa puoli keesiä, joka oli ranskanletillä.
Kuulostaa siltä, että sulla on erittäin kireä pipo. Onko se ahdistavaa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siitä tietyt vibat tulee kun sellaisen näkee. Ei kovinkaan feminiiniset. Minkäs sille voi, jos jonkun mielestä on hieno.
No eiköhän tuo ole juuri se tarkoitus, että ei haluta näyttää pehmeän ja hempeän feminiiniseltä.
Vierailija kirjoitti:
-95 oli lastenkotilapsosilla tätä sivukaljua.
70-luvun punk-rockareilla oli kunnon irokeesit ja sivukaljut.
Nää nyky sääli-nyrhäkkeet on naurettavia siihen tyyliin verrattuna.
Koska haluavat. Sopii tietynlaisille tyypeille tosi hyvin. Miksipä ei? On sitä kamalampiakin hiustyylejä nähty, enkä usko muutenkaan, että sivukaljun omaavaa kiinnostaa yhtään kenenkään muun mielipiteet hiuksistaan. Tärkeintä on, että itse tykkää, koska kaikkia ei voi miellyttää.
Varmaan moni mieskin mielellään leikkaisi, mutta ei voi, kun päälaella ei enää kasva mitään. Niinpä miehen pitää tyytyä leikkaamaan kokokalju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole naisiin päin. Olen ollut saman miehen kanssa vuodesta 2007. Mulla oli muuten kerran sellainen tyyli, että muuten hiukset oli leikattu millin terällä, mutta mulla oli takaraivossa puoli keesiä, joka oli ranskanletillä.
Ei, mut kuulostaa että sinulla on elegantti glamour ollu tosissaan hallussa hiustyylissäsi. Wautsi jei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon vielä kokovartalo sateenkaaritatska ja a vot!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mut kuulostaa että sinulla on elegantti glamour ollu tosissaan hallussa hiustyylissäsi. Wautsi jei.
TUli muuten mieleen, että kun mulla oli just tuo kuvailemani hiustyyli, sain muutaman treffipyynnön ihan tuntemattomilta miehiltä jossain opiskelijabileissä (yleensä siis päädyin treffeille ennemmin niin, että tutustuin johonkin ja se lähti siitä). Yhden kanssa kävinkin treffeillä, mutta yhteen kertaan jäi. Elegantti tai glamour ei todella ollut niiden tyylien joukossa, joita tavoittelin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon vielä kokovartalo sateenkaaritatska ja a vot!
Ootteko te kommentoijat jotain 14-vuotiaita ettekä ole vielä käyneet kotipaikkakuntanne ulkopuolella? Tuntuu kaikenlaiset ilmiöt nimittäin aika jännittäviltä teistä.
Itse kyllä tykkään. Juuri sopiva sekoitus perinteisen naisellista tyyliä ja kovaa, vähän kapinallista asennetta. Sopii erityisesti sirokasvoisille naisille.
Hienoa että on erilaisia tyylejä. Nykynuoret ovat mielestäni ihan hirveää katsottavaa tuolla kaupungilla (tai olivat silloin kun sai vielä liikkua). Täysin identtisiä. Kaikilla pitkä, täsmälleen saman värinen vaalea tukka. En tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin leikannut sivukaljun, olisin tehnyt sen siksi, että halusin leikata sivukaljun.
Kandeis trimmata siistiksi tai ees sängeksi mieluummin se rehottava alakerta.
Sinunko takiasi 😂😂😂😂😂😂
Kuule ei. On oikeitakin miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset keräävät valtavan määrän läskiä keskivartaloon?
Valitse vastaus näistä:
a) Kato ku nul on semmonen sairaus et se jotenki kerääntyy siihen . .
B) Kato ku mä haluun.
c) Miksi ei ?
d) Onks sull kiree pipo kun kyselet tommosia mitä häh tuunks mää täältä prkl hä mitäh!
Vierailija kirjoitti:
Mutta onhan sen poiskasvattaminen varmaan ihan persiistä.
Ainakin minun hiustenkasvullani poiskasvattaminen on ollut ihan yksinkertaista: Antaa sivun kasvaa sentin mittaan, sitten leikkuuttaa kaiken muun melko lyhyeksi myös. Päällä voi olla viisisenttistäkin. Siitä antaa vain kasvaa, alussa voi joutua käyttämään vahaa tms. sivujen taivuttamiseen, mutta sitä sitä vaihetta monta viikkoa kestä. Kolmisenttisenä entinen kalju on jo ihan poiskasvanut.
Eli sivukalju muuttuu rumaksi ajan kanssa? Enkä tarkoita sängelle kasvamista.