Miksi ihmeessä naiset leikkaavat SIVUKALJUn ?
Onko se oikeasti joidenkin mielestä cool tai hyvännäköinen?
Kommentit (146)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset keräävät valtavan määrän läskiä keskivartaloon?
Valitse vastaus näistä:
a) Kato ku nul on semmonen sairaus et se jotenki kerääntyy siihen . .
B) Kato ku mä haluun.
c) Miksi ei ?
d) Onks sull kiree pipo kun kyselet tommosia mitä häh tuunks mää täältä prkl hä mitäh!
Jännää, että puhutte just naisista, kun miehillähän se keskivartalolihavuus on hormonaalisista syistä tavallisempaa. Puristaako kenkä jostain, onko esarin alle jäänyt munakarva kaihertamaan, vai mikä on hätänä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli sellainen fiilis, että pitäiskö leikata sivukalju!
No jos olet naisiin päin. Vedä sivut ihan kunnolla kaljuksi jättäen vain päälaelle hiukset. Ota samalla nenärengas ja laita sormus peukaloon.
En ole naisiin päin. Olen ollut saman miehen kanssa vuodesta 2007. Mulla oli muuten kerran sellainen tyyli, että muuten hiukset oli leikattu millin terällä, mutta mulla oli takaraivossa puoli keesiä, joka oli ranskanletillä.
Kuulostaa siltä, että sulla on erittäin kireä pipo. Onko se ahdistavaa?
Mä luulen että tolla poikaparalla kiristää myös esinahka. Housunkaulus kainaloissa ja liian lyhyet lahkeet, kauluspaita ja mirri.
Onko mitään säälittävämpää kuin vauva-palstalla naisia vihaava Poju? Mä en ainakaan keksi.
Vierailija kirjoitti:
Koska se on säväkkä, räväkkä ja rempseä.
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-95 oli lastenkotilapsosilla tätä sivukaljua.
70-luvun punk-rockareilla oli kunnon irokeesit ja sivukaljut.
Nää nyky sääli-nyrhäkkeet on naurettavia siihen tyyliin verrattuna.
Niin totta.
Vierailija kirjoitti:
Onko mitään säälittävämpää kuin vauva-palstalla naisia vihaava Poju? Mä en ainakaan keksi.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Sivukaljun itelleen leikkaava tytteli joka hermostuu ihan helkkaristi jos siltä joku kysyy miks se leikkas sivukaljun itelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos olet naisiin päin. Vedä sivut ihan kunnolla kaljuksi jättäen vain päälaelle hiukset. Ota samalla nenärengas ja laita sormus peukaloon.
En ole naisiin päin. Olen ollut saman miehen kanssa vuodesta 2007. Mulla oli muuten kerran sellainen tyyli, että muuten hiukset oli leikattu millin terällä, mutta mulla oli takaraivossa puoli keesiä, joka oli ranskanletillä.
Ei, mut kuulostaa että sinulla on elegantti glamour ollu tosissaan hallussa hiustyylissäsi. Wautsi jei.
TUli muuten mieleen, että kun mulla oli just tuo kuvailemani hiustyyli, sain muutaman treffipyynnön ihan tuntemattomilta miehiltä jossain opiskelijabileissä (yleensä siis päädyin treffeille ennemmin niin, että tutustuin johonkin ja se lähti siitä). Yhden kanssa kävinkin treffeillä, mutta yhteen kertaan jäi. Elegantti tai glamour ei todella ollut niiden tyylien joukossa, joita tavoittelin.
Ehkä hiustyylisi antoi vaikutelman, että olet ennakkoluuloton ja kokeilunhaluinen. Nehän on treffiseuralaiselle ihan hyviä ominaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mut kuulostaa että sinulla on elegantti glamour ollu tosissaan hallussa hiustyylissäsi. Wautsi jei.
TUli muuten mieleen, että kun mulla oli just tuo kuvailemani hiustyyli, sain muutaman treffipyynnön ihan tuntemattomilta miehiltä jossain opiskelijabileissä (yleensä siis päädyin treffeille ennemmin niin, että tutustuin johonkin ja se lähti siitä). Yhden kanssa kävinkin treffeillä, mutta yhteen kertaan jäi. Elegantti tai glamour ei todella ollut niiden tyylien joukossa, joita tavoittelin.
Ehkä hiustyylisi antoi vaikutelman, että olet ennakkoluuloton ja kokeilunhaluinen. Nehän on treffiseuralaiselle ihan hyviä ominaisuuksia.
No, en tiedä, ihan kahville mentiin sen tyypin kanssa, jonka kanssa kävin treffeillä. Siihen se sitten jäi. Mutta suosittelen kyllä, ettei jää elämässä tuolla tavalla oman navan ympärille pyöriskelemään ja miettimään toisten hius- ja tyylivalintoja noin ahtaasti ja ehkä haukkumaankin vielä. Antaa vain sinusta sellaisen kuvan, että et välttämättä ihan kauhean miellyttävää seuraa ole.
Nyt mää prkl kerrankin repäsen oikein kunnolla mun elämässäin ...tänne se partakone Martti!.......sur rur sur ...surrur....
Vierailija kirjoitti:
Nyt mää prkl kerrankin repäsen oikein kunnolla mun elämässäin ...tänne se partakone Martti!.......sur rur sur ...surrur....
Ei partakone ole tuohon hommaan hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, en tiedä, ihan kahville mentiin sen tyypin kanssa, jonka kanssa kävin treffeillä. Siihen se sitten jäi. Mutta suosittelen kyllä, ettei jää elämässä tuolla tavalla oman navan ympärille pyöriskelemään ja miettimään toisten hius- ja tyylivalintoja noin ahtaasti ja ehkä haukkumaankin vielä. Antaa vain sinusta sellaisen kuvan, että et välttämättä ihan kauhean miellyttävää seuraa ole.
Miksei tuosta nyt saisi kysyä ?
Miten se muka on niin järkyn arka aihe joku sivukalju?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei partakone ole tuohon hommaan hyvä.
Älä sä siinä rajoittunu neuvo ! SURRUR......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei tuosta nyt saisi kysyä ?
Miten se muka on niin järkyn arka aihe joku sivukalju?
Ei se ole mitenkään arka aihe. Mutta jos heittelet typerää ja ilkeää, omasta mielestäs vissiin hauskaa huumoria, niin kyllähän se panee miettimään, millainen ihminen niitä juttuja kirjoittaa.
Aivan järkyn näköistä. Plus se kuinka kauan menee kasvattaa se tukka normaaliksi.
Mutta kellään ei ole rumempaa kuontaloa kuin Maria Veitolalla, näyttää siltä kuin olisi antanut paikalliselle päiväkotiryhmälle tai mielenterveysseuralle vapaat kädet. Maksaakohan vielä tuosta "leikkauksesta"? Tai mainostaakohan jotain yhteistyöyritystä Suomessa? Kuolisin häpeästä jos olisin Veitolan kampaaja ja hän mainostaisi nimelläni leikkaustaan
Vierailija kirjoitti:
Aivan järkyn näköistä. Plus se kuinka kauan menee kasvattaa se tukka normaaliksi.
Mutta kellään ei ole rumempaa kuontaloa kuin Maria Veitolalla, näyttää siltä kuin olisi antanut paikalliselle päiväkotiryhmälle tai mielenterveysseuralle vapaat kädet. Maksaakohan vielä tuosta "leikkauksesta"? Tai mainostaakohan jotain yhteistyöyritystä Suomessa? Kuolisin häpeästä jos olisin Veitolan kampaaja ja hän mainostaisi nimelläni leikkaustaan
Suosittelen sullekin, että tutustut vähän elämään oman arkikokemuksesi ulkopuolella. Silloin saatat havaita, että ihmisillä on tosiaan ihan erilaisia esteettisiä käsityksiä ja että se sun käsitys estetiikasta saattaakin jonkun toisen mielestä olla vähemmän hieno. VOihan se olla rankkaakin yrittää nähdä asioita toisten ihmisten näkökulmasta, jos ei ole aikaisemmin kokeillut, mutta ainakin se on avartavaa.
Tarkoitin siis somessa. Olen mietiskellyt samaa asiaa todennäköisesti pidempään kuin sinä olet ollut olemassa, mutta vieläkään en ymmärrä kuinka joku nainen voi pilata kauniit hiuksensa leikkaamalla rumasti osan pois
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin siis somessa. Olen mietiskellyt samaa asiaa todennäköisesti pidempään kuin sinä olet ollut olemassa, mutta vieläkään en ymmärrä kuinka joku nainen voi pilata kauniit hiuksensa leikkaamalla rumasti osan pois
Ihan yksinkertaisesti siitä syystä, että se on hänestä hieno. Ei hän mieti, onko se sinusta hieno. Sinulla ei ole varsinaista osuutta siinä asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan moni mieskin mielellään leikkaisi, mutta ei voi, kun päälaella ei enää kasva mitään. Niinpä miehen pitää tyytyä leikkaamaan kokokalju.
Vain omasta puolestani, juurikin näin. Ja juu, kyllä sänkipäinen tai kaljukin nainen voi olla seksikäs, mut just nyt on kiikarissa paksu ja pitkätukkainen kaunotar, enkä juurikaan muita noteeraa.
Kuule mistä sä päättelit et toi kirjoittaja olis mies? Yhtä hyvin se voi olla nainen.