Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia rapumiehet on?

Vierailija
06.04.2020 |

Olen ihastunut rapumieheen. Itse olen vaakanainen.

Kommentit (119)

Vierailija
81/119 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä aihettahan sivusti myös Lordin hitti "Would you love a lobsterman"

Vierailija
82/119 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaaka on hieman huono partneri syvästi tuntevalle rapumiehelle.

Rapumiehen jos saa itselleen on hän lojaali ja hyvä puoliso.

Alkuun hyvin varautunut ja pitää tunteet sisällään, toivoton romantikko pohjimmiltaan.

Saattaa olla hieman vilkkusilmä ja jopa naistenmies. Eroottisesti lämmin ja huomioonottava.

Äiti on ikuinen ykkösnainen, joten Rapumiehen äidin kanssa on tultava toimeen.

Mielialat voivat vaihdella nopeasti, hänellä  hitusen taipumusta melankoliaan.

Rapumies on talousasioissa viisas ja hänellä on yleensä raha-asiat kunnossa, älykäs busineksissaan.

Saattaa vaikuttaa hitusen pihiltä, mutta satsaa laatuun.

Rapumies myös rakastaa muistojaan ja vanhoja esineitään, joten älä vaan sano, että hänen vanha nojatuoli joutaisi kaatopaikalle. 

Rapumies arvostaa kotiaan, lapisiaan ja perhettä.

Parhaat kumppanit Rapumiehelle. Skorpioni, Rapu, Kalat

Oma rapumieheni ei ole herkkä, vaan herkkänahkainen. Loukkaantuu ja mököttää muiden mielestä aivan käsittämättömistä asioista. Varpaillaan pitää olla koko ajan. Ailahtelevainen hän tosiaan on.

Uskollinen puoliso, viihtyy kotona ja haluaa tehdä asiat perheen kanssa. Toisaalta se voi johtua siitä, ettei hänellä juuri ole kavereita ja niitä vähiäkään ei kaipaa. Mutta sitten minäkään en saisi mielellään tehdä asioita ystävieni kanssa. Mustasukkainen on, jopa menneisyydestäni. Oikeaa aihetta en ole koskaan antanut.

Äiti ei ole tärkeä, ei jaksa äitinsä hössötystä, eikä tapaa häntä usein. Minut asettaa aina etusijalle, jos suhteessa vanhempiin tulee jotain. Harvoin tulee, hänen äitinsä on oikeasti mukava.

Raha-asioissa on tarkka ja kantaa kyllä vastuunsa. Pihi on, jos kyse vaikka ruokaostoksista, tarjousten perässä juostaan. Kaikki muu ostetaan mieluiten kirpputorilta. Laatuun satsaa vain ja ainoastaan kun on kyse elektroniikasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/119 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Toki voi esittää järkiperusteet sille, miksi astrologiassa ei ole tieteellisestä näkökulmasta mitään mieltä, mutta kun sen kortin on kerran lyönyt pöytään, ei ole enää mitään sanottavaa.

Oletko sinä RAPU?

Vierailija
84/119 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapumiehet nipistelevät ispilla saksillaan naisiaan pyllystä ja vaativat ison akvaarion elinympöristökseen. Ja jos rapumieheen kyllästyy niin aina voi järjestää omalle kaveriporukalle rapujuhlat.

Vierailija
85/119 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapu miehenä vaikka sinänsä en usko horoskooppeihin. Itse olen:

- rauhallinen

-turhista asioista ei stressata

-rakastava, oma kumppani olisi kaikista tärkein (ja varmasti lapset jos joskus sellaisen saisi) Huom! Saattaa olla huonokin ominaisuus koska oma elämä ei ole niin tärkeä kuin parisuhde tai kumppanin (ei tarkoita että olisi kuitenkaan tossukka) .

-vakaavarainen/talous asiat mallilla

-pihi turhissa asioissa tai asioissa joista ei ole hyötyä/iloa pitkäksi aikaa

-saattaa pitää asioita sisällä pitkään ja kerätä epäkohtia varastoon. Jotka räjähtää riidan yhteydessä jos kumppani pakottaa riitaan.

-hitaasti lämpenevä/tunteiden esittäjä

-koti ihminen jolle koti on tärkeä (sekä viihtyisi täydellisesti kodin tuoman suojamuurin sisällä kumppanin kanssa).

Se että millainen kumppani ravulle olisi hyvä, en ota kantaa koska en luota horoskooppeihin niin paljoa. Ja itse haluan että kumppani ei olisi peilikuva minusta vaan rikkoisi minun mukavuusaluetta.

Ps. Kaikki ravut jotka tunnen/tiedän ovat hoitaneet raha asiat hyvin ja aina varallisuutta pahanpäivän varalle. Ja kaikki näyttävät olevan perhe/parisuhde keskeisiä (minun mielestä hyvällä tavalla).

Vierailija
86/119 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin hämmentävää tämä ihmisten usko horoskooppeihin ja jumaliin vuonna 2020.

Vierailija
87/119 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ihastus etenee pidemmälle.

Vierailija
88/119 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä pojat menee kuin ravut

Vierailija
89/119 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä usko horoskooppeihin, mutta meillä menee miehen kanssa horoskoopit just noin. Ja täytyy sanoa ettei kyllä ehkä olla ne parhaiten toisillemme sopivat. Mies tahtoo enempi olla kotona, minä tahtoisin nähdä muitakin. Ihme nyhverö tuo oma rapumieheni ainakin on, syyttää aina muita, itsessä ei koskaan vikaa.

Vierailija
90/119 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapumiehet, kuten muutkaan miehet, eivät usko horoskooppeihin.

Vierailija
91/119 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirun herkkähipiäisiä kavereita. Loukkaantuvat verisesti pienestäkin arvostelusta ja muistavat sen ikuisesti. Tuulella käyviä. Mielialat vaihtelee päivittäin. Kotiseuturakkaita eli palaavat tai jäävät asumaan synnyinseuduilleen. Tunteellisia. Mustasukkaisia. Perhekeskeisiä. Ahkeria työssään. Eivät ymmärrä tietotekniikan päälle. Persoja alkoholille ja sokerille. Eivät tule toimeen muiden rapumiesten kanssa jotka muistuttavat heitä liikaa omasta mahdottomasta luonteestaan.

Vierailija
92/119 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pirun herkkähipiäisiä kavereita. Loukkaantuvat verisesti pienestäkin arvostelusta ja muistavat sen ikuisesti. Tuulella käyviä. Mielialat vaihtelee päivittäin. Kotiseuturakkaita eli palaavat tai jäävät asumaan synnyinseuduilleen. Tunteellisia. Mustasukkaisia. Perhekeskeisiä. Ahkeria työssään. Eivät ymmärrä tietotekniikan päälle. Persoja alkoholille ja sokerille. Eivät tule toimeen muiden rapumiesten kanssa jotka muistuttavat heitä liikaa omasta mahdottomasta luonteestaan.

Sama kokemus, paitsi ettei ollut perso alkolle eikä sokerille. Kontrollifriikki, joka kontrolloi myös niitä.

Vierailija
93/119 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapulaisia ja selkärangattomia näykkijöitä?

Vierailija
94/119 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pelottavan kuuloinen mutaatio sellainen rapumies.

Vierailija
95/119 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapumiehet on kilttejä ja kivoja. Mulla on ollut niitä kolme. Tykkään.

Vierailija
96/119 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapumies. Mmmm...herKULLIsta.

Vierailija
97/119 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin hämmentävää tämä ihmisten usko horoskooppeihin ja jumaliin vuonna 2020.

Mun mielestä on hämmentävää, että joku hämmentyy muiden omista harmittomista ajatuksista.

Vierailija
98/119 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, eipä osunut nyt yksikään negatiivinen väite kohdille (ainakaan minussa). 🤣 Mutta allekirjoitan ahkeran ja perhekeskeisyyden (mutta en synnyinperhekeskeinen).

Mutta voisin antaa negatiivista listaan, joka ainakin omalla kohdalla toteutuu: kaikkien muiden kuin oman kumpanin/lasten tekemät minun arvojen rikkominen (rehellisyys/valehteleminen) voi aiheuttaa välirikon. Sekä ravun muisti/jääräpäisyys ei anna armoa edes ystäville/tuttaville.

Vierailija
99/119 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, eipä osunut nyt yksikään negatiivinen väite kohdille (ainakaan minussa). 🤣 Mutta allekirjoitan ahkeran ja perhekeskeisyyden (mutta en synnyinperhekeskeinen).

Mutta voisin antaa negatiivista listaan, joka ainakin omalla kohdalla toteutuu: kaikkien muiden kuin oman kumpanin/lasten tekemät minun arvojen rikkominen (rehellisyys/valehteleminen) voi aiheuttaa välirikon. Sekä ravun muisti/jääräpäisyys ei anna armoa edes ystäville/tuttaville.

Omaa persoonaa on hyvin vaikea arvioida itse. Pitäisi pyytää ulkopuolinen selvitys lähipiiristäsi. Yksi negatiivinen piirre voisi olla ainakin tuo liiallinen kauttaviivojen käyttäminen

Vierailija
100/119 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en kyllä usko horoskooppeihin, mutta meillä menee miehen kanssa horoskoopit just noin. Ja täytyy sanoa ettei kyllä ehkä olla ne parhaiten toisillemme sopivat. Mies tahtoo enempi olla kotona, minä tahtoisin nähdä muitakin. Ihme nyhverö tuo oma rapumieheni ainakin on, syyttää aina muita, itsessä ei koskaan vikaa.

Miehesi on rapu mutta mikä sinä olet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan