Millaisia rapumiehet on?
Olen ihastunut rapumieheen. Itse olen vaakanainen.
Kommentit (119)
Olen rapunainen ja ollut suhteessa rapumiehen kanssa. Kyllähän koko suhde oli kuin peiliin olisi katsonut, huomasin omat rapumaiset käyttäytymismallini ja ajattelin yrittää jotain toista lähestymistapaa. Ei toiminut ei. Ravun elämä on aaltoliikettä, kun toinen oli lähestymisvaiheessa toinen oli perääntymisvaiheessa. Jatkuva aaltoliike eri aikoihin oli ihan hirveää. Harrastimme paljon rapumaista riitelyä, mökötystä ja puhumattomuutta, kaivelimme kaikki vanhat sivulauseet mitä oli sanottu kuukausia takaperin :)
Taiteellisia, herkkiä, verbaalisia, älykkäitä, huumorintajuisia, hyviä vanhempia, veden äärellä viihtyviä, luovia. Hyviä kokkeja, synkkyyteen taipuvaisia.
Terv. Rapunainen joka on tuntenut monta rapumiestä.
Niillä on yksi pari jalkoja enemmän, kuin naarasravuilla, myös siittimeksikin voisi näitä pieniä jalkoja kutsua.
Punaisia ja tykkäävät siitä kun on sakset levällään.
Vierailija kirjoitti:
Olen rapunainen ja ollut suhteessa rapumiehen kanssa. Kyllähän koko suhde oli kuin peiliin olisi katsonut, huomasin omat rapumaiset käyttäytymismallini ja ajattelin yrittää jotain toista lähestymistapaa. Ei toiminut ei. Ravun elämä on aaltoliikettä, kun toinen oli lähestymisvaiheessa toinen oli perääntymisvaiheessa. Jatkuva aaltoliike eri aikoihin oli ihan hirveää. Harrastimme paljon rapumaista riitelyä, mökötystä ja puhumattomuutta, kaivelimme kaikki vanhat sivulauseet mitä oli sanottu kuukausia takaperin :)
Kirjoituksesi oli erittäin rapumaisesti sanailtu. :) Mitä toista lähestymistapaa käytit mikä ei sitten toiminutkaan? Tietääkseni rapu ei räjähdä suuttuessaan vaan mököttää ja sanoo asiat sitten kun on kerryttänyt niitä talteen?
Hei ap, olen ollut 52 v yhdessä rapumiehen kanssa. Olen myös vaaka.
Minun rapuni on kiltti, huolehtiva, hyvä seksissä ja perhekeskeinen ja auttavainen.😍
Vierailija kirjoitti:
Kova kuori, mutta pehmeä sisus. Nautintoaineet pahin vihollinen. Huolehtiva ja sympaattinen. Huumorintajuinen. Monet ravut, niin naiset kuin miehet erinomaisia koomikkoja.
Tosi ku vesi
Ihania, mutta ei varmaan sopivia vaa`alle.
Mä Oon oinas ja kuu skorpioni ,nouseva jousimies.
Oon rapumiehen kanssa ollut kohta vuoden,eikä oo ollu ku pari riitaa ja muutama kina :) tosin mun oinasluonne on iänmyötä kypsynyt :)muutoin emme olisi yhdessä :)
Olen vaakanainen, deittailin rapumiestä. 29 vuoden kypsässä iässä tämä oli edelleen mammanpoika, elämänhallinta hukassa, haahuilija, sitten kun-ajattelija, haluaa olla luova, on sotkuinen, ei osaa sanoa juuta eikä jaata moneenkaan asiaan. Kiltti, jopa liian. Erittäin herkkä. Tosi turvallinen Ehkä joku tykkää, itse laitoin tällä kertaa kiertoon.
Vierailija kirjoitti:
Vaaka on hieman huono partneri syvästi tuntevalle rapumiehelle.
Rapumiehen jos saa itselleen on hän lojaali ja hyvä puoliso.
Alkuun hyvin varautunut ja pitää tunteet sisällään, toivoton romantikko pohjimmiltaan.
Saattaa olla hieman vilkkusilmä ja jopa naistenmies. Eroottisesti lämmin ja huomioonottava.
Äiti on ikuinen ykkösnainen, joten Rapumiehen äidin kanssa on tultava toimeen.
Mielialat voivat vaihdella nopeasti, hänellä hitusen taipumusta melankoliaan.
Rapumies on talousasioissa viisas ja hänellä on yleensä raha-asiat kunnossa, älykäs busineksissaan.
Saattaa vaikuttaa hitusen pihiltä, mutta satsaa laatuun.
Rapumies myös rakastaa muistojaan ja vanhoja esineitään, joten älä vaan sano, että hänen vanha nojatuoli joutaisi kaatopaikalle.
Rapumies arvostaa kotiaan, lapisiaan ja perhettä.
Parhaat kumppanit Rapumiehelle. Skorpioni, Rapu, Kalat
Kiitos tästä saatiin miehen kanssa hyvät naurut. Osaatko vinkata löytyykö rapu naisesta samanlaista analyysiä? Vai onko yhtenevä rapu miehen analyysin kanssa?
-Rapu pari-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoituksesi oli erittäin rapumaisesti sanailtu. :) Mitä toista lähestymistapaa käytit mikä ei sitten toiminutkaan? Tietääkseni rapu ei räjähdä suuttuessaan vaan mököttää ja sanoo asiat sitten kun on kerryttänyt niitä talteen?
Tietosi on väärä rapu todellakin voi räjähtää suuttuessaan. Olen itse lyhyt pinnainen rapu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietosi on väärä rapu todellakin voi räjähtää suuttuessaan. Olen itse lyhyt pinnainen rapu.
Totta! Minäkin rapu ja äärimmäisen lyhyt pinna ja kun räjähtää niin harmaakarhukin juoksee. Ailahtelevainen, melankolinen, suuttuessaan sivaltaa sinne missä sattuu koska rapu tietää kaikki sun herkät kohdat. Hyvin rapumaista on myös sulkeutua, piilottaa syvät tunteensa ja näyttää vain kova kuori.
Mutta tuo pätee hyväänkin. Ravut on lojaaleita, tuntee sut paremmin kuin sä itse, muistaa pienetkin ohimennen mainitut jutut. Rakastava, hoivaava. Sängyssä petoja.
Kotia rakastavia hiljaisia ja ahkeria työntekijöitä. Hieman liiankin kilttejä, sopii yhteen vaakanaisen kanssa, koska vaaka myös hyväntahtoinen.
No rapumies jolla on paljon persoonallisia planeettoja vaikka skorpparissa on aivan erilainen kuin rapumies jolla niitä on paljon ravussa.
Vierailija kirjoitti:
Jos pilkkaatte ja väheksytte horoskooppeja tällä tavoin, niin miksi edes vaivaudutte avaamaan keskustelua ja jopa kommentoimaan? Itse en jaksaisi vaivautua ellei asia kiinnostaisi edes vähän. Antakaa ihmisten keskustella, mistä haluavat. Lapsellista touhua.
Koska tällaiset ihmiset haluavat päteä. Tällaiset keskustelut taitavatkin olla se ainoa paikka, jossa pääsevät kokemaan ylemmyyttä.
Sait heidät kuulostamaan kilteiltä puudeleilta😂