Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia rapumiehet on?

Vierailija
06.04.2020 |

Olen ihastunut rapumieheen. Itse olen vaakanainen.

Kommentit (119)

Vierailija
61/119 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän vaikutti aluksi jotenkin vähän jopa töykeältä, mutta sitten kun enemmän tutustui niin tajusin että hän oli vain oikeasti tosi ujo ja aika epävarma itsestään. Sanoisin, että aika herkkä ihminen.

Niin kuin 90% Suomen miehistä näin yleisesti.

Vierailija
62/119 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rapumies on aluksi hieman etäinen. Lähelle päästäessään huumorintajuinen, luonteva, simppeli, tunteellinen, fiksu, empaattinen, luotettava, muita ajatteleva.

-Vaakanainen-

Ei ole.

Kohta 20 vuotta olen tuota rapumiestä katsellut lähes 24/7, joten jonkinlainen kuva on hänestä muodostunut.

-vaakanainen-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/119 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matti Nykänen oli rapu. Muistan sen Astro-TV:n jakson missä hän oli vieraana :D  Internet ei valittettavasti näytä muistavan kyseistä videota :(

Olisi kiva tietää, mikä Pia on.

Vierailija
64/119 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapumies on herkkä ja tunteellinen, uskollinen ja romanttinen. Puolustaa kotia ja vaimoaan viimeiseen saakka. Tarvitsee itselleen pomo-vaimon, joka johtaa hommaa ja rapu seuraa mielellään perässä. Voi mököttää, kun ei uskalla puhua suoraan pomottajalleen, kun on asioista eri mieltä. 

Luonteeltaan rapu on rauhallinen, luotettava ja yhteistyöhaluinen.

Parhaiten sopii yhteen kalojen ja skorpionin kanssa. Oinas on riitelykaveri.

Vierailija
65/119 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
66/119 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miehestä.

Minkälainen on aito rapumies? Olen ihastunut rapumieheen ja olen oinas.

Vierailija
67/119 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
68/119 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kuvaa rapumiehen parhaiten:

Vierailija
69/119 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapumiehet muistuttavat kalamiehiä, mutta ovat usein vähän enemmän sellaisia hiljaisia oman tiensä kulkijoita. Rapusaaliilla ei ole tapana kehuskella liioitellen, kuten kalajutuilla on.

Vierailija
70/119 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova kuori, mutta pehmeä sisus. Nautintoaineet pahin vihollinen. Huolehtiva ja sympaattinen. Huumorintajuinen. Monet ravut, niin naiset kuin miehet erinomaisia koomikkoja.

Vierailija
71/119 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt horoskoppien perusteella, niin:

itse olen vaaka ja mulle rapumies on liian kuoreensa vetäytyvä ja tunteellinen.

Vierailija
72/119 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeitä

Vierailija
73/119 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu Selänne on rapu samoin Jasper Pääkkönen, prinssi William, Ernest Hemingway, Tom Cruice... Oman kokemukseni mukaan herkkiä, uskollisia, ailahtelevaisia, taiteellisia ja huumorintajuisia. Hyvin lapsirakkaita ja totta, äiti on tärkeä ja suku. Välillä vetäytyvät omaan kuoreensa murehtimaan ja mietiskelemää. Mukavia seuralaisia ja hyvän ruuan ysäviä. Kokemusta n. 14 vuotta. T. vaaka-skorppari

Vierailija
74/119 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teemu Selänne on rapu samoin Jasper Pääkkönen, prinssi William, Ernest Hemingway, Tom Cruice... Oman kokemukseni mukaan herkkiä, uskollisia, ailahtelevaisia, taiteellisia ja huumorintajuisia. Hyvin lapsirakkaita ja totta, äiti on tärkeä ja suku. Välillä vetäytyvät omaan kuoreensa murehtimaan ja mietiskelemää. Mukavia seuralaisia ja hyvän ruuan ysäviä. Kokemusta n. 14 vuotta. T. vaaka-skorppari

Joo, Selänne ja Hemmingwayhän tunnetaan herkkyydestä ja uskollisuudesta...

Vierailija
75/119 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksoset on ailahtelevia lupaa toista ja tekee aivan muuta. :( Ei kai rapu ole samanlainen?

Vierailija
76/119 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rapumies on herkkä ja tunteellinen, uskollinen ja romanttinen. Puolustaa kotia ja vaimoaan viimeiseen saakka. Tarvitsee itselleen pomo-vaimon, joka johtaa hommaa ja rapu seuraa mielellään perässä. Voi mököttää, kun ei uskalla puhua suoraan pomottajalleen, kun on asioista eri mieltä. 

Luonteeltaan rapu on rauhallinen, luotettava ja yhteistyöhaluinen.

Parhaiten sopii yhteen kalojen ja skorpionin kanssa. Oinas on riitelykaveri.

Tämähän osui hyvin paitsi, että olen vaakapomo. 30 v yhdessä

Vierailija
77/119 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumittaako, sanooko suoraan ja kommentoi kärkkäästi jos jokin ärsyttää tai toinen tekee väärin, puuttuu kaikkeen, pakkomielteinen ja -oireinen, äkäinen, osoittaa mieltään, kiroilee kovin ja ankarin sanoin. Vain mies on aina oikeassa, levoton. Onko rapumies tuollainen??

Vierailija
78/119 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Horoskoopeista kyseleminen saa aikaan jumalattoman pitkä ketjun jossa ihmiset vaikuttavat tosissaan uskovan näihin, elleivät kaikki trollaa toisiaan...

Ja sitten täällä ihmetellään, miksi joku luulee 5G-mastojen aiheuttavan koronaa. Ei mene hyvin.

Voisin kertoa sinustakin vaikka mitä jo pelkän syntymäpäivän, vuoden, synnyinpaikan ja kellonajan mukaan.

Vierailija
79/119 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä rapu-mies tykkää seksikkäästi pukeutuvista ihanista naisista ;)

Vierailija
80/119 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni mukaan rapumiehet ovat rauhallisia, lapsirakkaita ja perhekeskeisiä. Vaikka en uskokaan horoskooppeihin, niin kummasti ne monen ihmisen kohdalla pitävät paikkansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi