Millaisia rapumiehet on?
Olen ihastunut rapumieheen. Itse olen vaakanainen.
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rapumies on aluksi hieman etäinen. Lähelle päästäessään huumorintajuinen, luonteva, simppeli, tunteellinen, fiksu, empaattinen, luotettava, muita ajatteleva.
-Vaakanainen-
Ei ole.
Kohta 20 vuotta olen tuota rapumiestä katsellut lähes 24/7, joten jonkinlainen kuva on hänestä muodostunut.
-vaakanainen-
Vierailija kirjoitti:
Matti Nykänen oli rapu. Muistan sen Astro-TV:n jakson missä hän oli vieraana :D Internet ei valittettavasti näytä muistavan kyseistä videota :(
Olisi kiva tietää, mikä Pia on.
Rapumies on herkkä ja tunteellinen, uskollinen ja romanttinen. Puolustaa kotia ja vaimoaan viimeiseen saakka. Tarvitsee itselleen pomo-vaimon, joka johtaa hommaa ja rapu seuraa mielellään perässä. Voi mököttää, kun ei uskalla puhua suoraan pomottajalleen, kun on asioista eri mieltä.
Luonteeltaan rapu on rauhallinen, luotettava ja yhteistyöhaluinen.
Parhaiten sopii yhteen kalojen ja skorpionin kanssa. Oinas on riitelykaveri.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miehestä.
Minkälainen on aito rapumies? Olen ihastunut rapumieheen ja olen oinas.
Tämä kuvaa rapumiehen parhaiten:
Rapumiehet muistuttavat kalamiehiä, mutta ovat usein vähän enemmän sellaisia hiljaisia oman tiensä kulkijoita. Rapusaaliilla ei ole tapana kehuskella liioitellen, kuten kalajutuilla on.
Kova kuori, mutta pehmeä sisus. Nautintoaineet pahin vihollinen. Huolehtiva ja sympaattinen. Huumorintajuinen. Monet ravut, niin naiset kuin miehet erinomaisia koomikkoja.
Jos nyt horoskoppien perusteella, niin:
itse olen vaaka ja mulle rapumies on liian kuoreensa vetäytyvä ja tunteellinen.
Teemu Selänne on rapu samoin Jasper Pääkkönen, prinssi William, Ernest Hemingway, Tom Cruice... Oman kokemukseni mukaan herkkiä, uskollisia, ailahtelevaisia, taiteellisia ja huumorintajuisia. Hyvin lapsirakkaita ja totta, äiti on tärkeä ja suku. Välillä vetäytyvät omaan kuoreensa murehtimaan ja mietiskelemää. Mukavia seuralaisia ja hyvän ruuan ysäviä. Kokemusta n. 14 vuotta. T. vaaka-skorppari
Vierailija kirjoitti:
Teemu Selänne on rapu samoin Jasper Pääkkönen, prinssi William, Ernest Hemingway, Tom Cruice... Oman kokemukseni mukaan herkkiä, uskollisia, ailahtelevaisia, taiteellisia ja huumorintajuisia. Hyvin lapsirakkaita ja totta, äiti on tärkeä ja suku. Välillä vetäytyvät omaan kuoreensa murehtimaan ja mietiskelemää. Mukavia seuralaisia ja hyvän ruuan ysäviä. Kokemusta n. 14 vuotta. T. vaaka-skorppari
Joo, Selänne ja Hemmingwayhän tunnetaan herkkyydestä ja uskollisuudesta...
Vierailija kirjoitti:
Kaksoset on ailahtelevia lupaa toista ja tekee aivan muuta. :( Ei kai rapu ole samanlainen?
Vierailija kirjoitti:
Rapumies on herkkä ja tunteellinen, uskollinen ja romanttinen. Puolustaa kotia ja vaimoaan viimeiseen saakka. Tarvitsee itselleen pomo-vaimon, joka johtaa hommaa ja rapu seuraa mielellään perässä. Voi mököttää, kun ei uskalla puhua suoraan pomottajalleen, kun on asioista eri mieltä.
Luonteeltaan rapu on rauhallinen, luotettava ja yhteistyöhaluinen.
Parhaiten sopii yhteen kalojen ja skorpionin kanssa. Oinas on riitelykaveri.
Tämähän osui hyvin paitsi, että olen vaakapomo. 30 v yhdessä
Jumittaako, sanooko suoraan ja kommentoi kärkkäästi jos jokin ärsyttää tai toinen tekee väärin, puuttuu kaikkeen, pakkomielteinen ja -oireinen, äkäinen, osoittaa mieltään, kiroilee kovin ja ankarin sanoin. Vain mies on aina oikeassa, levoton. Onko rapumies tuollainen??
Vierailija kirjoitti:
Horoskoopeista kyseleminen saa aikaan jumalattoman pitkä ketjun jossa ihmiset vaikuttavat tosissaan uskovan näihin, elleivät kaikki trollaa toisiaan...
Ja sitten täällä ihmetellään, miksi joku luulee 5G-mastojen aiheuttavan koronaa. Ei mene hyvin.
Voisin kertoa sinustakin vaikka mitä jo pelkän syntymäpäivän, vuoden, synnyinpaikan ja kellonajan mukaan.
Tämä rapu-mies tykkää seksikkäästi pukeutuvista ihanista naisista ;)
Kokemukseni mukaan rapumiehet ovat rauhallisia, lapsirakkaita ja perhekeskeisiä. Vaikka en uskokaan horoskooppeihin, niin kummasti ne monen ihmisen kohdalla pitävät paikkansa.
Niin kuin 90% Suomen miehistä näin yleisesti.