Avioero 26v.. Ehtiikö enää löytää mitään hyvää?
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, tuskin yhtä hyvää tyyppiä kun jos oisit ekalla kierroksella. Kyllähän 26-vuotias joka on jo käynyt läpi avioeron on vain hieman yh-äitiä yläpuolella.
olisiko arvo parempi jos ei olisi ollut naimisissa
26-vuotiaalla? Kyllä. Avioero tuon ikäisenä kertoo huonosta harkintakyvystä ja impulsiivisuudesta, että on jo ehtinyt rynnätä naimisiin ja erotakin. Monet järkevät ihmiset ovat vasta aloittamassa työelämää ja asettumassa aloilleen, ja haluavat kaltaisensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, tuskin yhtä hyvää tyyppiä kun jos oisit ekalla kierroksella. Kyllähän 26-vuotias joka on jo käynyt läpi avioeron on vain hieman yh-äitiä yläpuolella.
26-vuotiaalla? Kyllä. Avioero tuon ikäisenä kertoo huonosta harkintakyvystä ja impulsiivisuudesta, että on jo ehtinyt rynnätä naimisiin ja erotakin. Monet järkevät ihmiset ovat vasta aloittamassa työelämää ja asettumassa aloilleen, ja haluavat kaltaisensa.
voihan sitä valehdella ettei ole ollut naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voihan sitä valehdella ettei ole ollut naimisissa.
Toki, mutta silloin puhutaankin jo ihan eri asiasta ja todennäköisyys saada hyvä parisuhde ja myöhemmi avioliitto on aika nollassa jos valehtelemaan alkaa tuollaisesta.
jos et ole yh niin hyvin on asiat.
Valitettavasti naisten parasta ennen on 25v. Nyt on jo alamäki alkanut joten sitä kaikkein tasokkainta miestä et enää tule saamaan.
Ei ehdi, hyviä miehiä on toooodella vähän ja ne on kaikki varattuja jo 20-vuotiaina.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti naisten parasta ennen on 25v. Nyt on jo alamäki alkanut joten sitä kaikkein tasokkainta miestä et enää tule saamaan.
älä usko tätä, ei ole totta!
Vierailija kirjoitti:
Ei ehdi, hyviä miehiä on toooodella vähän ja ne on kaikki varattuja jo 20-vuotiaina.
kyllä niitä hyviä miehiäkin vapautuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne enää toisella kierroksella ole hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne ole hyviä jos ne vapautuu
Tovottavasti ehtii. Itse en ollut vielä 26 vuotiaana ollut kertaakaan parisuhteessa, enkä ole vieläkään ja ikää on jo yli 30 vuotta. Ja ei en ole aseksuaali, en lesbo, en erityisen uskovainen ja mitä näitä nyt on muita ns. kliseitä, jotka tavataan liitää meihin "yli-ikäsiin neitsyisiin". - Musertavinta on usein, kun annetaan ymmärtää, että kuka vain saisi kun haarnasa avaisi...
No voi olla, että jonkun körilään minäkin ehkä olisin saanut mutta mieluummin otan sen joka tuntuu tavatessa "heti" hyvältä kuin sellaisen jonka kanssa, joutuisi pinnistelemään. - - - Joo sanokaa vielä, että olen nirso; en olekaan sitä vielä tänään kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän monia naisia ja miehiä jotka eivät ole edes seurustelleet 26-vuotiaina.
Kaikki palstamiehet. Useimmat niistä ei vielä 36-vuotiaanakaan. Eikä 46.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vielä markkina-arvosi huipulla.
Aloittaja ei kerro onko lapseton. Lapset vähentää markkinaarvoa.
Ei ole lapsia, pari koiraa on.
No ne koiratkin kyllä laskee markkina-arvoa :(
Mutta itse erosin 28-vuotiaana ja hyvin tärppäsi "vasta" pari vuotta myöhemmin uusi toimiva suhde.
Vierailija kirjoitti:
Tovottavasti ehtii. Itse en ollut vielä 26 vuotiaana ollut kertaakaan parisuhteessa, enkä ole vieläkään ja ikää on jo yli 30 vuotta. Ja ei en ole aseksuaali, en lesbo, en erityisen uskovainen ja mitä näitä nyt on muita ns. kliseitä, jotka tavataan liitää meihin "yli-ikäsiin neitsyisiin". - Musertavinta on usein, kun annetaan ymmärtää, että kuka vain saisi kun haarnasa avaisi...
No voi olla, että jonkun körilään minäkin ehkä olisin saanut mutta mieluummin otan sen joka tuntuu tavatessa "heti" hyvältä kuin sellaisen jonka kanssa, joutuisi pinnistelemään. - - - Joo sanokaa vielä, että olen nirso; en olekaan sitä vielä tänään kuullut.
Tuskin se mitään musertaa kun edelleen istut kotosalla odottamassa että joku tulee ja vie jalat alta.
Kuolet yksin, neitsyys tallella, eikä siinä ole mitään pahaa.
Enemmän kävisi sääliksi miestä jonka joskus huolisit.... pienet tunnelukot purettavana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne ole hyviä jos ne vapautuu
Niin naisissahan ei ole koskaan mitään vikaa ai puutetta, jona vuoksi kukaan "hyvä mies" haluaisi erota, vaan mieluummin ottaa vastaan kaiken ikävän ja tympeän, jotta maine säilyy. Kun aina riittää myös heitä, jotka kai kuvitteleva itsensä uon "hyvän miehen" kumppaniski ja elättelevä toiveita ja haaveita, etä kyllä tuo "hyvä mies" kohtelisi minua samalla avalla kunhan vain raivaan ensin tuon hänen nyk. kumppaninsa keinojakaihtamatta ensin pois tieltäni (miehet on kuitenkin tässä usein aika helppoja) .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi v.ttu pnäitä. Että oikein 26v, onpa tosi vanha joo. Itse kävin avioeron läpi 25-vuotiaana, sen jälkeen olen mm. saanut lapsen, mennyt kihloihin, ostanut talon, parustanut yrityksen, asunut ulkomailla, saanut pari koiraa, vaihtanut kaupunkia useasti, hankkinut kaksi uutta ammattia jne.
Olen nyt 38v enkä koe olevani mitenkään vanha. Tässähän ehtii vielä vaikka mitä.No good for you että elämäs on ollu laiffii ja kohdellut sua hyvin! Kaikilla ei mee onnenlahjat ihan tasan ja parisuhde arpeuttanu, niin pahasti ettet enää itsekään mielenterveysongelmiltas usko uuteen onneen. Näin itselläni!
N30
No, anteeksi nyt kamalasti etten kärsi mt-ongelmista. En myöskään usko mihinkään "parisuhteen arpeuttamiseen". Kaikesta voi selvitä, kuten minäkin lapseni kuolemasta ja siitä seuranneesta masennuksesta, työttömyydestä, väkivaltaisesta parisuhteesta ja kohdunkaulan syövästä. Mut joo, elämä on ollut vaan ruusuilla tanssimista ja silleen.
Ei tullut mieleen, että vastauksessani keskityin iloisiin asioihin ihan siksi, että 26v on vielä tosi nuori. Hölmöä hätäillä siitä vieläkö onnen voi löytää.