Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkot kiinni koronan ajaksi

Vierailija
06.04.2020 |

Siitä olisi vain hyötyä yhteiskunnalle. Ei ketään tarvitse alkoholia selviytyäkseen. Suomalaiset sopeutuisivat äkkiä alkoholittomaan elämään.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannatetaan, samoin tupakkatuotteet myyntikieltoon.

T. Alkoholisti tupakoitsija

Tätä olen minäkin ehdottanut jossain muussa keskustelussa. Tupakoijat kuuluvat riskiryhmään ja koronan vuoksi suositellaan lopettamista heti. Tämä toimenpide auttaisi asiaa huomattavasti.

Väitän että aika moni röökaajakin kiittelisi muutaman kuukauden päästä hyvää vetoapua päätökseen lopettaa.

Vierailija
42/46 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo sokerin syönti on loppupeleissä turhaakin turhempaa.  Nyt voitaisiin päättää, että vain ruuanlaitossa voisi käyttää, mutta makeita kakkuja ja pikkuleipiä ei saisi nyt leipoa.  Tietenkin kaikki makeiset pois myynnistä, ja myös suklaa.  Suklaamunat varsinkin ovat täyttä turhuutta, kun niistä syntyy sekajätettä ja muoviroskaa.

Jatkossa vain ruisleipä, kokojyväleivät, perunat, kotimaiset juurekset sekä lähdevesi sallittaisiin.  Kivennäisvesi on turhaa, limsoista puhumattakaan.

Kyllä näitä turhia asioita löytyy, kunhan vain kieltämään aletaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi hyysäyshinkuja Ap:lle: Sinne Alkoon ei ole ollenkaan pakko kenenkään mennä, vaikka auki olisikin mokoma pelkästään tekopyhiä ja ahneita, kansanterveydestä piittaamattomia omistajiaan rikastuttava mädättäjämonopoli.

Vierailija
44/46 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo sokerin syönti on loppupeleissä turhaakin turhempaa.  Nyt voitaisiin päättää, että vain ruuanlaitossa voisi käyttää, mutta makeita kakkuja ja pikkuleipiä ei saisi nyt leipoa.  Tietenkin kaikki makeiset pois myynnistä, ja myös suklaa.  Suklaamunat varsinkin ovat täyttä turhuutta, kun niistä syntyy sekajätettä ja muoviroskaa.

Jatkossa vain ruisleipä, kokojyväleivät, perunat, kotimaiset juurekset sekä lähdevesi sallittaisiin.  Kivennäisvesi on turhaa, limsoista puhumattakaan.

Minä kyllä lisäisin kieltolistalle myös ruisleivän ja kokojyvän, koska itse en niitä käytä niin ei saa muutkaan käyttää!

Vierailija
45/46 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä lisäisin kieltolistalle myös ruisleivän ja kokojyvän, koska itse en niitä käytä niin ei saa muutkaan käyttää!

Samoin margariinit ja rypsiöljyn.

Vierailija
46/46 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontrolloidun ravintolamyynnin ja Alkojen sulkemisen lisäksi tarvittaisiin kieltolaki koska nettimyynti räjähtäisi käsiin ja posti hukkuisi pakettitulvaan. Kieltolaista seuraisi alkoholin kulutuksen kasvu, salakuljetus, kotivalmistus, ja rikollisuuden sekä väkivallan räjähdysmäinen kasvu kuten 30-luvulla. Lisäksi lääkkeiden, huumekasvien ja syntettisten huumeiden kohdalla tapahtuis kasvu kun osa päihteitä kuluttavista siirtyisi niihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä