Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkot kiinni koronan ajaksi

Vierailija
06.04.2020 |

Siitä olisi vain hyötyä yhteiskunnalle. Ei ketään tarvitse alkoholia selviytyäkseen. Suomalaiset sopeutuisivat äkkiä alkoholittomaan elämään.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään 😫😫😫😫

Vierailija
2/46 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tänään kipaista hakemassa viiniä.🍷

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatetaan, samoin tupakkatuotteet myyntikieltoon.

T. Alkoholisti tupakoitsija

Vierailija
4/46 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kaljaa saisi ostaa marketeista vai kiellettäisiinkö sekin?

Ei taida ap tietää miten kävi kieltolain aikana.

Vierailija
5/46 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, hyvin sopeuduttaisiin! Sehän nähtiin jo kieltolain aikana. Suomalaiset tekivät itse ja joivat viinaa enemmän kuin ikinä. Sopeutuvaisia kun ollaan. :D

Vierailija
6/46 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Mikä vaikutus tällä olisi koronan leviämisen ehkäisyn kannalta? Alkot ovat lähinnä ruokakauppojen yhteydessä, joten ihmisten liikkuminen ei voi olla syy.

Vierailija
7/46 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämme eri aikoja kuin silloin kuin oli kieltolaki ihmiset ovat viisastuneet ja muuttuneet.

En minä ainakaan ostaisi mustasta pörssistä viinaa tai mistään muualtakaan. Vaikka välillä kännit otankin.

Ap

Vierailija
8/46 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämme eri aikoja kuin silloin kuin oli kieltolaki ihmiset ovat viisastuneet ja muuttuneet.

En minä ainakaan ostaisi mustasta pörssistä viinaa tai mistään muualtakaan. Vaikka välillä kännit otankin.

Ap

Mihin perustat väitteesi että ihmiset olisivat viisastuneet ja muuttuneet? :D

Se että itse et joisi viinaa kieltolain aikana, ei kerro mitään muista ihmisistä.

/5

Vierailija
9/46 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä.

Tilalle jäätelöautojen teippaus Alkon väreihin ja viinaa suoraan kotiovelle.

Jätskitunnarin heviversio raikaamaan ympäri lähiöitä!

Vierailija
10/46 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sä et olekaan ketään.

Vierailija
11/46 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltolaki päättyi jo 5.4.1931 koska ei oikein toiminut. Narkit alkaa nyt kiipeillä jo seinille ja olee väkivaltasia kun eivät saa kamaa niin helposti tämän eristäytymisen aikana. Jos vielä viinakin vietäis niin sitten vasta kunnon mellakat alkaa.

Vierailija
12/46 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mä olen samoilla linjoilla. Pärjäisin hyvin ilman alkoa. 

Mun nähdäkseni kakaratkaan ei enää nykyään ryyppää sillai kuten ennen. Jotkut toki, mutta ennen mutu-tuntumani sanoo että ennen juotiin enemmän. Toki jotkut tekis juomansa ite, mutta uskon että meitä on paljon sellaisiakin jotka pystyisivät helposti olemaan kokonaan ilman.

Vierailija
13/46 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Se että itse et joisi viinaa kieltolain aikana, ei kerro mitään muista ihmisistä.

Kyllähän se huomattiin kun 5.5 prosenttiset tuli kauppoihin ei se lisännyt kulutusta vaikka näin uumailtiin.

Ap

Vierailija
14/46 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllähän se huomattiin kun 5.5 prosenttiset tuli kauppoihin ei se lisännyt kulutusta vaikka näin uumailtiin.

Ap

Olisiko se lisännyt kulutusta ennen? Et tiedä, joten mutuilet ihan kylmästi.

/5

Vierailija
15/46 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mä olen samoilla linjoilla. Pärjäisin hyvin ilman alkoa. 

Mun nähdäkseni kakaratkaan ei enää nykyään ryyppää sillai kuten ennen. Jotkut toki, mutta ennen mutu-tuntumani sanoo että ennen juotiin enemmän. Toki jotkut tekis juomansa ite, mutta uskon että meitä on paljon sellaisiakin jotka pystyisivät helposti olemaan kokonaan ilman.

Mutta miksi pitäisi pystyä olemaan kokonaan ilman? Meinaatko että se vähentää koronakuolemia vai?

/5

Vierailija
16/46 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa miten moni yrittää käyttää tätä kriisiä hyväkseen ajaakseen samalla omia koronaan mitenkään liittymättömiä tavoitteitaan. Ilmeisesti kuvittelevat että nyt menee mikä vain läpi kun vain sanoo että "nyt kun on tämä korona".

Vierailija
17/46 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkon kiinni laitto lisäisi kyllä oluen ostoa aika lailla. Mutta hyvin joutaisi laittaa kiinni. 

Eikä tarvitsisi enää avata uudelleen.

Ennen kiinni laittoa alkossa olisi asiakkaita ruuhkaksi asti. 

Vierailija
18/46 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltolaki päättyi jo 5.4.1931 koska ei oikein toiminut. Narkit alkaa nyt kiipeillä jo seinille ja olee väkivaltasia kun eivät saa kamaa niin helposti tämän eristäytymisen aikana. Jos vielä viinakin vietäis niin sitten vasta kunnon mellakat alkaa.

Mieti tarkkaan aloittaisitko itse tai ylipäätään kukaan tuttusi mellakan en minä ainakaan eikä varmaan ketään tuttuni. Me suomalaiset ollaan kuitenkin järjen ihmisiä kuitenkin. Emme ole usa tai ranska jossa ruvetaan polttelemaan autoja jne.. jos nyt vaikka wc -paperi loppuisi.

Ap

Vierailija
19/46 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä ihmeen hinku näillä päiviräsäsillä on kieltää muilta kaikki, mitä itse ei harrasta? Itse en esimerkiksi syö karkkeja, mutta en minä niitä muilta halua kieltää. Mikä siinä vapaudessa ja itsemääräämisoikeudessa niin ahdistaa?

Vierailija
20/46 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti tarkkaan aloittaisitko itse tai ylipäätään kukaan tuttusi mellakan en minä ainakaan eikä varmaan ketään tuttuni. Me suomalaiset ollaan kuitenkin järjen ihmisiä kuitenkin. Emme ole usa tai ranska jossa ruvetaan polttelemaan autoja jne.. jos nyt vaikka wc -paperi loppuisi.

Ap

Ei sulkemiselle ole mikään peruste että "ei se sulkeminen mellakoita aiheuttaisi". Kyllä sen pitää olla ihan välttämätön epidemian taltuttamiseksi jotta se on perusteltua. Pelkkä alkoholihaittojen vähentäminen ei sellainen ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme