Onko muita, joilla alkaa mennä hermot tähän koronaan?
Pitäisi hoitaa omat työt etätöinä ja samalla auttaa lapsia etäkoulutehtävissä. Tehdä ruokaa siinä sivussa. Lapset tappelee vähän väliä kun ollaan neljän seinän sisällä, kun ei saa ulkoilla ja nähdä kavereita. Harrastukset tauolla, yritetään tehdä sisällä jotain harjotteita, mitä sisällä pystyy tekemään. Pääsiäisen risteily ja kesän lomamatka peruttu. Tuntuu, että seinät kaatuu päälle. Kohtalotovereita?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Joo. Olen nyt 3 vkoa tehnyt etätyötä. Ehkä 8 vkoa jäljellä? Riittääkö sekään? Mä haluan elämän takaisin!!!!!
Mä olen tehnyt jo 7 vuotta enkä ikinä enää halua luopua etätyöstä. En todellakaan kaipaa aamu- ja iltapäiväruuhkia enkä työpaikan hälyä. Mutta mun lapseni ovatkin jo aikuisia.
Just jees ettei tarvitse tuhlata aikaa ja rahaa työmatkoihin ja voi viettää enemmän aikaa lasten kanssa. Missä ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Just jees ettei tarvitse tuhlata aikaa ja rahaa työmatkoihin ja voi viettää enemmän aikaa lasten kanssa. Missä ongelma?
Rahaa menee enemmän esimerkiksi ruokaan. Lastenkin kanssa vietetty aikaa, mutta lapsia alkaa esim samat lautapelit Jo kyllästyttämään.
Ap
Tämä aika on pienesti haastavaa ja vaatii aivan uudenlaista luovuutta ja ajattelua. Kun ottaa tarpeeksi musiikkia ja kävelyä ja muuta voimistavaa niin elämä naurattaa.