Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, joilla alkaa mennä hermot tähän koronaan?

Vierailija
05.04.2020 |

Pitäisi hoitaa omat työt etätöinä ja samalla auttaa lapsia etäkoulutehtävissä. Tehdä ruokaa siinä sivussa. Lapset tappelee vähän väliä kun ollaan neljän seinän sisällä, kun ei saa ulkoilla ja nähdä kavereita. Harrastukset tauolla, yritetään tehdä sisällä jotain harjotteita, mitä sisällä pystyy tekemään. Pääsiäisen risteily ja kesän lomamatka peruttu. Tuntuu, että seinät kaatuu päälle. Kohtalotovereita?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää ulkoilemaan, siis metsään, aina vähäksi aikaa koka päivä.

Vierailija
2/24 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nope, ei vaikuta mun arkeen korona

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tekosyysi olla ulkoilematta lastesi kanssa?

Vierailija
4/24 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se jo vähän ähkyä, kun joka stanan hetki radiossa jauhetaan koronasta ja toistellaan niitä lukuja kuin kyse olisi jostain pelistä. "Ja tilanne tänään USA johtaa luvuin 10-2..."

Vierailija
5/24 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pistää vähäksi aikaa uutislähteet kiinni ja vain elää. Vaihtoehtoharrastuksia ja pelejä on vaikka kuinka, kun ei päätä jumittaa vanhoihin rutiineihin.

Vierailija
6/24 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin aivan puhki yövuoron jälkeen, annoin itselleni luvan olla ottamatta paineita ulkoilusta. Olimme siis koko aurinkoisen päivän sisällä.

Vierailija
7/24 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene hermot. Just näin videokuvaa italialaisesta sairaalasta ja sen pihamaalta, eristäytymishalut kasvoivat entisestään.

Vierailija
8/24 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihan kypsä näihin rajoituksiin. Hallitus ei oo miettiny tarpeeksi pitkälle että tiukoilla rajoituksilla ON MYÖS negatiivisia vaikutuksia terveyteen! Yrityksen kaatuu, työpaikat katoaa ja siinä samassa mielenterveys. Itsemurhaluvut nousee varmasti ja avierot lisääntyy.

Tiukat rajoitukset on ihan yhtä "toimiva" ideologia kuin kommunismi. Paperilla toimii mutta käytännössä ei.

Vierailija
9/24 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ja mielenterveys mennyt. En tiedä kuinka kauan jaksan enää

Vierailija
10/24 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Olen nyt 3 vkoa tehnyt etätyötä. Ehkä 8 vkoa jäljellä? Riittääkö sekään? Mä haluan elämän takaisin!!!!!

Vierailija
11/24 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan loppu henkisesti ja fyysisesti. Joku toistaiseksi diagnosoimaton sairaus on romahduttanut kunnon ja nyt ei uskalla mennä lääkäriin. Vatsahaavaoireita alkaa myös pukata kun nyt tää stressi on kestänyt niin kauan. Luovutan kohta, saan koronan ja pääsen hengestäni. :/

Vierailija
12/24 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nauttinut kun elämä on rauhallisempaa eikä lapset ramppaa kavereineen puolin ja toisin. En tiennytkään, että elämä voisi olla näin rentoa. Vielä kun pääsisi kauppareissuista :)

Vierailija
13/24 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei tarvitse kyläillä eikä olla sosiaalinen, tykkään. Töissä käyn ja kerran viikossa kaupassa, se on siinä. Lapsikin hoitaa kouluhommansa suht itsenäisesti, ei tarvitse kuin hiukan päältä katsoa että sujuu.

Vierailija
14/24 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalinen paine. Joka tuutista tulee #pysykotona, ”suojele muita, pysy kotona!” Ollaan tätä siis noudatettu, eli käyty ainoastaan pakollisissa paikoissa kuten kaupassa. Sielläkin yksin ilman lapsia.

Ja juu, ruutuajat paukkuu, kun annetaan lasten pelata enemmän. Näistäkin toki riitaa tulee.

Ja nyt peruttiin Stadi Cup, johon tyttären piti kesäkuussa osallistua. Saas nähdä perutaanko pojan Helsinki Cup

Ap

Vierailija
15/24 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ottaahan se koville. Täytyy vaan jaksaa. Juuri kuulin eturintamasta, että Helsingistä potilaita tuodaan jo muualle tehohoitoon, kun tehohoitopaikat alkaa olla täynnä. Auttaa tsemppaamaan.

Vierailija
16/24 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermot on mennyt jo aikoja sitten. Ei ole vaikuttanut omaan elämiseeni mitenkään, mutta toi jatkuva korona -tykitys joka tuutista ärsyttää. 

Vierailija
17/24 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellisia puuskahduksia. Ei tässä mikään hätä ole!

Vierailija
18/24 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Olen nyt 3 vkoa tehnyt etätyötä. Ehkä 8 vkoa jäljellä? Riittääkö sekään? Mä haluan elämän takaisin!!!!!

Mikä siinä etätyössä nyt on vikana?

Vierailija
19/24 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan kyllästyä todella. Työt rajoittuneita ja silti pitää painaa samaa tulosta kuin ennen. Tekisi mieli kirmailla ja tehdä jotain kivaa ja käydä konsertissa, mutta eipä onnistu. Valmiiksi konmaritetussa kämpässä ei ole mitään tekemistä. Asutaan aikuisen pojan kanssa kaksin ja ollaan jo eristäydytty toisistamme, kun ei jakseta samoja kuulumisia kysellä. Istun auringossa takapihalla ilman puutarhakalusteita, kun ei voi lähteä shoppailemaan. Ketuttaa samat ohjelmat ja Netflix koluttu läpi. Alkaa puuduttaa ne paskemmatkin sarjat.

Vierailija
20/24 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä etätyössä nyt on vikana?

Ei itse etätyössä ole mitään vikana, kunhan sitä voisi rauhassa tehdä. Työn teon keskeyttää joko:

Lapsi kysyy apua koulutehtävissä, lapset tappelee, pitää tehdä ruokaa.

Ap