Kuinka usein juot pullon viiniä yksin?
Kommentit (35)
Liian vähän pikemminkin, ei siitä tule kuin apealle mielelle.
En ole ikinä juonut pullollista yksin. Seurassa ehkä pari kertaa. Pullollinen on jo aika paljon.
En ole ikinä juonut edes yhtä viinilasillista yksin.
En koskaan.
En yksin enkä seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vıtussa joisin viiniä ylipäätään?
Pari pulloa menee yleensä, yksi on ihan liian vähän jos kunnon tumut haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Pari lasillista ruualla, enempää en ole koskaan juonut. 2x 16 cl olen joskus juonut ja se alkaa olla jo liikaa. Ainoat alkoholit mitä juon on tuo viini ruuan kanssa ja joskus kahvidrinkki jälkiruokana, silloin viiniä vähemmän.
En ikinä yksin. Hyvän ystäväni kanssa meillä on kyllä tapana treffata parin kuukauden välein, tehdä ruokaa ja silloin juomme aina yhdessä pari pulloa punkkua. Vähän ollaan huppelissa mutta pitkän illan mittaan ja hyvin syöden ei mikään tolkuton määrä 😄 Se onkin sitten ainoa tilanne, toki tulee muulloinkin viiniä juotua mutta lasi tai pari riittää.
Mä join eilen ja toissapäivänä yksin punkkupullon kumpanakin päivänä. Söin juustoja ja suklaata samalla. Polttelin pilveä siinä sivussa. Ei tullut humalaan, ehkä vähän rentoutui. Reilu 80kg mies olen. Viikonloppu käyttöä. Harmi ettei nyt saa seuraa.
Kaappi täynnä viinii, ku töistä saatu
Vaikee saada kulutetuksi kun asun yksin
Oispa joku jonka kanssa juoda
Vierailija kirjoitti:
Kerran viikossa.
Jatkan. Niin, en minä yksin ole, vaan miehen kanssa. Pari pulloa menee yhteensä.
Mitä tässä kysyttiin? Yksinään juomista vai pullollisen juomista?
En ikinä. En juo edes 0.375l pulloa viiniä kerralla.
Liian usein.