Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein juot pullon viiniä yksin?

Vierailija
05.04.2020 |

Eikö tuollainen määrä ole ihan liikaa?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 kertaa viikossa

Vierailija
22/35 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan ikinä juo kotona, tosi harvoin otan alkoholia muutenkaan. Lasin tai kaksi otan silloin kun otan, krapula tulee suuremmasta määrästä ja inhoan sitä yli kaiken.

Nyt kyllä aion käydä ostamassa kuohuvaa pikku pullon sen varalle että voi halutessaan ottaa lasilliset kun *tämä* on ohi/voiton puolella tai mitä sitten tapahtuukaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kerran viikossa. Hyvin voi mennä kaksikin pulloa viikonlopussa ja viikolla pari lasillista.

N26

Vierailija
24/35 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä n kerran kuussa, mutta en koskaan kerralla. Yleensä perjantaina pari lasia ja loput lauantaina. Joskus saattaa jäädä lasillinen sunnuntaillekin. Mies juo mieluummin olutta tai konjakkia, mutta jos hän ottaa lasin/pari viiniä, niin sitten voi pullo mennä yhdessäkin illassa.

Vierailija
25/35 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan kerralla. Pullollinen menee kahdessa/kolmessa päivässä ehkä kerran kolmessa kuukaudessa. Jos en olisi työssäkäyvä, ehkä voisi mennä useammin.

Vierailija
26/35 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen A-klinikan hoidettavana koska homma lähti lapasesta eikä enää oikein osannut olla juomatta. Lopettaminen omin voimin ei onnistunut, tuen kautta olen saanut tilanteen kuriin.

En halua kertoa annosmääriä koska se saisi todennäköisesti ainakin jossain sellaisen petollisen helpotuksen tunteen "no ei mulla sit vielä hätää". Ongelmallista juominen oli jo kauan kauan sitten, paljon pienemmillä annosmäärillä kuin ennen hoitoon hakeutumista.

Oikeasti kannattaa tarttua asiaan heti kun vähänkään epäilyttää että juo liikaa.

https://paihdelinkki.fi/fi/testit-ja-laskurit/alkoholi/alkoholin-kayton-riskit-audit

Vierailija
27/35 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo yksikseni. Silloin kun seurassakin juon, menee viiniä illan aikana enintään muutama lasi ja olen jo aivan todella humalassa.

Vierailija
28/35 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Never, en ole juoppo tai mielenterveysongelmainen.

Vierailija
29/35 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen isokokoinen mies. Olen juonut yleensä kerran muutamassa viikossa. Viini on minusta mietoa. Otan kaksi 0,75l pulloa kotona ja sitten käyn yleensä muutaman juomassa baarissa lisäksi. Ei ole koskaan katsottu että olisin liian humalassa tai kieltäydytty myymästä.

Vierailija
30/35 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan, enkä muutenkaan käytä alkoholia.

Vierailija
31/35 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole koskaan juonut.

Tänään otin lasillisen viiniä ruuan kanssa.

n60v

Vierailija
32/35 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon pullon viinaa, en viiniä kerran viikossa. Pysyy pöpöt loitolla.

Vierailija
33/35 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon aina yksin. Minulla on raittiita ystäviä joiden kanssa on muuta kiinnostavaa, ei tulisi mieleenkään että ehdottaisin heille juomista eikä tapaamisiin ole ikinä kuulunut lasillinenkaan. Yksin on ihan kiva ottaa ja rentoutua. Toisten kanssa juominen on myös tavallaan riski. Minullekin on saatettu sanoa jotain sellaista humalassa josta olen loukkaantunut ja jota ei selvinpäin sanottaisi.

Vierailija
34/35 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran vuodessa, tosin joskus olen juonut myös kahtena päivänä peräkkäin. Useammin juon vaan puolet ja loput seuraavana päivänä.

N25

Vierailija
35/35 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Juon vain lasillisen kahtena päivänä viikossa.