Auto ei mennyt katsastuksesta läpi ja ajokielto tämän kuun lopussa...Uusi (käytetty) pitäisi ostaa, mutta kaikki potentiaaliset ovat Uusimaan ulkopuolella. Mikä eteen?
Autoni menee ajokieltoon tämän kuun lopussa, ja uuden ostaminen on erittäin haastavaa koronan ja Uusimaan eristyksen takia. Asun siis itse Uusimaalla.
Luuletteko poliisien katsovan läpi sormien ajokiellossa olevalla autolla ajoa?
Mikä eteen tässä tilanteessa?
Kommentit (30)
Se että auto on ajokiellossa tarkoittaa ettei se ole tieliikennekuntoinen.
En suosittele sillä ajamista, jos jotain tulee maksat itse kaiken, vakuutus ei korvaa.
Joko ostat jonkun auton Uudeltamaalta ja myyt pois kun saat sopivamman, tai sitten odotat sulun poistumista.
No miksi et korjaa sitä? Niin me muutkin tehdään, jos katsastuksessa tulee korjauskehotus. Kuukausi aikaa korjata, reilua.
Myös autoliikkeillä on kotiinkuljetus ja ne töissä.
No en kyllä usko, että Uudeltamaalta ei löydy sopivaa autoa.
Vierailija kirjoitti:
Se että auto on ajokiellossa tarkoittaa ettei se ole tieliikennekuntoinen.
En suosittele sillä ajamista, jos jotain tulee maksat itse kaiken, vakuutus ei korvaa.
Ei vaan annettu korjauskehotus. Korjaamiselle annetaan kuukausi aikaa ja jos ei sitä tee niin ajokielto
Auton korjaaminen ei tullut ap:n mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et korjaa autoa? Ei mitään kamalan vakavaa voi olla jos korjauskehotuksella selvisit. Vakavammasta joutuu suoraan ajokieltoon.
Vierailija kirjoitti:
No miksi et korjaa sitä? Niin me muutkin tehdään, jos katsastuksessa tulee korjauskehotus. Kuukausi aikaa korjata, reilua.
Autoa ei enää kannata korjata...arvo sen verran vähäinen suhteessa korjauskuluihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et korjaa autoa? Ei mitään kamalan vakavaa voi olla jos korjauskehotuksella selvisit. Vakavammasta joutuu suoraan ajokieltoon.
Autoa ei enää kannata korjata...näin sanoi ihan katsastusmieskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autoa ei enää kannata korjata...arvo sen verran vähäinen suhteessa korjauskuluihin
No on siellä Uudellamaalla vaihtoehtoja jos halpaa romua oot ostamassa. Kaikki käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkästään Espoossa yli vajaa 5000 vaihtoautoa myynnissä ja Vantaalla yli 6000 ja siihen vielä kaikki muut kunnat, joissa isossa osassa yli 1000 autoa? Etkä löydä itsellesi autoa???
https://www.nettiauto.com/autoliikkeet/uusimaa
Tekemällä tehty ongelma taas.
Vai että uudeltamaalta on autot loppu :D Salli mun nauraa. Nettiautosta katsoin ja reilu 29000 tieliikennekelpoista autoa tällä hetkellä myytävänä uudellamaalla. Eiköhän luulisi löytyvän ihan laidasta laitaan tuosta määrästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkästään Espoossa yli vajaa 5000 vaihtoautoa myynnissä ja Vantaalla yli 6000 ja siihen vielä kaikki muut kunnat, joissa isossa osassa yli 1000 autoa? Etkä löydä itsellesi autoa???
https://www.nettiauto.com/autoliikkeet/uusimaaTekemällä tehty ongelma taas.
Helsingissä 6300 autoa, Hyvinkää vajaa 2000. Etkö sä löydä sieltä itsellesi autoa?
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä ole mitään ihmeellistä.
Itsekin olen vuoden sisään ostanut pari autoa ja muutaman prätkän, yksikään ei ollut Uudeltamaalta, vaikka mielelläni läheltä ostaisin.
Parhaimmat yksilöt vaan tuntuu löytyvän kauempaa.
Jos ei Hyrylän Sulan alueelta autoa löydy niin jo on.
Eihän Uudellamaalla sinkutkaan löydä toisiaan.
Kerropas minkälainen auto pitäisi olla niin me etsitään!
Unohda se eristys ja käy ostamassa auto sieltä mistä haluat.
Minä uskon ihan hyvin ettei välttämättä omasta maakunnasta löydy autoa jota hakee. Itselläkin sama juttu, 4-5 ehdotonta haluttua ominaisuutta joista en luovu ja hankalaa on.
Ei katso, miksi katsoisi?
Sakot ja kilvet pois.