Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi puolituttu mies tuijottaa intensiivisesti silmiin? Yrittääkö saada ihastumaan itseensä?

Vierailija
05.04.2020 |

?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla samanlainen tapaus. Aina nostaessa katseeni tuijottaa. Voisiko joku mies avata teidän maailmaanne, mitä haette intensiivisellä tuijotuksella? Jos ette tule juttelemaan, vain tuijotatte.

Tuijotamme intensiivisesti naisia silmiin kun yritämme olla tuijottamatta naisia muualle.

Ap:lla ja sinulla on hyvä perse ja/tai tissit.

M

Keskustelutilanteissa ymmärrän tämän, mutta miksi tuijotella silloin, kun ollaan samassa tilassa puhumatta toisillemme mitään ja muita ihmisiä on ympärillä? Sillon voi aika huomaamatta vilkuilla toisen tissejä ja prsettä. Miksi silti tuijotellaan intensiivisesti silmiin, kun olisi mahdollisuus huomaamatta vilasta kroppaa?

Väärin. Nää tekee sen vilkaisun niin ettet todellakaan nää sitä. Näät vaan kun ne tuijottaa sun silmiä. Koska ne ei "huomaamatta voi vilasta sua". Tyyppi on todennäköisesti tissimies ja myös sairaan kiinnostunut susta muttei usko että sillä on mitään mahiksia suhun. Voit joko paistatella sen himon kohteena tai tehdä aloitteen. Se tuskin ikinä liikahtaa sun suuntaan. Kunhan tuijottaa kuin koira konsanaan.

Vierailija
22/44 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö tällaista paskaa puida sivutolkulla? Eikö teillä ole elämää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla samanlainen tapaus. Aina nostaessa katseeni tuijottaa. Voisiko joku mies avata teidän maailmaanne, mitä haette intensiivisellä tuijotuksella? Jos ette tule juttelemaan, vain tuijotatte.

Tuijotamme intensiivisesti naisia silmiin kun yritämme olla tuijottamatta naisia muualle.

M

Keskustelutilanteissa ymmärrän tämän, mutta miksi tuijotella silloin, kun ollaan samassa tilassa puhumatta toisillemme mitään ja muita ihmisiä on ympärillä? Sillon voi aika huomaamatta vilkuilla toisen tissejä ja prsettä. Miksi silti tuijotellaan intensiivisesti silmiin, kun olisi mahdollisuus huomaamatta vilasta kroppaa?

No jos hän tuijottaa intensiivisesti silmiisi, niin sinäkin katsot silloin häntä.

Silloin ei oikein voi huomaamatta vilkuilla sulojasi.

Taidat olla blondi.

Jos lähes joka kerta ympärille vilkaistaessani kohtaan tuijotuksen, niin ei ole vaikea arvioida, että hän tuijottaa minua 80% ajasta kun ollaan samassa tilassa. Aikaa sulojen vilkaisuun siis luulisi jäävän melko paljon, silti tuijotus kohdistuu aina silmiin.

Näitä "huomaamattomasti" tissejä ja takaapäin tsekkailijoita riittää, mutta ikinä en ole päässyt näiden intensiivisesti silmiintuijottelevien miesten pään sisään. En tainnut saada sinulta järkevää vastausta kysymykseeni, mutta kiitos kuitenkin.

Vierailija
24/44 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuijottaa koska yrittää olla katsomatta sun tissejä. Mulla on muutama tällainen tuttu mies, ne tekee aina niin naisten kanssa. Se on aika hupaisaa seurattavaa, kun pyörivät tuskissaan. Ollaan näistä juteltukin osan kanssa. Hyvä kun eivät hampaitaan pure yhteen samalla :D

No kyllä säkin pureksisit hampaita jos ukot kävelisi k.yrvät esissä ja ojossa ja sinun pitäisi vain olla kiinnittämättä asiaan huomiota, koska jos kiinnität se on pahhuus.

No toki vois olla, mutta mä oon sen verran outo, että minusta miehen eroottisin kehon osa on ranteen ja kyynärpään välissä... Niin pääsen aika sikamaisen helpolla. Moni antaa ihan huoletta koskettaakin kesken arkea juttellessa ;D. Ja toki vaan tykkään jos mun kurvit huomataan. Mutta on ne silmiinkatsojat kuitenkin ihanimpia, siitä pääsee yhteisen sopimuksen alkuun parhaiten, että mitä saa katsoa tai saako edes

Vierailija
25/44 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

No jos hän tuijottaa intensiivisesti silmiisi, niin sinäkin katsot silloin häntä.

Taidat olla blondi.

Jos lähes joka kerta ympärille vilkaistaessani kohtaan tuijotuksen, niin ei ole vaikea arvioida, että hän tuijottaa minua 80% ajasta kun ollaan samassa tilassa. Aikaa sulojen vilkaisuun siis luulisi jäävän melko paljon, silti tuijotus kohdistuu aina silmiin.

Näitä "huomaamattomasti" tissejä ja takaapäin tsekkailijoita riittää, mutta ikinä en ole päässyt näiden intensiivisesti silmiintuijottelevien miesten pään sisään. En tainnut saada sinulta järkevää vastausta kysymykseeni, mutta kiitos kuitenkin.

Hän tahtoisi tuijottaa tissejäsi 100% ajasta mutta aina silloin kun häiritset sitä katsomalla häneenpäin hän tuijottaa sinua silmiin.

Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää?

Vierailija
26/44 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti mies haluaa kiusata. Mulla oli joskus tommonen työkaveri. Ärsyttävää.

Vierailija
27/44 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin katsekontakti on erityisen vaikeaa.

Kuten minulle.

Olen oppinut kuitenkin hieman katsomaan silmiin.

Kauhea, jos joutuu keskustelemaan jonkun intensiivisen silmiintapittajan kanssa!

Vierailija
28/44 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Taidat olla blondi.

Kannattaa kysyä siltä mieheltä jos ei vauvapalsta osaa kertoa vastausta.

Vierailija
29/44 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on vaan niin kauniit silmät joihin hän lukkiutuu eikä voi kääntää katsettaan vaikkapa sun tisuihin. Niitähän nuo miehet yleensää vahtaa.

Vierailija
30/44 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Taidat olla blondi.

Hän tahtoisi tuijottaa tissejäsi 100% ajasta mutta aina silloin kun häiritset sitä katsomalla häneenpäin hän tuijottaa sinua silmiin.

Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää?

Luulisi silloin, että hän jäisi joskus siitä tissien tuijottelusta kiinni kuten muut miehet.

Vierailija
31/44 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se luulee, että olet ihastunut häneen ja kun käännyt hänen suuntaan niin tuijottaa sua ja miettii "miksi tuo akka jää aina toljottaa, taas saa hävitä tuijotuskisan".

Vierailija
32/44 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla yleisempää kuin miehillä.

Vierailija
33/44 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen pitäisi tarkoittaa mitään? Ehkä vain tykkää silmistäsi. Mennäänhän luontoonkin nauttimaan auringonlaskusta vain näkymän takia, eikä sitä ole tarkoitus viedä syömään.

Vierailija
34/44 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihmistä tervehditään niin katsotaan silmiin. Jos se laukaisee eroottisia ajatuksia sinussa kertoo se enemmän sinusta.

Vierailija
35/44 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti mies haluaa kiusata. Mulla oli joskus tommonen työkaveri. Ärsyttävää.

Miksi? Vai onko tavoite juuri tämä että tuijotus menee tunteisiini ja näin sitä mietin. Jos, niin mitä hän nyt sillä saavutti.

ap

Vierailija
36/44 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän haluaa että tunnet olosi epävarmaksi. Se on sitä pimeää puolta joissakin miehissä.

Ne haluavat kontrolloida, saada valtaansa. Kehoittaisin erityiseen varovaisuuteen tuon kanssa.

Älä missään tapauksessa näytä epävarmuuttasi, ja ota etäisyyttä.

Vaikka apn tuttu ei olisi tällainen, näitä ei-toivottuja on olemassa. Valitettavasti.

Vierailija
37/44 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ihmistä tervehditään niin katsotaan silmiin. Jos se laukaisee eroottisia ajatuksia sinussa kertoo se enemmän sinusta.

No kyllä pitkä tuijotus on erikoisempi kuin tavanomainen tervehdys.

ap

Vierailija
38/44 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
39/44 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on mielenkiintoista lukea toisten ajatuksia.

Vierailija
40/44 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän haluaa että tunnet olosi epävarmaksi. Se on sitä pimeää puolta joissakin miehissä.

Ne haluavat kontrolloida, saada valtaansa. Kehoittaisin erityiseen varovaisuuteen tuon kanssa.

Älä missään tapauksessa näytä epävarmuuttasi, ja ota etäisyyttä.

Juurikin noin. Epänormaalia. Ei kyllä liity nyt tissipeboihin. Olen näyttävä nainen ja kaksi stalkkeria plus epävakaat ovat aloittaneet juuri tuolla tyylillä.

Vaistoon kannattaa luottaa aina 100%