Miksi puolituttu mies tuijottaa intensiivisesti silmiin? Yrittääkö saada ihastumaan itseensä?
Kommentit (44)
K marketista hakemaan häälehtiä. Ihan selvä kosinta kyseessä.
Minulla samanlainen tapaus. Aina nostaessa katseeni tuijottaa. Voisiko joku mies avata teidän maailmaanne, mitä haette intensiivisellä tuijotuksella? Jos ette tule juttelemaan, vain tuijotatte.
Onko ap tilanteessa muita? Muistakin huolimatta tuijottaa aina vain sua?
Ilmeisesti haluaa sinun ymmärtävän, että on kiinnostunut sinusta. En tiedä, itsellä samoja kokemuksia ja näin olen päätellyt. Toiminta on pitkään jatkuessaan aika ahdistavaa. En tiedä mikä,pointti on, saada nainen kysymään häntä ulos??
Toisilla on vain tapana katsoa silmiin kun puhuu, tai muutenkin katsella tarkasti ympärilleen. Tuskin se mitään tarkoittaa.
Jospa ei tunnista sinua ja tuijottaa siksi muistaakseen. Katsooko sua silmiin kun katseenne kohtaa, vai kääntääkö katseensa pois. Jos katsoo silmiin niin vau! Teillehän voi vielä tulla sutinaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko ap tilanteessa muita? Muistakin huolimatta tuijottaa aina vain sua?
Katsoo toki muitakin mutta ainakin silloin kun katsoo minua, näyttää olevan 100% ikäänkuin pysähtyneenä siihen. En tiedä onko tietoista häneltä. Mutta en ole aiemmin kohdannut vastaavaa toimintaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Minulla samanlainen tapaus. Aina nostaessa katseeni tuijottaa. Voisiko joku mies avata teidän maailmaanne, mitä haette intensiivisellä tuijotuksella? Jos ette tule juttelemaan, vain tuijotatte.
Tuijotamme intensiivisesti naisia silmiin kun yritämme olla tuijottamatta naisia muualle.
Ap:lla ja sinulla on hyvä perse ja/tai tissit.
M
Vierailija kirjoitti:
Jospa ei tunnista sinua ja tuijottaa siksi muistaakseen. Katsooko sua silmiin kun katseenne kohtaa, vai kääntääkö katseensa pois. Jos katsoo silmiin niin vau! Teillehän voi vielä tulla sutinaa.
Joo, vau sinänsä mutta mistä minä tiedän tekeekö tuon tietoisesti ja huvikseen koettaa saada minussa tuntemuksia aikaiseksi vai miksi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Toisilla on vain tapana katsoa silmiin kun puhuu, tai muutenkin katsella tarkasti ympärilleen. Tuskin se mitään tarkoittaa.
Katselen itse paljon ympärille ja seuraan ihmisiä. Mutta tällaiset intensiiviset tuijottelijat on eri sakkia. Kävellään huoneen läpi ja samalla tuijotetaan intensiivisesti silmiin. Koko aika sellainen tunne kuin joku tuijottaisi ja kun nostaat katseet, kohtaat toisen tuijotuksen. Ja tätä koko aika. Laittaa miettimään, mikä on taka-ajatus. Ei tuo ole normaalia ympäristön havannointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuijotamme intensiivisesti naisia silmiin kun yritämme olla tuijottamatta naisia muualle.
M
Eikä tämä tosiasia alapeukuttamalla miksikään muutu.
Hän haluaa että tunnet olosi epävarmaksi. Se on sitä pimeää puolta joissakin miehissä.
Ne haluavat kontrolloida, saada valtaansa. Kehoittaisin erityiseen varovaisuuteen tuon kanssa.
Älä missään tapauksessa näytä epävarmuuttasi, ja ota etäisyyttä.
Tuijottaa koska yrittää olla katsomatta sun tissejä. Mulla on muutama tällainen tuttu mies, ne tekee aina niin naisten kanssa. Se on aika hupaisaa seurattavaa, kun pyörivät tuskissaan. Ollaan näistä juteltukin osan kanssa. Hyvä kun eivät hampaitaan pure yhteen samalla :D
Joillain miehillä on palava katse lähes koko ajan. Mieleen tulee Jouko Turkka ja entinen ystäväni. Jotain häkää yliskamarissa. Naisilla en ole törmännyt samaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Keskustelutilanteissa ymmärrän tämän, mutta miksi tuijotella silloin, kun ollaan samassa tilassa puhumatta toisillemme mitään ja muita ihmisiä on ympärillä? Sillon voi aika huomaamatta vilkuilla toisen tissejä ja prsettä. Miksi silti tuijotellaan intensiivisesti silmiin, kun olisi mahdollisuus huomaamatta vilasta kroppaa?
Vierailija kirjoitti:
Tuijottaa koska yrittää olla katsomatta sun tissejä. Mulla on muutama tällainen tuttu mies, ne tekee aina niin naisten kanssa. Se on aika hupaisaa seurattavaa, kun pyörivät tuskissaan. Ollaan näistä juteltukin osan kanssa. Hyvä kun eivät hampaitaan pure yhteen samalla :D
No kyllä säkin pureksisit hampaita jos ukot kävelisi k.yrvät esissä ja ojossa ja sinun pitäisi vain olla kiinnittämättä asiaan huomiota, koska jos kiinnität se on pahhuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Keskustelutilanteissa ymmärrän tämän, mutta miksi tuijotella silloin, kun ollaan samassa tilassa puhumatta toisillemme mitään ja muita ihmisiä on ympärillä? Sillon voi aika huomaamatta vilkuilla toisen tissejä ja prsettä. Miksi silti tuijotellaan intensiivisesti silmiin, kun olisi mahdollisuus huomaamatta vilasta kroppaa?
No jos hän tuijottaa intensiivisesti silmiisi, niin sinäkin katsot silloin häntä.
Silloin ei oikein voi huomaamatta vilkuilla sulojasi.
Taidat olla blondi.
up