Lähivanhemmat: Kiitos rehellisyydestä!
Ollaan oltu kokonaan eristyksessä. Luetaan mainosalalla työskentelevä äiti käynyt töissä ja lapsi tavannut kahta kaveria kerralla. Luuletteko äidit ihan oikeasti, että lapset pitää teidän valheenne?
No, nyt väännetään jääkö lapsi tänne vai meneekö äidille. Tyttö sopinut, että menee kaverille kun ei eilen päässyt...
Meille se on nyt joko tai. Nyt menee tapaamiset jäihin tavalla tai toisella.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Joillekkin se eristys ei sovi. Alkaa pää pehmeneen. Huomaa AP:stä.
En minäkään kärrynpyöriä tälle hetkellä heittele. Itse yritetään noudattaa ohjeistuksia ja sitten on nämä äidit, jotka menee oma napa edellä. Selitä siinä sitten omalle lapselle miksi toiset saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa ole mitään vääntämistä vaan sopimuksen mukaan mennään.
Minulla ei ole mitään velvollisuutta noudattaa. Jos nyt menee takaisin ei tule ennen kun tämä kaikki on ohi.
ApOletko itse riskiryhmää? Uusi vaimosi on riskiryhmää? Uuden vaimon lapset ovat riskiryhmää? Teidän yhteiset uuden liiton lapset ovat riskiryhmää?
Vai ovatko omat lapsesi riskiryhmää?
Mitä hiton väliä sillä on?
Vaikka aloitus oli hieman sekava, niin onhan se yksinkertaisesti väärin valehdella, että ovat olleet ainoastaan kotona, vaikka todellisuudessa on käyty töissä ja kavereilla. Tuosta valehtelusta, kun voi pahimmillaan seurauksena olla isän tai hänen lähipiirinsä kuolema.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillekkin se eristys ei sovi. Alkaa pää pehmeneen. Huomaa AP:stä.
En minäkään kärrynpyöriä tälle hetkellä heittele. Itse yritetään noudattaa ohjeistuksia ja sitten on nämä äidit, jotka menee oma napa edellä. Selitä siinä sitten omalle lapselle miksi toiset saa.
Kerro vaan, että ylireagoit.
Suomessa ei ole kielletty tapaamasta kaveteita
Vierailija kirjoitti:
Vaikka aloitus oli hieman sekava, niin onhan se yksinkertaisesti väärin valehdella, että ovat olleet ainoastaan kotona, vaikka todellisuudessa on käyty töissä ja kavereilla. Tuosta valehtelusta, kun voi pahimmillaan seurauksena olla isän tai hänen lähipiirinsä kuolema.
Höpö höpö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa ole mitään vääntämistä vaan sopimuksen mukaan mennään.
Minulla ei ole mitään velvollisuutta noudattaa. Jos nyt menee takaisin ei tule ennen kun tämä kaikki on ohi.
ApOletko itse riskiryhmää? Uusi vaimosi on riskiryhmää? Uuden vaimon lapset ovat riskiryhmää? Teidän yhteiset uuden liiton lapset ovat riskiryhmää?
Vai ovatko omat lapsesi riskiryhmää?Mitä hiton väliä sillä on?
Harvalla miehellä keulii noin reippaasti.
Mä ymmärsin hyvin. Meilläki oltu aika tiukkoja eristyksen suhteen ja kuulemma näin on siellä miehen lastenki perheessä. Kuitenkin siten että vähän vaan ja melkein ulkona tavattu ihan vaan sukulaisia. Luottamusta ei ole koskaan ollut siihen suuntaan, mutta aattelin et menee tämä tilanne sentään jakeluun. Mut jokaisella on oma jakelu juu. Irtisanouduin myös siitä touhusta, meidän kodista ei tule osa heidän kotinsa tartuntariskiketjua. Eikä ole mikään bonusäidin unelma tämä. Päinvastoin kaikki entinen epäluottamus, selvittämätön ja kurjuus nousee pintaan tässä tilanteessa.
Vai sitä ettei lapsi tule hänelle ennen kuin korona on kadonnut Suomesta?