Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiat jotka vaikuttavat kivoilta, mutta eivät ole sitä todellisuudessa

Vierailija
05.04.2020 |

Omalta osalta pitää kyllä sanoa tohvelit. Sitä ajattelee, että olisi ihanaa ja mukavaa tallustella kotosalla tohveleissa, mutta oikeasti ne vaan ärsyttää ja hiostaa. Mulla on vielä sellaiset tohvelit, joiden pohjat narisee raivostuttavasti kävellessä :(

Kommentit (1598)

Vierailija
1121/1598 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä. Ajatuksena kiva, mutta liian kuuma aina.

Vierailija
1122/1598 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takan lämmitys ja takkatulen äärellä viinin siemailu. Miten ihanan rentouttavaa, aivan kuin elokuvissa. Todellisuus: puut pitää hakea aina etukäteen, kärräät niitä puusäkkejä liiteristä kelillä kun kelillä (tänä talvena ainakin ihanan liukasta), pilkot pilkkeitä hikipäissään, kämppä täynnä puuroskaa eli käytännössä syksystä kevääseen ei ole koskaan kämppä siisti. Takka noessa -> kädet ja vaatteet mustana, pitää tyhjentää tuhkat ja kun viimein pääset sytyttämään takkaa, se ei vedäkään, koska milloin mikäkin matalapaine tai 5% liian märkä kapula. Savut tulee sisään, koko kämppä haisee palaneelle ja päätä särkee, ilma kuivuu, samoin silmät. Jos joskus kaikki onnistuukin täydellisesti, ei sitä kuitenkaan vaan jaksa pelkkää takkaa tuijotella.

Onneksi kohta saa taas olla edes sen muutaman kuukauden ilman "ihanaa takkatulen lämpöä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1123/1598 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarja 52 v. kirjoitti:

Lapissa matkailu.

Hiton kallista! Samalla rahalla pääsee Dubaihin viikoksi kuin Leville.

Kalliit ravintolat, kaikki vaan dokaa, laskettelu pelottaa jo ajatuksena, kylmästä ja metrin lumihangesta en pidä enkä osaa hiihtää.

Mikä hiton pointti?

Ei ole kallista jos osaa suunnitella sen matkan. Ja kuka matkustaa Dubaihin? Se on sairas maa, jossa naisilla ei ole mitään tasa-arvoa, ja ovat miesten s e k s i leluja, ja kaikki arvot, luonnonsuojelu yms ovat huonossa jamassa. Älä syö ravintoloissa, itsekkään en syönyt kertaakaan, enkä kaivannut sitä. On kivempaa tehdä ruoat mökissä. Älä mene sellaisten ihmisten kanssa, jotka dokaa, jos et kestä niitten seuraa. Kannattaako lasketella, jos et ole sen tasoinen niihin rinteisiin? Ja voit aina mennä Lappiin kesällä, jos se kylmä on niin maailmanloppu sulle, ja se kylmyys ja lumi kuuluu lappiin, joten miksi menksit sinne, jos et niistä tykkää? Aika moni tykkää hiihtämisestä ja se on hyvää liikuntaa ja saa raitista ilmaa. Itse olin jouluna Lapissa ja se oli aivan parasta! Se lumimäärä, viikon laskettelut täysillä vauhdilla mäistä alas, ruoan laittaminen mökissä erillaisessa keittiössä, hiihtäminen rauhallista, ja on ihana kävellä hangessa ja mennä tunturien päälle katsomaan tähtitaivasta ja sitä lumen ja kylmyyden määrää mikä jäätyy puiden oksille, itse inhosin matkustaa lämpimään maahan kesällä, se vasta oli kamalaa... Ja tiedoksi kaikki eivät ole pullasorsia.

Vierailija
1124/1598 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takan lämmitys ja takkatulen äärellä viinin siemailu. Miten ihanan rentouttavaa, aivan kuin elokuvissa. Todellisuus: puut pitää hakea aina etukäteen, kärräät niitä puusäkkejä liiteristä kelillä kun kelillä (tänä talvena ainakin ihanan liukasta), pilkot pilkkeitä hikipäissään, kämppä täynnä puuroskaa eli käytännössä syksystä kevääseen ei ole koskaan kämppä siisti. Takka noessa -> kädet ja vaatteet mustana, pitää tyhjentää tuhkat ja kun viimein pääset sytyttämään takkaa, se ei vedäkään, koska milloin mikäkin matalapaine tai 5% liian märkä kapula. Savut tulee sisään, koko kämppä haisee palaneelle ja päätä särkee, ilma kuivuu, samoin silmät. Jos joskus kaikki onnistuukin täydellisesti, ei sitä kuitenkaan vaan jaksa pelkkää takkaa tuijotella.

Onneksi kohta saa taas olla edes sen muutaman kuukauden ilman "ihanaa takkatulen lämpöä".

Et nähtävästi osaa käyttää/sytyttää takkaan tulta...

Vierailija
1125/1598 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ja parisuhde

Vierailija
1126/1598 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Takan lämmitys ja takkatulen äärellä viinin siemailu. Miten ihanan rentouttavaa, aivan kuin elokuvissa. Todellisuus: puut pitää hakea aina etukäteen, kärräät niitä puusäkkejä liiteristä kelillä kun kelillä (tänä talvena ainakin ihanan liukasta), pilkot pilkkeitä hikipäissään, kämppä täynnä puuroskaa eli käytännössä syksystä kevääseen ei ole koskaan kämppä siisti. Takka noessa -> kädet ja vaatteet mustana, pitää tyhjentää tuhkat ja kun viimein pääset sytyttämään takkaa, se ei vedäkään, koska milloin mikäkin matalapaine tai 5% liian märkä kapula. Savut tulee sisään, koko kämppä haisee palaneelle ja päätä särkee, ilma kuivuu, samoin silmät. Jos joskus kaikki onnistuukin täydellisesti, ei sitä kuitenkaan vaan jaksa pelkkää takkaa tuijotella.

Onneksi kohta saa taas olla edes sen muutaman kuukauden ilman "ihanaa takkatulen lämpöä".

Et nähtävästi osaa käyttää/sytyttää takkaan tulta...

Mikä siinä on, että tällä palstalla ihan joka asiaan ja ketjuun tulee näitä vänkääjiä. Sä et varmaan tajunnut, että täällä on aika paljon kärjistettyjä kertomuksia? Heti kun olin ton tarinan kirjoittanut ja painanut "lähetä", arvasin, että ensimmäinen kommentti on tämä.

Just eilen luin ketjua, jossa kerrottiin matkakohteista, johon ei haluta enää mennä uudestaan. Pari sivua ihan hyviä juttuja, kunnes jonkun pitää vaan aina tulla kommentoimaan "aijaa, mä kyl tykkäsin, pitääks siinä pelkällä turistialueella olla, ihan oma vika". Kun se ei varmaan nyt oo se ketjun pointti.

Joten täytyy muuten sanoa vielä aiheeseen liittyvä, eli vauva.fi -kommentointi. Luulet kommentoivasi ketjuun jotain hauskaa, johon joku voisi vastata vaikka "heh, samaistuin", mutta sen sijaan vastaukset on aina pelkkää v i t t u i l u a. Tää on kyllä niin ankee paikka, että en ymmärrä, miksi edes vaivaudun tänne koskaan mitään kirjottamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1127/1598 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheiluliivit. En saa niitä ujutettua päälleni, en myöskään saa niitä riisuttua ilman kirosanoja. Päädyinkin heittämään kaikki urheiluliivini kylmästi roskiin. Tätä nykyä käytän urheillessa vanhoja ihan tavallisia liivejä.

Vierailija
1128/1598 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maakrapuko oon kirjoitti:

Purjehtiminen. Ajatuksena hieno: aurinkoinen meri, vapaus, tuuli hulmuaa hiuksissa.

Todellisuudessa aivan hiivatin kylmä, sataa tuiskuttaa, vene mataa eteenpäin hitaasti jos ollenkaan, jollei tuule. Merellä ei ole mitään tekemistä, eli vallitsee tylsyyden tylsyys.

Purjehtimissimulaattorin saa, kun menee vaatteet päällä kylmään suihkuun ja repii samalla kympin seteleitä ja joku hakkaa samanaikaisesti laudalla persauksille..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1129/1598 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urheiluliivit. En saa niitä ujutettua päälleni, en myöskään saa niitä riisuttua ilman kirosanoja. Päädyinkin heittämään kaikki urheiluliivini kylmästi roskiin. Tätä nykyä käytän urheillessa vanhoja ihan tavallisia liivejä.

Mä taas en nykyään pidä kotona mitään muuta kuin urheiluliivejä. Myönnän kyllä että osa niistä on venähtäneitä ja siksi erityisen mukavia päällä.

Vierailija
1130/1598 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1131/1598 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen

Vierailija
1132/1598 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hummustelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1133/1598 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takan lämmitys ja takkatulen äärellä viinin siemailu. Miten ihanan rentouttavaa, aivan kuin elokuvissa. Todellisuus: puut pitää hakea aina etukäteen, kärräät niitä puusäkkejä liiteristä kelillä kun kelillä (tänä talvena ainakin ihanan liukasta), pilkot pilkkeitä hikipäissään, kämppä täynnä puuroskaa eli käytännössä syksystä kevääseen ei ole koskaan kämppä siisti. Takka noessa -> kädet ja vaatteet mustana, pitää tyhjentää tuhkat ja kun viimein pääset sytyttämään takkaa, se ei vedäkään, koska milloin mikäkin matalapaine tai 5% liian märkä kapula. Savut tulee sisään, koko kämppä haisee palaneelle ja päätä särkee, ilma kuivuu, samoin silmät. Jos joskus kaikki onnistuukin täydellisesti, ei sitä kuitenkaan vaan jaksa pelkkää takkaa tuijotella.

Onneksi kohta saa taas olla edes sen muutaman kuukauden ilman "ihanaa takkatulen lämpöä".

Meillä takka lämpiää useamman kerran viikossa ja kyllä se on ihanaa. Tehdään etätöitä ja on ihanaa tehdä töitäkin takan lähettyvillä. Meillä voi myös nukkua vaikka päiväunet takan äärellä. Meillä nautitaan takasta hyvinkin paljon. Se on suuri nautinto.

Vierailija
1134/1598 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri ja mahtava Neuvostoliitto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1135/1598 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit ja huumeet

Vierailija
1136/1598 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat reissut ja tapahtumat...huonossa seurassa.

Vierailija
1137/1598 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että Suomalaisista tulisi sodan kautta venäläisiä. Tietäisitte mitä se tarkoittaisi meille.

Vierailija
1138/1598 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomit

Vierailija
1139/1598 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pornoelokuvat

Vierailija
1140/1598 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuden aikaisten ystävien tapaaminen. Tämä onkin kivaa ja yleensä tapaamisen jälkeen on tosi kiva olo jälleennäkemisestä. Mutta se tapaamisen sopiminen on yhtä tuskaa!

Meitä viisi naista, jotka tavattiin opiskeluiden merkeissä. Minä ja yksi toinen kaveri ollaan Kaikki käy - tyyppejä. Meille sopii yleensä mikä vaan (näkeminen omassa kodissa, ravintolassa, jossain mökillä, kävelylenkillä, laavulla jne.). Lisäksi ollaan valmiita joustamaan esim. omista harrastuksista, jotta päästään tapaamaan.

"Liisa" on purukan ainoa sinkku, vanhemmat ovat jo kuolleet, ei harrasta mitään, käy vain töissä. Hänellä tuntuu aina olevan kalenteri täynnä, eikä halua monta menoa samalle viikolle, että aikaa jää lepäämiselle. Jos on päättänyt mennä syyskuun viimeisenä perjantaina mökille haravoimaan, niin haravointia ei voi siirtää seuraavalle päivälle.

"Anna" ei koskaan pääse mihinkään ja jos hän lupaakin tulla, niin ei silti voi olla varma, että ilmestyykö paikalle. Hän ei voi tehdä mitään ilman miestään. Annalle ehkä käy tapaaminen ravintolassa tai jonkun kotona, jos kotitilanne (mies) sen sallii. Yöksi häntä ei saa edes vanhempieni mökille, vaikka se on vain 40 km päässä. Puhumattakaan jostain parin sada km päässä sijaitsevasta mökistä. Ei myöskään voi olla erossa lapsistaan, vaikka nämä ovat jo 16 ja 17 vuotiaita

"Minna" on ihan mukava tyyppi, mutta ei oikein tykkää tavata ravintolassa, jonkun kotona tai jossain mökillä, jos joku nauttii alkoholia. Hänen ex-puolisonsa on alkoholisti. Alkoholi ei tapaamisissamme ole mitenkään pääroolissa, mutta kolme meistä harrastaa viinejä ja hyvän ruoan kanssa on ihan kiva maistella viiniä tai juoda vaikka tervetuliaisiksi lasit kuohuvaa. Minnalle on kyllä aina ostettu pullo jostain lehtikuohua tai esim muutama pullo jotain ns. parempaa alkoholitonta juotavaa. Silti tuntuu, että hän alkaa mököttää, vaikka alkoholia ei nautittaisi kuin se yksi kuohuvalasillinen. Minna ei tykkää oikein luonnostakaan, joten ei millään lähde esim kävelylenkille.

Tapaamista sopiessa tulee kyllä aina mieleen, että miten tämä voi olla näin vaikeaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi