Asiat jotka vaikuttavat kivoilta, mutta eivät ole sitä todellisuudessa
Omalta osalta pitää kyllä sanoa tohvelit. Sitä ajattelee, että olisi ihanaa ja mukavaa tallustella kotosalla tohveleissa, mutta oikeasti ne vaan ärsyttää ja hiostaa. Mulla on vielä sellaiset tohvelit, joiden pohjat narisee raivostuttavasti kävellessä :(
Kommentit (1555)
Vierailija kirjoitti:
Seksi. Hyi yökötys. Todellisuudessa mies ja nainen hinkkaa kusisiasukupuolielimiä toisiaan vasten ähkien hiestä ja nesteestä. Seksissä sotkee lakanoiden lisäksi vartalonsa. Aina saa pelätä tauteja ja ongelmia, raskautta ym.
Ei helvetti, tämä oli paras :D
Liekö jo sanottu mutta risteilyt. Ajattelet saavasi hyvää ruokaa ja biletystä ja ihanan aamiaisbuffetin kaunista Tukholman saaristoa ihaillen. Unohdat kuitenkin millaista porukkaa, ruokaa ja viihdettä laivalla on. Unohdat myös miten pieniä hytit ovat ja miten paljon laiva keinuu jos sattuu huono sää. Ja se buffet on todella kallis.
Vierailija kirjoitti:
palju
Joo mä en käsitä tätä touhua. Varsinkaan jollain porukalla, kaikilla ei ole ihan sama käsitys hygieniasta ja ihminen erittää muutenkin jatkuvasti vaikka mitä töhnää ja limaa. Siellä se vasta onkin oikein nautinto lillua kavereiden hilseen, perskarvojen ja valkovuotojen seassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
palju
Joo mä en käsitä tätä touhua. Varsinkaan jollain porukalla, kaikilla ei ole ihan sama käsitys hygieniasta ja ihminen erittää muutenkin jatkuvasti vaikka mitä töhnää ja limaa. Siellä se vasta onkin oikein nautinto lillua kavereiden hilseen, perskarvojen ja valkovuotojen seassa.
Hyi oliko pakko, olen juuri syömässä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi. Hyi yökötys. Todellisuudessa mies ja nainen hinkkaa kusisiasukupuolielimiä toisiaan vasten ähkien hiestä ja nesteestä. Seksissä sotkee lakanoiden lisäksi vartalonsa. Aina saa pelätä tauteja ja ongelmia, raskautta ym.
Kannattaisiko ruveta käymään alapääpesulla ja terapiassa? Voisi maailmankuva avartua. Ei heteroseksi ole ainoa tapa harrastaa seksiä.
Lebsoseksi se vasta sotkuiselta näyttää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
palju
Mä en pysty edes uimahallissa käymään kun en pysty olla ajattelematta, että ihmisten alapäät lilluu samassa vedessä
Vierailija kirjoitti:
Liekö jo sanottu mutta risteilyt. Ajattelet saavasi hyvää ruokaa ja biletystä ja ihanan aamiaisbuffetin kaunista Tukholman saaristoa ihaillen. Unohdat kuitenkin millaista porukkaa, ruokaa ja viihdettä laivalla on. Unohdat myös miten pieniä hytit ovat ja miten paljon laiva keinuu jos sattuu huono sää. Ja se buffet on todella kallis.
Voittajan valinta on passata buffet ja keskittyä aamupalaan.
Ja kusisinkin ikkunaton hytti on vaiva arvoinen jos kotiolot on vielä pahemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko ruveta käymään alapääpesulla ja terapiassa? Voisi maailmankuva avartua. Ei heteroseksi ole ainoa tapa harrastaa seksiä.
Mitä tarkoitat? Miksi menisin terapiaan? Ei ole tarvetta ja olen aseksuaali enkä ole koskaan harrastanut seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilla ottaa miehen siemensyöksy naamalle.
T. Silmätulehdus
Ei hemmetti, oma ensimmäinen naamahoito päätettiin silloisen kanssa tehdä jouluaattoa edeltävänä iltana kun joululahjakiireet oli ohi ja vihdoin oli aikaa vähän tuhmuuksille.
Ensimmäinen syöksy suoraan vasempaan silmään ja olipahan sitten mukava pyöriä silmä punaisena sukulaisten edessä joulun päivinä ja empiä omassa päässään arvaakohan joku, että punaisuus ei olekaan joulukukista aiheutuvaa allergiaa.
Seuraavat naamaosumat olleet sitten jo paremmin tähdättyjä.
Aini, looginen lisäys tähän ketjuun: kotiolot.
Rajoitusten purkaminen. Petetään itseä että voi alkaa elämään normaalisti vaikka tappajavirus on vielä liikkeellä. Voi aiheuttaa kroonisia, vakavia tauteja nuorille ja perusterveillekin. Kysykääpä parantuneilta kuinka hyvässä kunnossa ovat, ajattelevatko että kestäisivät hengissä enää toista Koronaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
palju
Mä en pysty edes uimahallissa käymään kun en pysty olla ajattelematta, että ihmisten alapäät lilluu samassa vedessä
Minäkään en käy uimahalleissa. Onhan luonnon vesissäkin vaikka mitä sontaa kyllä, mutta siellä uin sen harvan kerran jos uin. Muutenkin kaikki tuollaiset yleiset tilat kuten kylpylä/uimahalli on ällöttäviä. Kaikki se iho, ruvet, veret, karvat, limat ja muu mitä meistä kaikista lähtee inhottaa valumassa siellä suihkutiloissa ja altaissa. Ja kun tietää monen myös k*sevan sinne tai ei pese p*rsettään ja sekaan valuu myös sitä p*skaa. Muhivat jalkasienet.... Enkä ole mikään ylihygieeninen hermoheikko, mutta ihmiskeho kaikkine tuotoksineen on aika ällö ja moni ihminen ei pidä huolta edes perushygieniasta.
Vierailija kirjoitti:
Rajoitusten purkaminen. Petetään itseä että voi alkaa elämään normaalisti vaikka tappajavirus on vielä liikkeellä. Voi aiheuttaa kroonisia, vakavia tauteja nuorille ja perusterveillekin. Kysykääpä parantuneilta kuinka hyvässä kunnossa ovat, ajattelevatko että kestäisivät hengissä enää toista Koronaa.
Tätä minäkin olen ihmetellyt. Juostaan suunapäänä baariin ja ollaan niin kuolematonta, mutta voi sitä itkua ja märinää jos tauti iskisikin. Ottaa niin päähän heidän puolestaan tietävät, että jos tauti tulee itselle tai läheiselle se on henki pois joten elävät myös sen mukaan, että välttyisivät. Mutta eheeei kun baariin ja huvipuistoon pitää päästä. Ei pidä elää pelossa mutta järkeä saa ja pitää käyttää
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä! Olisi ihana kun tulisi joku kunnon epidemia! Tää korona on ollut vuoden parasta aikaa. Olen nauttinut niin sydämestäni kotona makoilusta, vapaa-ajasta, Netflixistä jne. Tää on mennyt aivan liian nopeasti ohi ja toivon paljon pahempaa aaltoa. Koronan ohi meneminen ja rajoitusten purkaminen vaikutti mukavalta,mutta ei kyllä ole. Haluisin tämän jatkuvan ikuisesti.
Kerrankin oli aikaa itselle, ehdin laihduttaa toistakymmentä kiloa, opin uusia asioita.. nyt se kaikki on mennyttä ja pitänyt palata harmaaseen arkeen. Koronan päätyttyä oon lihonut jo 7 kiloa takaisin.
Uimahallit...järvet...ihanaa ois uida...mutta
järvivedet likaisia...ihottumaa ym.
Uimahallin vesi...kloori ja ihmisten pesemättömyys...yäk. Sain kerran jalkaan uimahallista sienen. En voi vaan käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilla ottaa miehen siemensyöksy naamalle.
T. Silmätulehdus
Miks just kokeilla?
Uimahalli ei ole pelkästään uimista varten vaan vesiurheilua ja vedessä tapahtuvaa kuntoutusta sekä ajanviettoa varten (esim. vauvauinti, lastenaltaat joissa ei uida).