Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mites muut isomunaiset tai isomunaisten vaimot.

Vierailija
05.04.2020 |

On kai aika yleistä, että erittäin kookkaat penikset eivät seiso ns. kivikovana, vai olenko väärässä.
Itselläni on 24 senttiä peniksellä pituutta ja ympärysmitta on 16.5 cm. Siltikin penikseni on ns. kivikovana jatkuvasti ja kulma on niin, että seisoessana avan pystyssä ja vatsaa ja napaa vasten menee varsi kasvojani kohti. Yleistäkö kumminkin, vai olenko joku poikkeus?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli jossain topikissa joku aika sitten kuva, missä mitta oli vieressä 18cm. Sehän haukuttiin olemattomaksi pikkumunaksi tällä palstalla. Silti ei yhdeltäkään tulku kuvaa isommasta. Siis mitalla todistetusta. Eli tällä palstalla vaan taitaa olla 18cm olematon nakki🤣

Vierailija
22/28 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan kuvan jos jaksan. Toki linkki siihen poistuu täältä aika äkkiä. Ainoa viivain minkä talosta löydän on 15cm ja tuo mitta ei tosiaan riitä. Eli pitää mennä kaupoille ja sijoittaa euro pidempään viivaimeen. Sittenkin kun kuva todisteineen on esillä, osa porukasta alkaa väittämään esim. mittaa kutistetuksi. Tämä on nähty ennenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exällä oli iso yli 20cm ja paksu penis. Se kyllä tuli tosi kovaksi mutta kun mies seisoi penis kovana sojotti eteenpäin, vähän ehkä ylöspäin mutta ei kohti napaa. Suurinpiirtein samassa kulmassa kuin nykyisen mieheni 15cm penis

Vierailija
24/28 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä oli jossain topikissa joku aika sitten kuva, missä mitta oli vieressä 18cm. Sehän haukuttiin olemattomaksi pikkumunaksi tällä palstalla. Silti ei yhdeltäkään tulku kuvaa isommasta. Siis mitalla todistetusta. Eli tällä palstalla vaan taitaa olla 18cm olematon nakki🤣

Joo se kuva näyttää löytyvän Aijaa.comista edelleen hakusanalla #lepotilassa

Vierailija
25/28 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

suski30v kirjoitti:

Mun exällä oli iso yli 20cm ja paksu penis. Se kyllä tuli tosi kovaksi mutta kun mies seisoi penis kovana sojotti eteenpäin, vähän ehkä ylöspäin mutta ei kohti napaa. Suurinpiirtein samassa kulmassa kuin nykyisen mieheni 15cm penis

Mittasitko sinä sitä isompaa koskaan? Entä oletko kertonut nykyiselle miehellesi exäsi mitoista? Ihan mielenkiinnosta kyselen.

Vierailija
26/28 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitän penistäni tyttöystävän pyynnöstä. Me ei olla vielä pantu, kun hän odottaa, että penikseni kasvaisi.

Mulla oli noin 15 senttinen mutta nyt pituutta on jo puoli senttiä enemmän. Varmaan pääsen naimaan viimeistään, kun kaluni on 18 senttinen.

Vierailija
27/28 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehitän penistäni tyttöystävän pyynnöstä. Me ei olla vielä pantu, kun hän odottaa, että penikseni kasvaisi.

Mulla oli noin 15 senttinen mutta nyt pituutta on jo puoli senttiä enemmän. Varmaan pääsen naimaan viimeistään, kun kaluni on 18 senttinen.

Mä painankin siihen asti tyttöystävääsi 20 senttiselläni.

Vierailija
28/28 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peniskyselijöiden kokous.